Saturday, May 4, 2013

SEBARKAN SEGERA - Terang-Terang DAP Tulis Mahu Hapuskan Keistimewaan Bumiputra

Tengah malam tadi ketika memandu di depan Angkasapuri, tiba-tiba di laluan bertentangan saya melihat lebih kurang 100 buah kereta berarak mengibarkan bendera DAP. Berderet semuanya bendera DAP. Ada yang satu kereta sampai 4 bendera pun ada. Menyirap darah oooo....

Bila lihat keadaan begitu teringat pula gambar-gambar yang biasa dilihat yang mencetuskan peristiwa 13 Mei 1969. Begitulah cina-cina DAP berarak keliling KL dan Selangor untuk menyapu dan menghalau melayu. 

Dua hari lepas saya ada tulis artikel berkenaan dengan seorang pemimpin DAP yang menghina PM dengan berkata otak PM sebesar otak cicak. Lihat sini

Ada seorang pembaca hantar komen yang meminta pembaca melihat polisi DAP yang disiarkan di laman web mereka. Semakan yang saya lakukan memang benar seperti apa yang dihantar. 

Sekali lagi darah aku jadi menyirap bila membaca Visi dan Misi DAP yang disiarkan di laman web mereka. 

Tanpa ada rasa takut, tanpa ada rasa bersalah, terang-terang mereka kata hendak menghapuskan keistimewaan bumiputra. 


Abolition of the division of "bumiputra" and "non-bumiputra" and the implementation of ethnic equality.
Menghapuskan pembahagian bumiputra dan bukan bumiputra, dan perlaksanaan sama rata untuk semua etnik.

Anda lihatlah sendiri di link ini  http://dapmalaysia.org/newenglish/au_vm_pp.htm

Boleh dikatakan setiap hari ada iklan Lim Guan Eng yang disiarkan oleh akhbar Sinar Harian yang berbunyi, bukan anti melayu, bukan anti islam, cuma anti rasuah.

Bukan anti melayu apa ke bendanya kalau nak hapuskan keistimewaan bumiputra ?


Saya pun hairan bagaimana Sinar Harian yang mengaku sebuah syarikat bumiputra boleh siarkan iklan berkenaan di akhbarnya tanpa mereka menyedari perjuangan DAP untuk menghapuskan keistimewaan bumiputra ?

Kepada rakyat Malaysia, masa masih ada untuk anda buat keputusan. Bukti apa agenda yang DAP hendak lakukan kepada kaum bumiputra telah jelas terbentang depan mata anda sekarang. Jangan sesekali beri undi kepada DAP, PAS dan PKR jika tidak mahu segala keistimewaan bumiputra dihapuskan. 

Pas boleh kata mereka akan jaga keistimewaan bumiputra. Jangan percayakan Pas....Mereka nak jaga kalimah Allah pun tak boleh hingga terpaksa bersetuju dengan DAP. Perjuangan negara islam mereka sendiri pun mereka gugurkan, bagaimana mereka nak jaga kita ?

Kepada sahabat seperjuangan di alam cyber, kita ada masa sikit lagi, tolong sebarkan perkara ini semaksimum mungkin sebelum orang ramai keluar mengundi esok. Biar orang ramai jelas dengan perjuangan DAP yang mahu menghapuskan hak istimewa orang melayu  dan mereka bersama-sama dengan kita mempertahankan keistimewaan bumiputra daripada dirobek DAP. 


Sesiapa yang ada printer tolong print page berkenaan daripada laman web DAP sebagai bukti. Kita jangka mereka akan buang perkara tersebut jika keadaan kecoh.

14 comments:

Anonymous said...

Macai - macai PR , ape jwpn korg ? masih buta kayu lagi ? masih gelap hati lagi ? atau masih pekak badak lagi ?


Nak tunggu cina DAP heret korg kat jln raya , baru nk menyesal ? itu jam sudah lambat !!


ESOK , KITA PASTIKAN PARTI CHAUVINIST INI TERKUBUR SELAMA2NYA !!

Hidup islam ! hidup melayu !! Allahhuakbar !

Anonymous said...

Jika Pakatan Rakyat dapat memerintah Malaysia, jumlah kakitangan kerajaan akan dikurangkan berperingkat2.
Apa gunanya jika harga minyak diturunkan, jika orang Melayu telah dibuang kerja mampukah mereka menaiki kereta.
Apa gunanya jika harga kereta diturunkan, jika orang melayu yg telah dibuang kerja tak dapat nak beli kereta.
Apa gunanya tol dihapuskan, jika orang Melayu yg telah dibuang kerja hanya mampu guna motor kapcai yg memang tak perlu bayar tol.
Jadi rakyat Malaysia terutamanya orang Melayu janganlah terpedaya dgn janji2 manis Pakatan Rakyat yg sangat bodoh dan tidak bertanggungjawab langsung.
Peniaga2 runcit Cina juga akan bankrap kerana penjawat2 awam yg terdiri dpd rata2 orang Melayu akan dibuang kerja dan tidak ada wang utk membeli barang2 dpd kedai2 Cina.
Utk selamat undilah BN.

Anonymous said...

mana suara pencacai PR ni? apsal senyap?

