Monday, January 10, 2011

Dun Tergempar Bakal Makan Diri Khalid ?

Sudah ada suara-suara yang kedengaran bahawa sidang dun tergempar yang akan diadakan hujung bulan ini untuk meminda perlembagaan negeri Selangor bakal menjadi mimpi ngeri kepada Khalid Ibrahim.

Difahamkan sidang dun itu nanti akan dijadikan sebagai medan untuk menggulingkan Khalid Ibrahim.

Selangor Daily ada menyiarkan berita berkenaan begitu juga dengan Agenda Daily beberapa hari lepas.

Saya pun ada juga menerima tempias-tempias khabar angin yang mengatakan bilangan ahli dewan sudah mencukupi untuk menyokong usul undi tidak percaya kepada Khalid. Dikatakan satu pakatan antara 20 orang wakil rakyat BN dengan 10 orang wakil rakyat pak-khatan rakyat sudah dipersetujui.

9 comments:

Anonymous said...

khabau angin lagi....layan

Anonymous said...

guling lah guling ....sampai berguling2 satim diman bersama kerisnye, berguling dari puncak bukit SUK hingga ke sg klang..huhuhu

Anonymous said...

jom kita guling beramai-ramai muhahahaha

Klik Di Sini said...

lagi cepat kalid digulingkan..

lagi bagus..

mimview.blogspot.com

mohon link di blog tuan..

terima kasih...

Anonymous said...

hidup khalid al walid..!!!
Jgn layan angin yg membawa khabar..
Teruskan pinda perlembagaan..
Jadikan selangor ini kita yg punya...!

eekaa said...

Saya pun berfikiran semacam ini, tentu ada perubahan besar didalam Tricky Politics ahli ahli puckatan rakyat.

Anonymous said...

tu je la keje nya.
Masa pilihanraya cakap macam nak kiamat dunia, mintak kerja dari rakyat. Konon boleh buat itu ini. Bila rakyat dah bagi keje, menyusahkan orang aje pulak kejenya.
Kalau anak aku la, dah lama aku libas dah.

Anonymous said...

la knpa nak digulingkan, biarla pemimpin yang tak bagus supaya pilihanraya akan datang boleh tukar krajaan negeri trus

Anonymous said...

just tgk siapa yg kene...
adakah ADUN2 BN setuju kuasa diserahkan semula pada sultan??

coz BN sendiri yg meminda perlembagaan ni pada tahun 1993...