Wednesday, May 11, 2011

Ek Eleh.....Anwar Dah Takde Modal Nampaknya....

Anwar dah takde modal nampaknya untuk menempis video seks dia.

Sampaikan jaket kalis peluru pun nak dipertikaikan, tapi jam tangan tak mau tunjuk.

Apa punya banganglah Anwar ni ?

Klik sini

7 comments:

Anonymous said...

jika blogger pembangkang ada yg meletakkan gambar muka najib dgn tag "Bapa Judi Negara" apakata kalau RBF dan semua blooger mesra kerajaan letak pula gambar muka anwar dgn tag "Bapa Gay Negara".

TokAyah said...

What's wrong if i want to wear bullet proof vest at that situation? Siapa boleh menjangka ada penyokong pakatan yang bodoh boleh mencederakan mereka? Kecederaan bukan hanya datang daripada tembakan. Barangan tajam seperti pisau, besi, batu dan apa saja yang boleh mendatangkan kecederaan. Faktanya mereka telah menjalankan kewajipan untuk menegakkan kebenaran dalam rumah ALLAH. Anuwar bila nak sambut sumpah? Jam omega pun tak tunjuk sampai sekarang. Ada dengan najib lah tu. Itulah jawapan mereka. Jawapan bodoh. ANUWAR BUKAN KETUA PEMBANGKANG TAPI KETUA PEMBOHONG!!!!!!

azman said...

Assalamualaikum rbf

Letak la gambar anu arr yang tampan sket..ni korang tampal yang mcm muke berok nak berak.

Baru nampak ade tokoh nak lawan muke PM yang kacak hensem tu.

Anonymous said...

RBF, I rasa you kena mula tulis cerita mengenai Bala/Malapetaka yang pernah menimpa Malaysia sejak si Anwar jadi pemimpin. Oleh kerana pemimpin nie Pengikut Umat Nabi Lut yang Allah telah turunkan Bala sebab menyondol sesama jantina.

1. Malapetaka Krisis UMNO 1987 & ekonomi 1988 (Anwar masa tu dah jadi pemimpin besar. Masa tu IGP Tun Hanif dah hidu aktiviti dia tapi tiada tindakan diambil).

2. Bala Allah bagi negara 1998 krisis ekonomi, serangan penyagak wang, krisis UMNO (masalah datang dari Anwar sebab tindakan lewat diambil, aktiviti menyondol dah jadi aktiviti harian malah memaku betina makanan harian beliau) tak percaya tanya Dato Nalla.

3. Bala Allah lagi PRU2008, sebab Kerajaan tidak keras mengekang Anu si Anwar berleluasa menyondol jantan & betina malah makin kerap. Rakyat dikelirukan oleh pemimpin2 yang muncul bukan lahir dari air anu Anwar.

Jangan sebab Menteri Amaran yang takut bertindak menyebabkan Bala & Malapetaka Allah berterusan hingga ahli-ahli pas yang suka perpaduan sesama Islam terpusing fikiran oleh Pemimpin yang menjadi Pengikut Umat Nabi Lut.

Anonymous said...

amat setuju cadangan yang diberikan "BAPA GAY @ JUBURI @ TEROMPAH NEGARA"

Anonymous said...

BUKAN BAPA GAY NEGARA TAPI
BAPA DWISEKS NEGARA

Anonymous said...

Bekas Polis ntah sapa2 tu pn bangang gak...bkn maksud pakai baju kalis peluru nak lkata masjid x selamat...tp..sepjng perjalanan ke masjid tu kan banyak risikonya....yg wat taik sebenarnya pencuci12 taik tu yg wat kotor dlm masjid...