Anonymous said...

Saya rakyat malaysia....dulu sokong BN...sekarang nak berubah angin sokong Pakatan Rakyat pasal nak tengok perubahan dalam masa 5 tahun pembangkang memerintah....so lepas 5 tahun nanti kalau tiada perubahan saya sokong BN balik ...tapi kalau ada perubahan saya tetap menyokong parti yg membawa kebaikan kepada saya dan negara. Terima Kasih

Anonymous said...

hello encik boleh kasi cepat ka...kita kira cincai...itu ayat lu punya bangsa bila berurus dengan jabatang kerajaan....

Anonymous said...

Hak mengundi hak individu Terpulang nak sokong siapa. Kita harus berterima kasih kepada Kerajaan sedia ada...
Bukan menunding jari tetapi sejak sy mengamati penubuhan PKR lebih bermotifkan dendam dgn mengatakan segalanya fitnah utk menjatuhkan beliau sehingga gerakan reformasi dilancarkan pada thn 1998... PAS no komen kadang2 mcm lalang. DAP tunggu masa dan peluang. Aku tidak yakin dgn Pakatan 3 Parti ini yg bnyk isu yg kurang menyenang saya sebagai bumiputra muslim.
Cerita pasal ubah. Memang kita mudah kata nak ubah pangkah je undi tu... Tapi implikasinya masa depan kita. BN dari dulu sejak Merdeka membawa negara dgn pelbagai fasarana dan kemudahan utk rakyat. Berterima kasih kepada Kerajaan.
Kalau lah PR jadi Kerajaan bagi tempoh 5 thn akan dtg. Adakah semudah itu dia nak lepaskan kepada parti BN yg pembangkang ketika itu. Pelbagai agenda akan disusun bagi memastikan mereka kekal sebagai Kerajaan. Tanah melayu biarlah melayu dan bumiputra yg menjadi keutamaan.
Esok undilah utk masa depan negara dan generasi baru kita...
Jgn mudah lupa...

Anonymous said...

Nak heran apa rbf.jiran aku melayu.tp kibar bendera dap.kalo pkr ke pas ke..aku blh terma.tp kibar bendera dap?tak tau nak ckap apa.keje plak gomen.kalo dap buang dorang..br tau tinggi rendah langit ni..
Melayu ni mmg bodo

Anonymous said...

Nak cuba2 ni yg saya anggap tidak langsung bertanggung jawap. Kalau 5 tahun anwar dgn kongsi gelap berkuasa, saya rasa Malaysia akan porak peranda. Saya kira anwar sendiri tak lama jadi pm sebab dap pula akan keluarkan tahi2 dia hingga dia sendiri kena singkir. Lepas tu dap pula akan jadi kingmaker, hancur lah negara. Pas tak mampu menerajui pr, pkr tunduk malu!!

Anonymous said...

Xakan sokong dap atau mana2 parti, individu yg mykong dap lakhnat.. Melayu bodo yg skong nak jtuhkan bngsa sndri demi cebisan rm haram. -Mascular.

Hafizi Shafiin said...

DAP adalah parti yg telah berjaya "menunggang" PAS dengan PKR menjadi pembonceng...Sedarlah wahai bangsaku..PAS hari ini bukan lg parti yang memperjuangkan Islam tetapi menggunakan Islam demi survival...terlalu byk kemungkaran DAP dan PKR lakukan...namun dihalalkan oleh PAS...

Hafizi Shafiin said...

DAP adalah parti yg telah berjaya "menunggang" PAS dengan PKR menjadi pembonceng...Sedarlah wahai bangsaku..PAS hari ini bukan lg parti yang memperjuangkan Islam tetapi menggunakan Islam demi survival...terlalu byk kemungkaran DAP dan PKR lakukan...namun dihalalkan oleh PAS...

Anonymous said...

Malaysia boleh jd kaya kalau org c.... yg bkuasa mcm singapore,dgn mnghapuskan hak bumiputera.dgn ini wahai melayu dan bumiputera,bersatulah kamu .kita jgn malas,jgn pntingkan dri sndri.

Anonymous said...

Naper la org2 Melayu ni tk sedor2 konspirasi DAP, dr dulu mmg dh nyata kenapa 13 Mei terjadi. Ada org melayu bijak pandai pegi backup DAP, konon DAP tk terlibat. Sejarah tetap sejarah, fakta tk boleh ubah..
Renung2kn & selamat mengundi di PRU13

Zaidy said...

Mcm nila.. PAS memperjuang ISLAM.. PAS tidak bersetuju dengan UMNO bkn skdar corruption ttpi semangat Asabiyah kpd Kaum Melayu melampaui batas Islam dan menyebabkan ketidakadilan kepada kaum yang lain.. Jika begitu, setuju atau tidak sekiranya Perkara 153 Perlembagaan Malaysia mengenai hak keistimewaan org melayu/bumiputera dipinda kepada hak keistimewaan org ISLAM.. Ada tentangan tak daripada kaum yang lain..ini juga dapat membuktikan selain penganut islam mereka ini terdiri darpada kaum kafir zimmi atau kafir yang tdk memerangi islam... Boleh ke?