Wednesday, March 27, 2013

SMS Dalang Lahad Datu Berhubung Dengan Geng Kiram Dikesan


SANGAT MENGEJUTKAN! Rupa-rupanya perancangan "mereka" bukan setakat memberi wang dan menghuru-harakan negara tetapi lebih dari itu. 

Baca pendedahan selanjutnya di sini

8 comments:

Anonymous said...

Tgk 3 stooges kantoi, nizar, ngeh dan nga dalam dewan rakyat...lawak

http://www.facebook.com/video/video.php?v=461997790552861

Anonymous said...

RCI UNTUK INSIDEN LAHAD DATU. SILA SEGERAKAN!!!

Anonymous said...

Apa lembu?

Anonymous said...

Cakap banyak tak guna. Wajib tubuhkan Suruhanjaya Diraja Malaysia.

Anonymous said...

Cepat la buat.tangkap dulu siapa yg terlibat.dah terlalu byl sgt bunyi sana sini tp cerita sj lebih.action x nmpak lg.nak siasat brp lama lg???

Hukum mati je pengkhianat2 bangsat tu!!! Jgn tunggu2 lg!!!

Anonymous said...

NATO kata NO ACTION TALK ONLY
itulah KERISMUDIN

Anonymous said...

RCI Lahad Datu ditangguhkan dulu sementara menunggu perlantikan YAB Datu Seri Anuar Ibrahim sebagai PM Malaysia yang baru selepas PRU 13 nanti.

Anonymous said...

harap istighfar banyak2.
kita tak perlu bukti2 yang belum tentu kesahihannya cukuplah sekadar lihat apa yang tengah berlaku
kebenaran tidak akan pernah tersembunyi.
kepercayaan dan amanah yang diberi pernahkah mereka tunaikan??
aku rasa even orang yang tak belajar tahu mana kaca, mana permata.
buka minda, buka hati, buka mata.
jangan hnya tengok satu pihak memandangkan semua itu mereka `kawal`
kerana impian kita semua sama iaitu mahukan negara yang aman dan mendapat redhaNYA.
belum cuba belum tahu.
INI KALILAH!!
ALLAHUAKBAR

p/s: aku harap semua jangan main2 dengan ulama` sedangkan mereka lebih dimuliakan dari kita yang biasa ini.kalau tidak bersependapat, itu lumrah tapi jangan menghina!