Wednesday, March 20, 2013

Anwar Serah Cabaran Papa Gomo Kepada Peguam-Apa Sudah Jadi Pak Syeh ?


Ingatkan Anwar nak cabar Gomo supaya dedahkan jika benar ada bukti, rupanya nak ulas pun takut. Semalam bukan main lagi umum satu dunia nak saman Gomo 100 juta...

Anwar serah cabaran Papa Gomo kepada peguam
PETALING JAYA - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyerahkan 'cabaran' Papa Gomo yang memberi beliau tempoh 48 jam supaya menarik balik saman terhadapnya jika tidak mahu lebih banyak pendedahan dibuat.

"Saya serahkan perkara itu kepada peguam saya untuk uruskannya," kata beliau ringkas pada sidang media di sini, hari ini.

Papa Gomo membuat kenyataan beliau enggan menarik balik tuduhan dan membuat permohonan maaf walaupun bakal berhadapan saman berjumlah RM100 juta, sebaliknya mahu mendedahkan lebih banyak video  membabitkan Anwar.

Menerusi sebuah entri di blognya semalam, Papa Gomo berkata, beliau ingin mengikut jejak langkah idolanya, bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad yang enggan memohon maaf apabila menggelarkan Anwar sebagai homoseksual.

"Saya nak menyatakan bahawa saya memohon maaf kepada Datuk Seri kerana saya tidak ada pilihan lain selain daripada terus mendedahkan kegiatan tak bermoral Datuk Seri agar rakyat mengetahui kebenarannya," tulis blogger pro-Umno berkenaan.

Anwar memulakan proses perundangan ekoran pendedahan gambar dan video lelaki mirip pemimpin utama pembangkang itu, semalam.

Ketua Umum PKR itu memberi masa 48 jam supaya Papa Gomo menarik balik tuduhan dan memohon maaf terhadapnya.

Namun Papa Gomo dilihat bertegas dengan pendedahannya itu dan menegaskan apa yang dilakukannya hanyalah untuk menyedarkan masyarakat bahawa Anwar tidak layak menjadi pemimpin.

Kih...kih...kih...kih....Anwar oh Anwar....kenapalah tak cabar Gomo supaya dedahkan? Supaya boleh bagi satu lagi saman kepada dia.

Gomo oh Gomo, janganlah sesekali kau pergi kaw tim dengan Anwar ikut pintu belakang....

13 comments:

Malaysian Cybertrooper said...

Muahaha... Tak terucap dengan kata-kata.



http://mycybertrooper.net.ms

Anonymous said...

kita tengok sapa yang kenaaaaaa...!!! Cayala Papa

Anonymous said...

Alahai...banyak sangat lubang Jubo yang nak ditutup ...

Anonymous said...

aq suke dgn mende neh...

PAPAGOMO VS PAPAHOMO..



Bravo gomo .....igt kalo lu wat U Turn...bermakna jubormu dah bersumbatkan dgn RM.........

Anonymous said...

rbf, bole jadi ke papagomo buat u turn? macam risau je....nampaknya, mat liwat dah kecut telur...hilang stim pulak dia bila saman papagomo...

Anonymous said...

bravo papagomo.kami semua bersamamu.doa mengiringi perjuangan kamu gomo.tak payah nk takut sgt dgn manusia gila jubor tu.percaya Allah bersama org2 yg benar sahaja.amin

Anonymous said...

duku anwar..dan nalla.....
anwar dan....dato eskay....
laaa ni kata gomo anwar dan menantu.....masyAllah...apa ni nurul....

Anonymous said...

kawe tak caya nuar saman papagomo, selalunya blogger ni dia buat bodoh je.. apasal ni pak syekh?

kawe risau, mat sabu akan ber-horey horeyan dan memuji papa sebab yang dia sebut di Kubang Kerian dulu 'al Syekh al Anwar Al Juburi' menjadi kenyataan.

Anonymous said...

Terbaiiiiik, Papagomo vs PapaHomo

Anonymous said...

Go GOMO Go!

Anonymous said...

hanya orang bersalah sj bersikap demikian..

Anonymous said...

Betul juga kata RBF. Kalau Anwar kawtim sama Papagomo silap2 itu gambar main punggung sama mahasiswa Sabah mungkin tak keluar langsung. Last2 Papagomo cakap, sorry la kawan2, itu veideo sudah rosak.

Itu Saiful punya bapa pun Anwar boleh kawtim senang2 saja. Dulu dia mati2 kacau AG panggil AG appeal anak dia punya kes di mahkamah tinggi. Sekarang bila kes sudah mahu jalan, itu Azlan pula buat U Turn, kasihan sama Saiful la.

Kerana wang macam2 boleh berlaku tau ....

Ah Keong

Anonymous said...

Azlan bpak saiful jnis xde batu...kna suap...trus diam...dlm ceramah anuar..slalu sebut kerajaan rasuah...tp yg mnudoh...lg teruuukkk...tp cai2 nya tetp yakin dan pcaye...dg pak al jub......