Monday, May 13, 2013

Menteri KDN : Hisham atau Najib ???

Apa pilihan anda ?

Undi di bahagian atas.....


83 comments:

Anonymous said...

TUKAR TUKAR TUKAR

NO TO HISHAMUDDIN!!

Anonymous said...

No to keris mudin

Anonymous said...

Pukimamak la ahli Umno semua..ini Najib punya keputusan..korang semua ahli bawahan duduk diam2 sudah la..kami dah bagi upah pasang bendera pun dh cukup lumayan..ahli Umno mmg bodoh spt kata Tun M dan anda semua membuktikan yg ahli Umno mmg bodoh dgn mengundi Umno.Ikut suka Najib la nak lantik Hisyam pun.Kalu tak puas hati pergi tonggeng jubur pada Anwar..setakat ahli Umno mcm korang ni, kami tak pandang la..bagi rm 20 dia diam la..

----Encek Ibraheem alee----

Anonymous said...

LOL

G MAMPOS KO BERAMIM

Anonymous said...

KJ jadi menteri KDN

Anonymous said...

brahim, ini urusan umno. ko pengkhianat kepada DAP dok diam lah. klu ko nak sgt pi la bagi juboq hang kat nuar tu..

Anonymous said...

JOM PAKAT JADI CYBERTROOPERS BN. LIKE VIDEO PRO BN DAN DISLIKE VIDEO PRO PR KAT UTUBE. PEMBOHONGAN MEREKA SEMAKIN MENJADI2. JOM PERTINDAK.

Anonymous said...

kena pkai nama samaran lain ni

Anonymous said...

Bagi kat Nor Omar jadi menteri KDN

Anonymous said...

encik ibraheem bangla....pirah!

Anonymous said...

RBF, boleh sampaikan pada PM tak benda ni? frust gilew skrg nih! urghhh seriously, not this man .. again???

Anonymous said...

Aku setuju aku setuju semua keputusan di tangan pm najib bagaimana pon aku amat setuju yang hishamudin berk berk ni di tukar dari KDN tukarkan aje ke kementerian pembangunan wanita ganti tempat kak jat.
KDN aku cadangkan Cik Azalina Othman ambik aleh kerana dia ada background law jugak korang tengok raut wajah nya yang garang dan tegas dengau cita dia ada black belt taekwan do. Tentu sekali dia swing kanan terkulai leher anuar jahnam tu dan sekali swing kiri terduduk si kiram. Amacam semua setuju ta kalauCik azalina ni kita calunkan.
Tok najib na jaga semua pensan lah dia bro, kalau semua dia borong ta payah lah di adakan pilihanraya kot

Anonymous said...

WAHAI ORANG MUDA MELAYU!! DATUK KAMU DULU PEJUANG BANGSA, KERANA ITU LAH KAMU DAPAT BELAJAR. JIKA KAMU TIDAK SANGGUP JADI PEJUANG BANGSA KALI INI, CUCU CUCIT KAMU AKAN JADI MELAYU SINGAPURA!!. MARALAH KEDEPAN ANAK ANAK KU, BAPA MU INI SUDAH TUA TIDAK BERDAYA LAGI.....MARALAH ANAKKU!!....INI SAJA LAH TANAH AIR MU, KAMU TAK BOLAH LARI!! .(Pak Tua)

Anonymous said...

Ibrahheem Ali
Mak engkau tak ada puki ke?
Kau keluar dari jubor Mak Engkau ke?
Atau kau keluar dari puki babi?

Sudah lah Red Bean Army balik China main dengan BABI

Anonymous said...

BIGGEST "NO" TO THE JOKER...NO HISHAMMUDIN, NO HEIKMUDIN, NO TOK MUDIM...WA KA KA

Anonymous said...

TOLONGLAH SEDAR WAHAI PM! KALU DIA LAGI YG PEGANG KDN, MMNG AKAN TERJADI APA YG DITAKUTKAN...PM NI FAHAM KE TAK NI....TUM M...PLEASE LER MU KABO KE DIA..

Anonymous said...

NO...NO...NO...NO...NO...NO...NO..NO...SAMPAI KE PRU-20....NO...NO..NO...NO..

Anonymous said...

Anifah Aman.. KDN
ANIFAH AMAN ANIFAH AMAN ANIFAH AMAN ANIFAH AMAN

Anonymous said...

