Monday, May 16, 2011

Pemimpin Pas Tidak Berani Hadir Solat Hajat dan Munajat Untuk Anwar

Sewaktu majlis sembahyang hajat kali pertama diadakan di Stadium Melawati Shah Alam bagi menuntut keadilan kepada Anwar Ibrahim yang sedang 'difitnah' dan 'dizalimi', ramai pemimpin-pemimpin Pas yang hadir. Antaranya , Hj Hadi, Tuan Ibrahim , Idris Ahmad, Hatta Ramli dan tidak ketinggalan uLarmak besar, Nik Aziz Nik Mat. Lihat gambar di sini

Tidak berapa lama selepas itu, tup...tup...kebenaran dan keadilan yang dipohon telah pun menjelma apabila di satu petang isnin yang tidak disangka-sangka muncul satu video klip dalam laman you tube yang menunjukkan lelaki yang seiras-iras Anwar , tetapi bukan Anwar (pinjam ayat Wan Azizah) baru hendak memulakan adengan seks dengan seorang pelacur.

Selang beberapa minggu muncul lagi pula satu klip video yang memaparkan juga lelaki yang seiras-iras Anwar , tetapi bukan Anwar yang bertajuk Papa Nurul Izzah Part II.

Selang beberapa hari selepas itu video penuh muncul pula.

Itu berkat solat hajat dan doa orang ramai yang penuh satu Stadium Malawati Shah Alam.

Beberapa hari lepas sebelum menjelang keputusan mahkamah hari ini, PKR sekali lagi mengadakan solat hajat dan munajat bagi menuntut keadilan untuk Anwar. Bunyi sedap, solat dan munajat, lepas solat dan berdoa, naik pentas ceramah maki hamun orang.

Melalui hebahan-hebahan yang dilakukan termasuk iklan dalam Sinar Harian dimaklumkan majlis itu akan dipimpin oleh ulama muktabar dunia dan uLarmak muRtaBak Kelantan, Nik Aziz, akan turut serta dalam majlis berkenaan.

Apabila sampai masa dan ketika majlis berlangsung, tidak ada seekor haram pun pemimpin Pas yang datang ke majlis berkenaan. Pelik tak ? Lihat gambar di sini

Kenapa pemimpin Pas sudah tidak berani lagi untuk hadir bersolat hajat untuk Anwar ?

Tidak lain tidak bukan kerana takut.

Saya hendak beritahu kepada rakan-rakan sekalian, yang sebenarnya rata-rata pemimpin Pas tahu cerita yang sebenar dan mereka akui lelaki dalam video itu adalah Anwar Ibrahim, tetapi mereka sengaja pusing sana, pusing sini, belit sana, belit sini demi untuk kepentingan politik mereka.

Itulah Pas, demi politik mereka sanggup lakukan apa sahaja. Andai ditakdirkan DAP suruh mereka makan babi, saya rasa kemungkinan besar mereka akan makan dan berkata babi itu halal. Jangan cakap tidaklah, kalau bini pun boleh dijadikan taruhan politik, apa sangat setakat babi bagi Pas.

Bagi uLarmak muRtaBak Kelantan pula, dia sudah keluarkan fatwa tidak akan masuk syurga orang menuduh Anwar Ibrahim dalam video seks tersebut, tetapi apabila sampai masa yang dia sepatutnya hadir pada majlis solat hajat dan munajat untuk Anwar dua tiga hari lepas, dia sendiri pun tak datang. Begitu juga semasa di Stadium Malawati akhir bulan Mac yang lepas, waktu sembahyang hajat dia tak nampak batang hidung, tetapi apabila sampai masa untuk pesta maki hamun orang atas pentas ceramah dia pun muncul.

Ada asasnya untuk saya memanggilnya uLarmak kerana dia memang Ular besar....

Dari tua sampai ke muda kerjanya hanya menipu dan memecah belahkan umat.

