Friday, May 17, 2013

Pengundi Bangla Berpaling Tadah


Puluhan ribu pengundi Bangladesh tidak membantu BN dalam PRU yang lepas...

Susah-susah angkut mereka untuk datang mengundi BN supaya BN menang 2/3, tapi akhirnya mereka undi PAS,PKR dan DAP.

Dulu tanpa pengundi bangla BN ada 140 kerusi....

Sekarang ada pengundi bangla tinggal 133 kerusi ja...

Cilakak punya bangla, orang suruh undi BN kau pergi undi PAS,DAP dan PKR pula....




25 comments:

Anonymous said...

Tu yg sebetul nye tpi cpt aje diorg tuduh bn sbb nk mengaburi mata rakyat..ape yg diorg tuduh sbnr nye mereka lah yg lakukan dulu.. Rs nye pihak bn xpenah terpikir benda jahat sebegini tpi mereka cukup arif ttg penipuan tanpa kita sedari.... Klu la mereka dpt malaysia ni,lg hebat puak mereka menipu kita....

Anonymous said...

Yang gambar atas tu agaknya salah sorang bangla yang diterbangkan untuk mengundi. Pakai bowtie lagi. Rambut pun perang. Bukan bangla biasa ni...mungkin diorang punya kapten. Tak tau la sapa dia undi.....muka tak bole percaya.

Anonymous said...

bukan itu saja..pr pun ramai pengundi hantu dari indon. ada ke patut dorang ingat dorang dah menang sebab undi popular memihak kepada dorang. dorang tersilap bahawa ini Malaysia. bukan Indonesia. Malaysia mengamalkan dasar undi mengikut elektoral. nah..kan dah kantoi pr ada ramai pengundi hantu dari indon..kah kah kah

Anonymous said...

Cina doll yg nuwar langgan hari tu pon salah satu dr pengundi hantu yg diimport oleh pembangkang. Bayangkan kalau ada lg 40,000 cina doll yg nuar import, tak ke tercabot serban lebai-lebai PAS. Stopa Ali Spendaman pon jeles tau.

Anonymous said...

oi. sttopa spender punya girl nama BABY lah...Berdosa kaitkan dia dengan china doll...keh keh keh

Anonymous said...

Bangla aats tu boleh mengundi ke ?

Dia ada Mykad ke ?

Anonymous said...

pelancong cina ramai tak balik..kenapa imegresen tak ambik tindakan..depa pi mana????

Anonymous said...

Cina Cina doll tak dikesan kerana imgeresen Malaysia LEMBAB...tu je.

Anonymous said...

Undi popular...kalau tolak jumlah pengundi kawasan parlimen dari negeri2 yang pr menang dan termasuk kawasan parlimen wilayah persekutuan, undi popular masih dimenangi oleh BN. BN mendapat 3,742,090 dan PR 3,237,205 lain2 (bebas) 128,187. Kelebihan undi PR bagi parlimen di negeri yang PR menang dan wilayah memang kelebihan pd PR iaitu BN 1,495,609 PR 2,386,779 dan lain2 (bebas) 64,697.

Anonymous said...

ALAA... PENGUNDI BANGLA YANG TAK PANDAI NYANYI NEGARAKU TU PUN AHLI PKR.... HAHAHAHA... RUPA2NYA MAMAKUTTY YG DORANG SELALU KUTUK... KESIANN... RUPA BANGLA JERR KENA TANGKAP ... PUKUL... RAMAI IC.... CINA NIH BERLAGAK TUL AAAA... DORANG TAU UNDANG2 KE TAK.... IC HANYA PEMILIK SHJ YG BOLEH PEGANG... POLIS PUN TAK BOLEH AMBIL IC ORG LAIN SESUKA HATI... YG DR CHINA BYK IC TU CAMANA YERR......

Anonymous said...

hal pengundi hantu ni mmg psy war puak phakatan...


sebenarnya pengundi hantu dari negara China mmg ramai....depa ni sokong pembangkang...sokong DAPigs

sb tu phakatan mainkan isu ni dan menyalahkan BN seolah2 BN yang bawa pengundi hantu ni..semata2 nak mengaburi mata dah perhatian rakyat mengenai ramainya CHINA DOLL yg jadi pengundi hantu...yg sokong DAPigs...

Asal Bukan DAP (ABDAP) said...

Aku takut dgn mamat pakai BOW ni.. dia akan dapat perintah Allah SWT untuk menawan Putrajaya...

Anonymous said...

Boss PR lagi hebat la...kira undi baru start dia dah umum dia menang...kalau Ahli Nujum Pak Belalang masih ada, mesti Pak Belalang minta nak berguru dengan beliau...itu pun ramai yang percaya...