JOM KITA TWEET KE PM RAMAI2...GERAKAN "NO" TO HISHAMUDIN...KERANA DIA LAH SI SEPET SUME NAIK KEPALA....RAMAI YG QUIT PDRM NANTI...TAK SABAR NAK TUNGGU IG BARU...I MINAT DIA YOU...

Anonymous said...

aku pun dah serang twiiter najib ... jom ramai2

Anonymous said...

Aku dah tak larat nak dengar amaran lagi untuk 5 tahun yang akan datang...tindakan tak pernah2 menyusul...

Mustapha Ong said...

Noreh Kanan, noreh Kira...pilih yang terbaik seorang yang matang fikiran, mental dan physical. Sudah tentu bukan Hishammuddin atau Najib. PM tidak boleh memegang jawatan MKDN yang sensitif kerana Malaysia masih sebuah negara democratic dan selamat. Hisham sudah cukup penning dan risauh selamat beberapa tahun ini. Bagilah satu Kementerian yang tidak ada kontoversi. Cadangan yang lain kurang sesuai dan PM harus dapat ilham yang baik dan tepat untuk menyakinkan keselamatan negara. Tunggu dan lihat siapa MKDN yang penting itu! InsyaAllah seorang pemimpin Kanan yang boleh dipercayai oleh PM, Kerajaan dan Rakyat!

Anonymous said...

BOLEH TAK BUAT LAGI SATU UNDIAN UNTUK MENTERI PENERANGAN

Anonymous said...

Ibrahim Ali tu sesuai jadi menteri KDN cina takut sama dia.

Anonymous said...

tolong lah wahai PM ...jng hampakan rakyat yang telah membantu BN....kami perlu dilindungi dan dihargai...not hishamudONG please!!!

Anonymous said...

NO replacement please ASSP.

Anonymous said...

Walau siapa pon jadi menteri KDN tapi hanya berani beri AMARaN tapi takut bertindak tak guna juga...

Malaysia ni macam2 undang2 ada tapi aplikasinya amat menghampakan. Macam2 songel pembuat dan pelaksana undang2. Sebab itulah mereka tak hairan dan tak takut walau pun tak ada permit.

muhamad Danial said...

Tak nak Hishamudin

Anonymous said...

noh omar bro.
biar keras sikit.

Anonymous said...

No no to hishamuddin. Zahid Hamidi please. Kita sebagai penyokong BN nak seorang menteri KDN yang lebih tegas dan cepat bertindak.

Anonymous said...

Aku sebagai pengundi BN dukacita teramat sangat jika H2O kekal di situ. Rakyat banyak nampak dan sedar itu. Jika UMNO lebih pentingkan hal lain daripada pengundi, aku hampa.

Tindakan pembetulan daripada dalam harap dapat berlaku.

Kami ikhlas dan tiada berkepentingan dlm hal ini.

Anonymous said...

Rahim Nor jadi KDN

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Aku vote kepada Menteri yang tegas, cekap menjaga keselamatan dan keamanan negara. Bijak membuat keputusan segera. Beri saja kepada bekas pegawai kanan keselamatan negara seperti polis atau tentera.

Anonymous said...

INI KALILAH!UBAH!NO TO H2O as Home MInister.musa hasan,rahim noor,muhyidin.KJ?jd backbencher je.pm najib klw letak spupu dia ni,tgu je nasib kamu mcm pak lah

Anonymous said...

encek ibraheem alee sah red bean army ! ngeja pukimak pun tungang langang anak babi sekor ni .

Anonymous said...

Noh Omar ada boleh pakai gak dia ni. Zahid tu byk ular dok dikeliling dia nasib dia baik tak kena patuk, tapi con-man dan kaki ampu keliling, tgk aja laa seorang con-man tu mulut lebih dari pompuan, kerja dia tukang speaker, angkut tender securiti etc, kasi motivasi berlagak haji tapi kuat penipu, songlap duit bawa lari motor pastu lari tak tahu nak taubat minta maaf, patutlah kaki tu cacat cela asyik jatuh motor kena sumpah hari hari. Sanggup ikut bontot sampai ke London.

Kena cari menteri yg kurang disondol oleh orang mcm ini. Biar berkira kedekut ikut peraturan tak apa jgn ikut orang sudah kakakakaka

Anonymous said...