14 comments:

Pemuda TG said...

semoga ularmak ini akan terus melingkor dan terus melingkor. Selepas tu ularmak ini akan keluar mencari mangsanya...inilah ularmak.

Zek said...

Betul tu bro. Lepas solat hajat beramai-ramai di stadium ini, Hakim Hj Zabidin memutuskan supaya Anwar membela diri. Maksudnya ada bukti yang kukuh menunjukkan Anwar bersalah.

Aku syorkan supaya seluruh orang Melayu tak kira apa parti pun sama-sama buat solat hajat memohon kepada ALLAH supaya ditunjukkan kebenaran dengan didatangkan musibah kepada orang yang bersalah dalam kes liwat ini.

MOSAR said...

Juga kepada penuduh orang yang melakukan dosa kalau kita tidak melihat dengan mata lendir sendiri. Minta Allah laknati dan musnahkan mereka sekali jika yang dituduh tidak melakukan perbuatan tersebut. Ya allah ya tuhan ku, kau laknati dan musnahkan sekali mereka-mereka yang menabur fitnah. Ingat orang muflis di akhirat! orang suka caci, orang yang suka fitnah, orang makan harta orang, orang yang bunuh orang dan orang yang memukul orang. Segala pahala sembahyang, puasa, zakat, haji, sedekah jariah atau apa2 kebaikan akan diberi kpd individu yang kita tuduh. Tidak cukup itu, dosa dia akan kita pikul. Ingat muflis tak pa, tapi muflis akhirat tiada tempat mengadu

ALahaI sI LunCAi said...

BUAT SOLAT HAJAT JUGA MUDAH MUDAHAN NIK AZIZ JADI NORMAL BALIK. DAH MEGHABAN SANGAT DAH ORANG TUA TU.

AKU RASA ANTARA FAKTOR PEMBANGKANG JADI GILA BABI, NIK AZIZLAH...SAMPAI ORANG TAK BOLEH BERFIKIR DIBUATNYA..

Anonymous said...

perghhh tgk pada gaya anwar angkat tangan mengaminkan doa bukan main lagi zuhudnya... sudah2 la anwar... jgn main2 dgn solat hajat. org maybe blh ckp ala demo je la mcm solat. bkn org tau pun baca apa, pasang niat ke tak ke... kalau tgh solat kentut pun kdg2 org tak tau... pdhal dh batal dh still maintain je blh pretend solat tp jgn ingat Allah tu tak tau. kanan dan kiri bahu tu ada pemerhati tetap. jgn ingat jika kamu main2 mcm ni 1000x kamu tipu2 solat ke apa ke... Allah x blh bayar apa yg kamu tak minta. Allah tu Adil anwar. kdg2 apa yg tak kita minta pun dia bg kat kita, yg kita minta apatah lagi. YG KITA PURA2 MINTA? SENDIRI MAU INGATLAH.

Anonymous said...

Paling malang ahli-ahli & penyokong pas. Rata-rata nya bodoh mengejar Syurga yang dijaja oleh pemimpin-pemimpin mereka.

Pemimpin senang lenang makan duit elaun wakil rakyat, kerja untuk rakyat tak buat.

Anonymous said...

PARTI PAS MESTILAH IKUT CARA ISLAM SEBENAR..JANGAN JADI PARTI MUNAFIK.

Anonymous said...

Untuk anom kat atas tu..

anak pompuan ko:Ayah,kawan ayah yang nama nuar tu telah merogol saya 4 minggu yang lepas,semasa ketiadaan ayah dan mak..

Ko:Apa,esh3..what!!! aku tak percaya,kerana kawan aku nuar tu seorang yang warak..tak mungkin dia berbuat sedemikian..

Anak ko:Sambil berlinang air mata..ya ayah..selama ni pun dia dah jeling2 kat saya..saya sengaja tak cakap ngan ayah..kerana takut ayah tak percaya..

Ko:Ada sesiapa yang nampak nuar tu rogol ko?

