Monday, May 16, 2011

Anwar Kena Maki Dalam Kapal Terbang

Umi terserempak dengan Anwar sewaktu menaiki penerbangan yang sama dari Kuching ke KL semasa pilihanraya Sarawak baru-baru ini.

Wan Azizah tertunduk malu tak kata apa-apa.

Haram jadah punya manusia, kata Umi kepada Anwar di depan penumpang-penumpang lain.

Lihat video di bawah....

6 comments:

Anonymous said...

umi hafilda ni bakal naik jadi senator kot...
aku balik perak tgk banner2 tepi jalan byk pic dia jek..tp logo under kementerian wanita...

dahsyat betul dpt buat roadshow bawah kementerian wanita...

-warga shah alam-

Anonymous said...

teruk jugak akhlak umi nie, maki orang dikhalayak ramai..jaga adab sopan kita walaupun kita tak suka orang itu.. nasihat kepada umi janganlah ikut perangai nuar berahim yang suka maki orang.. so, umi dan nuar 2 x 5 aje dari segi akhlaknya..jgn asyik maki org aje sdgkan diri kita banyak kelemahan.. Untuk UMI dan NUAR Islam tak suruh kita maki orang..

ruang bicara faisal said...

kpd warga shah alam,

jgn cakap sahaja, bagi bukti.

e mel gambar kpd saya dan saya akan siarkan.

boleh ?

rbf_501@yahoo.com

ruang bicara faisal said...

kpd anon, saya sokong apa yg umi lakukan. itu shj cara nak ajar manusia binatang seperti Anwar.

umi ada hak utk melepaskan kemarahannya kerana anwar lakukan kdpnya lbh teruk dari itu tahun 98.

kalau kita berada di tempatnya, kita juga akan tahu bagaimana seksanya dia dan kemarahan dia kpd anwar tidak pernah reda sampai hari ini.

Anonymous said...

nasib baik umi maki jer kalo aku jumpa dia aku tunjuk ......???? sauk la bhaiii

Anonymous said...

* apa Umi buat tu lagi gentle..depan terus...bukan macam pihak yang satu tuh...kat belakang jer bedetum-detam hentam orang..bila kat depan bukan main senyum...wuhhhh.....

* Ntah warga shah alam ni...bagilah bukti..tak bestlah macam ni...tak ilmiah..