Bung Mokhtar for Menteri KDN!!!

Anonymous said...

Kj..lg aku x setuju..nnt lg ramai dia lpskn dri penjara mcm dia lps kn nuar berahim mentor/idola dia tu...

Anonymous said...

Muhyiddin for KDN

Anonymous said...

Tukar portfolio TPM dri pegang menteri pelajaran ke menteri KDN semula...

Anonymous said...

No hisyam fot kdn

Anonymous said...

hisham tidak layak memegang apa-apa jawatan dalam kerajaan. he is a born loser- failure

Anonymous said...

Sampaikan pada Najib, kalau Hishamuddin jadi KDN, 80% supporters BN akan hilang, and Najib patut berundur.....

Anonymous said...

secara peribadi aku rasakan noh omar layak jadi mkdn

Anonymous said...

aku sokong tan sri musa hassan ..

Anonymous said...

Hapuskan SRJK(C)....kembalikan ISA..

siaplakau said...

Nazri aziz for kdn

Anonymous said...

NO to Hisham

Cadangan Gua: Tan Sri Rahim Noor atau Hamzah Taib atau Musa Hassan

Anonymous said...

Sah mangkok red bean army@dap dah ngarut...hehege

Anonymous said...

Kerismudin hanya layak jadi menteri kebudayaan je....

Anonymous said...

Kah kahkah red bean army cokia dap udah lenting hehehe

Anonymous said...

Tukar Menteri Amaran! Lantik menteri Tindak! Xmau dah amaran2

akaz said...

Bagi pada org yg tegas, jgn bg org yg poyo...cakap je lebih.

Anonymous said...

Buang menteri amaran lantik menteri tindakkan

Anonymous said...

Encek Ibraheem alee adalah cina keparat mata sepet yang telah diupah oleh DAP untuk mengganggu dan memberi komen disetiap blogger pro BN. DAP bermaksud "Dajjal Action Party".

----Me. Lim Kit Siau------------

Anonymous said...

setuju cadangan ni. azalina memg ada black belt taekwondo & law background.

ex staff

Anonymous said...

Hishamudin patut dilantik sbg Menteri Pembangunan Wanita ganti Shahrizat

Anonymous said...

Asal bukan hisham

Anonymous said...

Mana yg rasa diri tu penakut,jangan jadi menteri
lah, wehh.Benci aku!

Anonymous said...

Anifah aman menteri kdn ...

Anonymous said...

Rbf, pm baca ke kau punya blog.
Nak ke dia ambik berat segala pandangan rakyat
bawah mcm kami yg tak puas hati dgn kelembutan kerajaan dlm menangani segala isu
panas sekarang ni?

Ahmad Albab said...

Rahim Noor please..

Anonymous said...

dua-dua tak boleh. tan sri rahim noor terbaik setakat ni.

t0 said...

takyah la dedua...
pilih la org yg lebih tegas...
minta je Tun M jadi...

Anonymous said...

Khairy

Anonymous said...

SAY NO TO HISHAMUDIN. Dalam hal ini lebih baik perdana menteri jaga sendiri. Tun Mahathir pun pernah pegang jawatan yang sama. Lagipun ini boleh mengangkat kuasa IGP ke tahap yg lebih baik. Kerana dia berada dibawah kuasa perdana menteri bukan sekadar menteri kabinet. Dalam kata lain sebagai penasihat khas perdana menteri yg melaporkan semua yg terjadi secara direct tanpa melalui saluran menteri. Ini advantage perdana sebagai menteri KDN. Kit Siang kentut pun boleh tahu. Nak ambil tindakan lebih mudah. Sebab dapat nasihat dari pakar. Bukannya menteri amaran. Contohilah Tun Mahathir.

Sekian.

Anonymous said...

Tidak untuk hishamuddin. Bagi kat rajim nor.

Anonymous said...

NO to Hisaputing..trlalu byk amaran...

No to KJ...nnt semua penjenayah dia lepaskan..

No to Nazri Aziz..nnt lg ramai Namewee dia jdkan anak angkat..

Dari 3 yg kat atas tuh lbh baik Azalina yg tegas tapi yg sebaik2nya amek yg non politician mcm ex IGP TS Rahim atau Musa Hasan...

