Wednesday, May 11, 2011

Pas Bakar Bendera Umno Di Perak

Berita asal dari Perak Today

Sila klik di sini

9 comments:

Anonymous said...

Bakarlah kalau tak ada kerja lain...UMNO tetap kerja kuat untuk rakyat dan negara. Pemimpin dan penyokong UMNO pun sibuk, tak ada masa nak buat kerja tak berfaedah..haram hukumnya membuat kerja yang hanya berlaku pembaziran wang, masa dan tenaga.

bomosiam said...

Jgn mike main tuduh2 je Yeop! Pantang benor org Perak pasai bakor...bakorr nih!
Org PAS tak main le bakor..bakor ni. Tak tau le plak kot2 puak2 UMNO...sebab deme ni kuat membakor. Ada satu ari tu, ada menteri deme, jambatan pun nak dibakornye !!!!

Anonymous said...

yang bakor jambatan tu cerodik dan cepat sedor dari tersesat jauh,yang bomosiam ni dah terbakor pun tak sedor2 lagi...takut sedor2 esok kpg bomosiam dah terjual pasei bomosiam sebok dok jilat bontot yg tak cebok tu.

Anonymous said...

tak tau la plak akan kesahihan citer ni sbb aku kat kl, x nampak. tp klu yg mambuat keje tu dr kalangan Pas atau PKR - aku otomatik percaya je. sebabnya aku yakin sgt dgn perangai beruk dia org ni. sejahat2 komunis parti dap x lah sebodoh parti2 tunggangan mereka tu. tp klu yg mambakornya dari kalangan UMNO mungkin juga mereka mempunyai saudara2 dikalangan parti pendek akai tu. mungkin bapanua atau ibunya, atau pak longnya, maklongnya etc...

sekian

bomosiam said...

anon 9:37...

Ce mike ingat2 sama, yg bakor parti sendiri pd 1988 tu, puak mana? Ape org panggil...geng 11 ?? Yg buat sejarah, bagi jawatan PM kat Cina, sape ? Puak mane tuu..!!! Nasib baik Agung tak sign masa tu!

bomosiam said...

anon 9:37...

Ce mike ingat2 sama, yg bakor parti sendiri pd 1988 tu, puak mana? Ape org panggil...geng 11 ?? Yg buat sejarah, bagi jawatan PM kat Cina, sape ? Puak mane tuu..!!! Nasib baik Agung tak sign masa tu!

Klu dah parti sendiri pun di bakornye, apatah laei setakat bendera sendiri!!

Minda Baru Rakyat Malaysia said...

Biasa la tu umno, baling batu sembunyi tangan ... puak-puak yang suka provok ni sapa tak kenal... depa dah habis modal la tu..

Anonymous said...

to Bomosiam

bapak lu la bakor.. keja suka bakor2 ni org PAS la sbb ilmu cetek bodoh.. suke main nafsu je kebas bini org..
sbb tu dlm HARAMJADAHKAH byk iklan seks..

Bakar bendera UMNO tkkn jejaskan semangat perjuangan weih..lagi bertenaga untuk melawan munafik2 pencacai mcm engko tu bomosiam. nick pun nama jahat.. sure engko anak org jahat!
PAS jahat laknatullah!

Anonymous said...

dan semasa ku kt kampus..yg suke buat provokasi terbalik.. perang saraf ialah golongn PAS..
think tank mereka akn buat provokasi supaya org lain bergaduh
mereka akan sebarkan surat layang kononya yg ditulis oleh kumpulan lain.. pdahal mereka puak PAS laknatullah inilah yg buat..
cukup keji dan jahat permainan politik mereka wpun hanya di peringkat PR kampus..
banyangkan di luar? jahat mcm bomosiam!