Friday, May 6, 2011

PKR Punya Kerja, Kompleks PKNS Shah Alam Sudah Melayang

Merakyatkan Ekonomi Selangor ???

Wa...kah...kah...kah...kah....kah

1Selangor kena tipu

Apa yang ada yang ada semuanya dijual.

Sikit hari lagi apabila semua telah habis dijual, bulu Faekah pula Khalid akan jual.

Kompleks PKNS Shah Alam sudah terbang melayang, hasil kerja PKR.

Klik sini

10 comments:

Anonymous said...

aritu kt parlimen mp dap ngaku sendiri selama dap perintah penang tak ada satu pun projek rumah sederhana dan kos remdah yg dibuat,yg ada rumah mewah kos tinggi,sape yg mampu beli rumah mewah? Fikir2kan lah

eekaa said...

begitulah jikalau ikut yahudi.

CIFUT said...

Ooo.. inilah hasil dari nasihat tuan penasihat omega tu yer?

Anonymous said...

org2 selangor nak sgt ubah waktu pru12 lalu..maka, perubahan itu akan berlaku.
cuma perubahan itu ke arah kebaikan atau tidak.lihatlah sendiri.

Pemuda TG said...

bangsat PKR, senang2 je jual. Kerajaan BN yang bina semasa memerintah, PKR habis semua di jual aset negeri selangor. Tak heran nanti semua abis 1selangor semua kena jual..Lelong, Lelong......

Anonymous said...

padan muka pada yg tak tau bersyukur. tapi belum terlambat sedara2ku. sokonglah UMNO dan BN kerana terbukti lebih banyak baik dari yg buruk. kita Islam mereka kafir, mana ada dimaya ini alkafirun menyayangi orang Islam. kalau ada, buktikan! sejahat2 org Islam = sebaik2 alkafirun sedara2 yg kusayangi, fikir2 dan renung2kan lah.

Anonymous said...

padan muka pada yg tak tau bersyukur. tapi belum terlambat sedara2ku. sokonglah UMNO dan BN kerana terbukti lebih banyak baik dari yg buruk. kita Islam mereka kafir, mana ada dimaya ini alkafirun menyayangi orang Islam. kalau ada, buktikan! sejahat2 org Islam = sebaik2 alkafirun sedara2 yg kusayangi, fikir2 dan renung2kan lah.

Melayu Malaysia Di Eropah said...

Bro RBF,

Merujuk kepada berita di Utusan bertajuk UMNO Kelantan sedia bantu Yayasan Sultan Kelantan saya cadangkan agar UMNO Kelantan tubuh sebuah Yayasan bernama Yayasan UMNO Kelantan bagi membantu anak-anak Kelantan dalam pendidikan dan hal-hal kebajikan.

Dengan cara ini ia dapat menaikkan nama baik UMNO Kelantan di mata rakyat.

Anonymous said...

AmanahRaya is wholly owned by the Government of Malaysia with 99.99% of its shares held by the Minister of Finance (Incorporated) and 0.01% of its shares held by the Federal Commissioner of Lands. Currently, AmanahRaya has 19 branches nationwide with its headquarters situated at

Anonymous said...

Nasib baik Amanah Raya yg beli. Klu dia jual kt geng2 Ronnie tu ntah camner la ek?