Sunday, May 5, 2013

Husam Tonggeng Di Putrajaya

Keputusan tidak rasmi Parlimen Putrajaya

BN - 9804 undi

PAS - 4366 undi


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

14 comments:

Anonymous said...

syukur alhamdulillah...3x

Abe Ding Dong said...

hai ramai jugek pok pok yang pakoh huse ni

Anonymous said...

husam kalau kalah di putrajaya dan di kelantan,,,silalah ternak kambing dan jangan kacau lagi politik negara...

bo laa weii....

gen2felda

Anonymous said...

Aku Hensem

Dis is not good
Ramai jgak yg undi si Husam ni

Anonymous said...

lebuh raya sila siapkan ikut jadual....

Anonymous said...

Alhamdulillah.. syukur.. x sia2 p ngundi td...
Hidup BN.. Hidup Putrajaya.. Hidup Ku Nan

Anonymous said...

orang kelantan ramai kat putrajaya....

Anonymous said...

Yang menggundi Husam di putrajaya tu adalah orang - orang kelantan di putrajaya , mereka ada misi meng'kelantan'kan putrajaya.....jgn tak tahu....

Anonymous said...

Tahniah..terbukti ramai yg datang ceramah usam org luar....tahniah jentera umno putrajaya

Anonymous said...

lepas ni org2 kelantan yg keje kat putrajaya dan undi husam patut tutup muka dorang dgn spenda stopa..

Anonymous said...

Tahniah juga kpd OO.....

Anonymous said...

Syukur. Alhamdulillah..

Anonymous said...

Kepada saudaraku Dato` Husam, janganlah kecewa kerana kekalahan ini telahpun saya jangka. Dato` boleh cuba lagi 5 tahun akan datang, kalau kalah lagi, 10/15/20/25 tahun akan dtg boleh cuba lagi....walaupun kalah dato, boleh tumpukan usaha untuk bela kambing jamnapari ataupun menyiapkan lebuhraya yg telah diletak batu asas tu..

lagi satu, sebelum dato kelik kelate, tolong tinggalkan kunci putrajaya u kat atas meja saya ye.. hahahah

Anonymous said...

nak harapkan PAS kat kelantan utk pembangunan atau keselesaan memang mimpi lah, maka ramai2 la puak2 kelantan tu dtg ke putrajaya yang dah memang membangun utk buat macam dia punya... lain kali lah..!!!