Anonymous said...

Di Malaysia ni, semua jabatan kerajaan bukan setakat lembab tapi banyak yang makan gaji buta...Imigresen, Jab Pertanian, banyak lagi...yang menyebabkan rakyat percaya dakyah PR...KSN pun sibuk politik, nak buat macam mana...

Anonymous said...

Sedapnya cakap. Allah lebih tahu

Anonymous said...

heran jugak ye mcmana doll2 boleh hilang begitu saja bila masuk Malaysia ye ...

adakah Jab. Imegrisen ni jadi pengimpot doll2 dari seluruh dunia, kemudian digunakan utk undi pembangkang semasa PRU, dan selepas tu doll2 ni musnah dgn sendiri?

mcm cerita Mission Impossible pulak ...

Anonymous said...

sebenar nya pengundi bangla yg mengundi pkr,pas dan dap kita lihat saja di selangor muka muka yg telah rosak negeri selangor menang tka ada muka yg betul betul tolong rakyat lepas tu awal awal lagi Anuar melolong kata ada pengundi hantu di penang pun sama macam mana BN bawa pengundi hantu sedangkan ramai wakil bn yg patut menang tumbang kepada rakyat malaysia cukup cukup lah kita mahu lihat malaysia aman kita tiada negara lain lagi kecuali malaysia negara kita kita mahu ke jadi macam negara yg sudah tidak rupa negara lagi hari hari kacau dan perang kepada Anuar insaf lah umur kita pun sudah dekat liang lahat bertaubat lah bawa bawa lah bersabar kalah adat perlawanan.

Anonymous said...

Apa nak dikecohkan dengan pengundi Bangla. Aku lebih pelik dengan kaum Cina yang sibuk mendakwa pengundi hantu sebagai tetapi mereka kebanyakkan tidak berupaya berbahasa Melayu dengan sempurna walaupun telah lama menetap di negara ini.

Bangla yang baru merantau di negara ini lebih fasih berbahasa Melayu dari apek apek local ni.

SPR Permatang Pauh said...

Najib patut lantik Anwar dalam Kabinatnya sebagai Menteri Jalan Raya dan Pembangunan Stadium.

Baru Ngam...

Boleh undi sekarang.

anti gunting said...

YANG VETERAN2 NI, SUDAH2 LE TU... PEGI AMEK AIR SEMBAHYANG DAN MOHON KEAMPUNAN ALLAH. SUDAH2 LA POLITIK TU. YG DLM GAMBAR TU ORANG KECEWA. TAK BESAR SGT PUN JASA DIA PADA ORG MELAYU

Anonymous said...

Harap TPM pantau cikgu2 yg lebih berpolitik dari kerja..aku rasa lebih 50 peratus tak menghargai kerajaan.

Anonymous said...

Yg import bangla BN tp PR dpt nama?lol...logik akal yg waras akal mengatakan begini : yg ada kuasa BN,yg menguasai JPN (bg ic kat bangla) BN,yang menguasai polis olso BN,yg menguasai SPR,BN gak..video2 yang bersepah di alam maya org2 PR TANGKAP PENGUNDI HANTU/AKA WARGA ASING tp knp org PR yg disalahkan?bukti dan hakikat yang ada bertentangan dgn fitnah korg.Bukti tang mana yg mengatakn ini u dilakukan oleh PR?Cer cita or creat alasan dan fakta yg logik ckit,ambo nk dgr...Ok la,kata la mmg btul ni keja anwar aka PR,kata la bukti yg sahih pun ada,why org2 BN ni xnk repot polis?buat la bantahan di mahkamah di kwsn yg BN kalah,kan BN dpt smula kerusi2 tu.Bkn tu aje,klau btul polis dh sahkan ini smua keja anwar aka PR,maka yg untung sape?of coz la BN..maka dgn itu terdedahla kejahatan anwar,secara x lgsung smua rakyat including aku x segan silu mmboikot PR..maka BN akan lbh disygi rakyat.Tak gitu....

Anonymous said...

Tentera 'kacang merah' telah dikesan menyusup keblog ini pd hari ini tepat pd jam 8:12 pm utk membuat propaganda.

'Kacang merah' ni ingat org lain bodoh mcm dia jugak ...

hangkedee said...

Mamak tongkang bow tie haprak menopouse.Tuhan suruh lelong rumah sebab duit rasuah.....dah tak laku.

Anonymous said...

Mamak bow tie tu buat hal selepas pencen sebab fulus dah tak masuk beb.