Monday, May 9, 2011

Anwar Gunakan Bomoh Siam Untuk Jadi PM

Semasa dalam pertemuan antara beberapa blogger dengan Datuk Eskay di penghujung bulan Mac yang lepas, beliau telah meminta para-para blogger bertanyakan lima soalan kepada Anwar Ibrahim tentang kegiatan dia di Thailand . Sini

Kini setelah sebulan setengah soalan itu dilontarkan, Anwar tidak pernah menjawabnya. Anwar tak jawab, tak mengapa, kita jangan pedulikan semua itu. Jawapannya telah berada di tangan para-para blogger dan kejutan demi kejutan lagi akan berlaku selepas ini.

Mengikut beberapa maklumat yang diterima mengatakan sepanjang tempoh Anwar berulang alik ke Thailand selain dari melakukan kegiatan seks normal atau seks songsang di sana , Anwar juga turut berjumpa dengan bomoh siam untuk mendapat 'rawatan' agar beliau dapat diangkat menjadi Perdana Menteri.

Maklumat yang diterima juga mengatakan, Anwar ada mengambil sesuatu benda 'ajaib' dari bomoh siam yang ditemuinya yang mana benda itu boleh menolong dia untuk diangkat sebagai PM.

Pelbagai cara dan pelbagai kaedah digunakan Anwar semata-mata gila untuk menjadi PM. Tetapi , sehingga ke hari ini Allah SWT tidak pernahkan makbulkan hajatnya itu. Dia sering digambarkan dan menggambarkan dirinya sendiri sebagai seorang pemimpin yang lebih islamik dari pemimpin-pemimpin islam lain, tetapi dalam masa yang sama dia terlibat dalam perkara-perkara khurafat. Itulah dia wajah seorang pemimpin yang menjadi pujaan Pas.

4 comments:

Anonymous said...

Memang Benarlah dia ada ambil BENDA AJAIB...sahlah..

Ajaib betul Benda dia tu..perempuan mahu, lelaki pun mahu..luar biasa dan Ajaib kemahuan sebegini kotor dan jijik pada usia subsidi.

Anonymous said...

bomoh lagi...

sampai bila otak melayu akan berubah...
siang malam bersujud..dahi kepala lutut tumitkaki...sampai hitam.

kononnye...akulah ahli masjid surau.

tapi bila nak buat sesuatu....

bomoh yg di cari...
niaga .....bomoh
sakit....orang bomohkan
politik....bomoh-nak bagi pemimpin
sayang
anak nak bagi cerdik....bomoh
no ekor...bomoh
masuk rumah. ..bomoh

semuanya bomoh....

pendapat bomoh kat tempat aku nie nak tahu berapa?

hampir2 10k sebulan.tak termasuk on call lagi.

Anonymous said...

bomoh comprak cawat besi ke? plawok plawok plawok

Anonymous said...

ntah2 kak jijah dan nurul izah pun kena jampi siam ni jugak, patut la nampak cam org bodoh je mati2 pertahan anwar....sian2...