Sunday, May 15, 2011

Video: Ulama Muda vs Orang Muda



5 comments:

Anonymous said...

BAGI ANWAR SI PELAKU..MESTI LA AKAN LAWAN TETAP LAWAN..
nama pun AN WAR..
MANA DIA NAK MENGAKU...
BODOH LA KALAU DIA MENGAKU..
HERO HINDUSTAN MANA BOLIH KALAH DULU..
BIAR LA DIA MENARI KELILING POKOK PUAS2..

Anonymous said...

hahahaah

bodoh kuasa kua..

aku ase cam bodoh kuasa infiniti je

-pengembala

Nanang Kesuma said...

Bagi aku Ulamak UMNO ni perlulah lebih banyak membaca dan membuat banyak penulisan serta kajian dalam bidang ilmu Islam.Buku dan kitab2 banyak yang boleh dan perlu dijadikan masdar dan rujukan. Jangan hanya menggunakan hadis dan ayat-ayat AlQuran yang digunakan masa disekolah menegah sahaja, duk ulang benda yang budak sekolah agama pun tahu. Tahap yang amat rendah buat diri anda sebagai ulamak. Tunjukan dan buktikan keilmuan anda dan ini menjadikan anda sebagai Ulamak yang disegani dan dihormati.

Anonymous said...

betul tuh...ulamak umno kurang membaca..sebab tu orang jakun pun diaorang tak kenal....

NT MLAYUBKT said...

DAH NAMAPON UMNGOK,X KIGHA ULAMAK KA PENCACAI, AHLI UMNO MMG BAHLOL...! :D