Anak pompuan ko:Tak ada,masa tu ayah dan mak gi out station..
tetiba jer dia sampai kat rumah..minta nak masuk kejap..lepas tu terus datang dan memeluk saya dalam keadaan berdiri..dan tolak saya..sehingga jatuh atas tilam ayah..

Ko:Selagi tak ada 4 orang yang saksikan peristiwa rogol tu..tuduhan ko adala mengarut..aku tak akan percaya..

Anak pompuan ko:Saya sanggup bersumpah menjunjung Al Quran memang si nuar tu la orangnya yang merogol saya,

Ko:Olih kerana ko telah membuat tuduhan tanpa 4 orang saksi,aku akan pukul ko dengan 80 kali rotan..Lg pun sumpah2 kena rogol ni tak ada dalam hukum Islam
..paham!!!
Anak pompuan ko:Nanti dulu ayah..saya telah pun hamil 3 minggu dan kandungan yang saya kandung ini adalah anak si nuar tu..kalau ayah tak percaya minta si nuar tu buat ujian DNA untuk sahkan..

Ko:Selagi tidak ada 4 orang saksi dna ke..baju ko yang koyak ke tidak bolih jadi bukti untuk sabitkan sinuar tu..paham!!!

Ko yang bangang dengan sepenuh hati memukul anak pompuan ko sebanyak 80 kali..

ps:Ini adalah cerita rekaan untuk sama2 kita renungkan..

anti bohmau said...

anon 9:55 AM,

tak sanggup aku bayangkan! aku ada anak2 pompuan yg dah remaja!! runsing aku bro!

Anonymous said...

Mosar ko dah baca ke apa yang anon 9:55 tu tulis. Ko dah baca ke ko dah paham ke atau ko buat buat tak paham.

nonbal said...

MOSAR TAKKAN FAHAM SELAGI BATU BESAR YANG DALAM KEPALA DIA TU TAK DIBUANG.
PANDAI AGAMA SANGATLAH TU, SIAP HURAI SENARAI DOSA, TAPI SAYANG, DOSA TU SEMUA DIKHASKAN KEPADA SESIAPA YANG TAK SOKONG PR, YANG SOKONG PR TAKDE KENA APA-APA TAU.
DIA INGAT DOSA TU AKAN KENA PADA ORG LUAR SAJA SEBAB NIK AZIS DAH PAGAR ORANG PR, NAK MAKI KE, NAK FITNAH APE KE NAK TUDUH KE, NAK BOHONG KE TAK JADI MSAALAH KAT DIA ORANG, HE HE HE

Anonymous said...

Kalu X khilaf sy yg hina nih, sejak 1998 org pertama-tama dlm Mesia nih yg soh wat solat hajat berkenaan lelaki
Omega-Y-pandikutty adalah Tun Madey selepas mesyuarat pemecatan AlJuburi(gelaran Mat Sabun).

Tun soh sume wat solat hajat minta Allah tunjukkan KEBENARAN!

Kalu KEBENARAN yg Allah tunjukkan selama nih pun diragui kerana X memenuhi kehendak mrk, apakah bukti lagi yg mrk perlukan?
Atau adakah Allah telah BUTAkan mata,hati,akal mrk terhadap KEBENARAN???

Anonymous said...

Polis dah sahkan videonya tulin..jd dah ada berjuta saksi..dah lebih dari 4...tak leh terima lg ke?

Cammom lar...penin..penin aku ngan puak khawarij ni...

Cuba yg kena tu DS Najib..tak da saksi pun mereka kata kompom..kompom..memang DS Najib

udah udah lar puak paspispus...jangann dok auta tahap bangkai...

zamsalam said...

Itulah Takdir Allah SWT.

Islam menggalakkan supaya umatnya berdoa jauhi dari perbuatan "Mungkar", "Bala", "Kejahatan Dunia";

Syukur juga pemimpin PAS ini doa mereka dimakbulkan dan telah terhindar dari perbuatan (menghadiri perhimpunan Solat Hajat dan Munajat Untuk Anwar)yang sia-sia tersebut.

Wallahu-A'lam