Dan tukarla AG..yg ado skrg neh trlalu berat bertahil2...byk kes related dgn pakatan semua sonyap jer...

Anonymous said...

Wei..ponen tu klau pegang kdn lgi aku org pertama x akn undi bn lagi..geli aku

usin said...

encek ibraheem alee ni bangsat datang dari lubang taik mana? macam celaka haramjadah dia punya ayat. ayat aku ni nk imbangkan ayat2 bangsat haramjadah dia je...

Anonymous said...

GUA MAU TAN SRI RAHIM NOOR TEGAS KASI TANGKAP DAP CINA KOMUNIS SEMUA.. TOK HISHAM PINDAN BAGI JADI MENTERI KEMENTERIAN AMARAN

Anonymous said...

Hishamuddin ni layak jd hisham tok mudin ja...udah le tak de teloq....takut nuar...bek ko p kerat batang teloq si nuar 2 abih2...idak le lingkup lubang kunyit anak org....

Anonymous said...

dua2 tak layak jaga kdn.....rakyat nak yg tegas, berdidikasi, berkarisma, amanah.....bukan yg kuat gelak....org kuat gelak hati mati....najib terlalu lembut...habis marahpun setakat merah telinga aje...

Anonymous said...

aku sokong tok hisham..tukar portfolio kpd tok penghulu @ pengerusi jkkk @ pengerusi taman tok hisham tinggal..tapi itu pun kalu penduduk kws tu setuju @ yakin dgn kebolehan beliau..harapnye menteri2 penggal lepas yg sedar diri tidak mampu@tidak dpt beri komitmen,harapnye berundur le..itupun kalu betul2 sayangkan agama,bangsa dan negara..

Anonymous said...

anifah aman aku rasa layak dok kdn

Anonymous said...

Sesiapapun layak asalkan dengar nasihat pihak PDRM. Musa Hassan tinggalkan PDRM sebab rasakan pangkat IGP tak beri sebarang makna apabila KDN kerap campurtangan dlm pentadbiran PDRM. Jadi soal menteri garang ke lembik bukan keutamaan asalkan kuasa yg ada pada PDRM dihormati. Kita tengok isu Lahad Datu, campurtangan KDN yg langsung tak tahu status penceroboh jadi punca terkorbankannya wira negara. Keadaan ini tidak akan terjadi jika prosedur PDRM digunakan lebih awal. Inilah yg dipertikai 'sesetengah' kelompok masyarakat.

Menteri Dalam Negeri harus tahu apa tanggungjawab dan tugas mereka dahulu. Ingat! Dia bukan Ketua Polis. Garang atau lembut tak bawa banyak makna. Kerana setiap laporan kini hanya dikeluarkan pihak PDRM.

Pilih Perdana Menteri atau Hishammudin? Perdana Menteri lah takkan Hang Keris kot.

Anonymous said...

DATO SERI SHAHIDAN KASSIM PALING LAYAK

RH said...

Shahidan Kasim.....?
Macam2 perkara baru akan diperkenalkan.
pening kdn nanti.

Anonymous said...

Kita komen beriya -iya kat sini, dia orang tak ambil pusing pun....eloklah dipersiapkan keranda untuk ameno....

Anonymous said...

cadangan....zul nordin

Anonymous said...

Najib buta perut ..pdrm punya maruah nak campak dlm tong najis lagi kah, nyawa warga odrm x oenting kah,,cikgunda sokong pakatan, pelajar ipta ipts da ramai sokong pakatan, pdrm da siikit sikit arah ke sana..meka fed up dan kecewa dgn menteri bapuk tua dan sanggup tunggeng buntot dgn nuar juburi..

Anonymous said...

AKU CADANGAKN ROSMAH MANSUH..LANTIK DIA SENATOR DAN LANTIK MENTERI KDN..KAUNPASTI NUAR JUBUR, MAT SABU KAKI JILAT BURIT BINI ORG, MAHPOS NAK MOMPS, LKS, LGE , WAN JIJAH FAN ANANK NYA NURUL IZAH..TERCIROT TENGAH JALAN..OOP HISHAMUDIAN RAIS..DAN BEBERAPA LAGI..SIAP JUBUR SAH KENA SULA FGN BATANG BULUH RUNCING

Anonymous said...

najib dengar x ape pengundi2 dia mintak? jgn lntk menteri pondan utk KDN!!! Huh