Wednesday, March 27, 2013

Video:Artis Cina Antarabangsa Menyanyi Lagu Patriotik Malaysia Dalam Rancangan TV Taiwan


Lihat video di bawah


Mengikut mymassa ketiga-tiga mereka adalah artis antarabangsa yang lahir di bumi Malaysia....

Apa komen anda ?

14 comments:

RashidAli said...

wow!!! hanya jauhari kenal maknikam

Anonymous said...

MELAYU PAKATAN HARAM PATUT MALU DGN MEREKA INI..TAHNIAH DIATAS KESETIAAN ANDA PADA RAJA & NEGARA..

Anonymous said...

Apa kena mengena dgn politik pulak. Berapa ramai artis kita yg berada didalam negara ini yg boleh nyanyi secara live seperti mereka. Ntah-ntah dia orang hafal lirik pun tidak. Tak kira mereka pencacai BN atau PR.

Anonymous said...

menariknya...bangga pun ada..anon 11.02..ini bukan soal politik..tapi kesetiaan pd negara tercinta..

Anonymous said...

Artis cina lbh patriotik dari artis malaysia.

Anonymous said...

kelebihan artis melayu yg masuk pas, sebuk nak buat patua2 songsang dan merasakan diri diorg seperti org2 yg maksum, suci dari dosa dan ahli syorga alagapas.. kasian

Anonymous said...

Awesome!!

Anonymous said...

Inilah warga negara yang benar-benar patriotik. Tapi berapa ramai warga yang seperti mereka?

Anonymous said...

aku dengar pun rasa patriotik.wpn mereka cina tapi still nyanyi dalam bahasa malaysia leklok

cuba tnya nuwar berahim dia reti ke nyanyi macam ni?

dan yg sibuk kata diorang paham ke hafal lirik ke,sekurangnya diorang nyanyi dan mustahil tak paham

daripada geng nuwar berahim sdn bhd,kalau paham pun tapi suka perlekehkan jual negara sana sini sebab dia nak jadi pm buat apa.elok bubuh penampaq jer

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Tahniah kepada mereka. Walaupun mencipta nama dinegara orang namun, mereka tetap mengenag jasa Malaysia.

mtk

Anonymous said...

Tahniah kepada mereka. Walaupun mencipta nama dinegara orang namun, mereka tetap mengenag jasa Malaysia.

mtk

Bingai @ Bangang said...

Bro,
Wa pinjam entri ni ek? Jangan marah... hehehehe

Video: Rakyat Malaysia Macam Burung Kakak Tua di TendangTerajang?

Anonymous said...

woi nuar berahim lagi patriotik giler tak caya tengok video lagu goyang..