Tuesday, May 10, 2011

Fitnah ! Fitnah ! Anwar Tak Kata Pun Datuk Najib Anak Babi

Fitnah !

Fitnah !

Fitnah !

Baik Utusan Malaysia, baik TV 3, RTM dan baik blogger-blogger pro BN sekali pun semuanya kaki fitnah. Daripada tahun 1998 sehingga ke hari ini tak habis-habis mereka memfitnah Anwar Ibrahim.

Hey, apakah kamu semua tidak takut mati ?

Apakah kamu semua tidak tahu dosa pahala ?

Insaflah, bertaubatlah wahai semua.

Ketahuilah oleh kamu semua bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim itu adalah pemimpin yang dianugerahkan oleh tuhan kepada kita. Beliau orang baik, orang alim, orang warak, pejuang rakyat dan tidak pernah bercakap bohong.

Kenapa kamu semua perlu takut kepadanya dan memfitnahnya dengan bermacam-macam jenis fitnah ?

Contoh terbaru, semalam dan hari ini berkumandang di setiap ceruk media Umno dan BN memfitnah Anwar, kononnya dia telah memaki Datuk Seri Najib dengan menggunakan perkataan anak babi dalam bahasa tamil (pandikutti).

Itu semua fitnah....

Semalam Datuk Seri Anwar Ibrahim telah menjawab perkara itu di laman twitter dia apabila ditanya oleh seseorang.

Seseorang yang bernama Matfosil tweet beliau dan bertanya " betul ke Datuk Seri ucap pandikutti pada Datuk Seri Najib" ?

Jawabnya, "tidak, saya sebut siapa yang anjur politik lucah, rasuah, zalim".

Kalau dia kata dia tak meliwat, maka anda semua harus percaya dia tidak meliwat.

Kalau dia kata bukan dia lelaki yang melakukan seks dalam video itu, maka anda semua harus percaya itu bukan dia.

Jika dia kata Najib bunuh Altantuya , maka anda semua harus percaya apa yang dia kata.

Jika dia kata kerajaan BN bersengkongkol dengan syarikat israel dalam menjayakan 1Malaysia, maka anda harus percaya apa yang dia kata.

Kenapa harus percaya ?

Kerana dia orang yang baik dan jujur , dia tidak pernah berbohong, menipu, berdusta atau apa-apa yang sewaktu dengannya.

Apa sahaja tuduhan yang dilemparkan terhadapnya adalah fitnah jahat Umno kerana takut kepadanya.





Betul ke RBF Anwar tak kata Datuk Seri Najib anak babi ?

Tungguuuuuuuuuuuuuu

10 comments:

Anonymous said...

jgn percaya kata2 anwar tu..
takkan nak kena tipu berkali2?
jgn jadi bodoh la.

Ular Menyusur Akar said...

Betullah bro, yang kata nuar maki PM anak babi itu adalah fitnah UM/BN. Nuar sekarang bertambah tambah baik. Dia dah pakai sokong untuk menutup style rambut.

Anonymous said...

Dia mana ada mengaku punya, pendusta dan penipu besar.

Anonymous said...

Vote for B.A.B.I (Bapak Anwar Bin Ibrahim)

CIFUT said...

10 nuar ckp... 20 tak leh percaya.

Anonymous said...

Dia alim bro..
wara'
beriman

perwatakkan dia mungkin sama macam orang Nasrani yg nk curi jenazah Rasulullah SAW..

Anonymous said...

maka kita harus dan wajib percaya apa yang nuar kata kan... tak payah usul periksa. pecaya saja membabi buta sebab dia anugerah.

tak perlu tanya pasal jam, pasal dna, pasal tweet, pasal klip video, sebab semua tu pitnah.

teruskan pecaya tanpa soal jawab... sebab apa yg dia buat semuanya halal... boleh ditiru kot? sbb tak salah, tak dosa,
kalu ada dosa pun pas kata ampun, settle terus dosa

Anonymous said...

Hahahahaha.... Kita tungguuuu cerita yg sebenarnyer.....

Good one..

Anonymous said...

nuar bertambah gila bila najib tenang digelar anak babi.

Anonymous said...

kira anwar ni special case la kan. mungkin kat padang marsyar nanti pun dia tak kena soal siasat. mmg betul la anugerah tuhan org tua ni.

ada bukti pasal pandi kutti? ini yg ditunggu2!