Tuesday, March 26, 2013

Rosmah dan Azizah - Ini Fakta dan Realiti

Cerita-cerita seperti Rosmah kawal Najib, Rosmah PM dibelakang tabir, apa yang Najib nak buat semuanya kena dapat kelulusan Rosmah. Sekarang pula bila masuk musim pilihan raya timbul pula cerita Najib tidak bubarkan parlimen kerana Rosmah halang. Semua nama-nama calon ditentukan oleh Rosmah. Dipendekkan cerita, maksudkan mereka cuba memberitahu rakyat Malaysia bahawa Rosmah berkuasa dalam segala hal dan PM akan ikut apa yang Rosmah kata. 

Rosmah dibandingkan dengan Wan Azizah kononnya Wan Azizah seorang isteri yang baik, isteri yang zuhud, isteri yang beriman. 

Sedar atau tidak rakyat Malaysia bahawa apa tuduhan yang dilemparkan kepada Rosmah selama ini adalah menjadi amalan Wan Azizah ? 

Rosmah yang tak pegang apa-apa jawatan dalam politik dilemparkan dengan pelbagai tuduhan. Wan Azizah yang paling berkuasa dalam PKR mereka pejamkan mata.

Isteri Najib yang tiada kuasa membuat sesuatu keputusan dalam Umno dituduh paling berkuasa, manakala bini Anwar yang terang-terang paling berkuasa dalam PKR, orang tak nampak.

Rosmah yang tidak ada kuasa untuk menentukan senarai-senarai calon BN dituduh paling berkuasa, Wan Azizah yang terang-terangan paling berkuasa menentukan calon-calon PKR mereka butakan mata. Bukan setakat tentukan calon malah berkuasa menandatangani watikah calon. Lihat pendedahan sel13.com di sini

Rosmah yang terang-terang kata beliau tidak akan sesekali bertanding dalam pilihan raya mereka kata Rosmah akan bertanding, Wan Azizah yang nak bertanding mereka kata itu amalan demokrasi. 


Rosmah digelar wanita puaka kerana dituduh mengamal ilmu hitam dan menggunakan bomoh. Tapi sampai hari ini pun tidak pernah ada satu bukti yang ditampilkan. Wan Azizah yang terang-terang bersekongkol menggadaikan kalimah Allah kepada bukan islam, diangkat sebagai muslimah beriman.

Rosmah tidak bertudung tetapi sehingga hari ini Rosmah masih mampu jaga dan didik anak-anak dia supaya tidak masuk ke gereja dan berkata orang islam wajar diberi kebebasan untuk menukar agama. Wan Azizah yang bertudung bukan sahaja gagal didik anak malah menyokong anaknya yang berkata orang islam wajar diberi kebebasan memilih agama dan dia diberi anugerah Sayyidatina Khatijah oleh ABIM. Sepatutnya dia diberi gelaran wanita celaka.

Dalam keluarga Najib hanya Najib seorang yang terlibat dalam politik. Isteri dan anak-anak beliau tidak terlibat dan memegang apa-apa jawatan dalam politik. Ini fakta dan realiti. Tetapi dalam keluarga Anwar habis anak beranak terlibat . Yang ini apa cerita ? Rakyat Malaysia tak nampak ke ? 

Cuba cari dalam dunia ini mana ada parti politik yang si suami sebagai ketua umum, isteri presiden dan anak pula naib presiden ??? Siapa yang jumpa cari dan disahkan betul, saya akan tutup blog ini. 

Pernahkan anda lihat Najib dan Rosmah buat sidang media begini ?
Pernah anda lihat Rosmah buat sidang media angkut pengerusi parti komponen BN, MB dan ahli parlimen seperti yang Wan Azizah lakukan ini ? 
Laki bini habis buat poster.....Dalam sejarah parti-parti politik di Malaysia tidak pernah berlaku perkara sebegini.  

67 comments:

Anonymous said...

anwar nk wat malaysia mcm mesir zaman hosni mubarak kot...xpn mcm libya...xtau la kalo keluarga nie pegang malaysia...cucu die pn di bagi nye jawatan pra sekolah kot...

To Live Again said...

Bagi saya la,kalau kerana Rosamah KAWAL Najib menyebabkan tiada gambar atau video 'serias' Najib bersama mana2 perempuan jalang,china doll atau mana2 jantan jambu,bagi saya itu sesuatu yg ELOK untuk kita rakyat Malaysia.

Anonymous said...

Ala.. bersepah kan video 3gp budak2 melayu pakai tudung..

Anonymous said...

aku tgk anuar dengan baju blazer nampak macam org berjaya dalam MLM,haha..tak nmpk gaya PM pun..

Anonymous said...

Laki saya disuntik arsenik...
laki saya disuntik virus HIV
ada pembunuh upahan nk bunuh laki saya..
Dia ada bersama kami, dia takde bersama kali (bini dgn anak bercanggah pendapat)

Penipuan wan azizah.

MegaBidaman said...

ini lah yang dikatakan nepotisma secara terang-terangan , tetapi penyokong yang nampak membutakan mata . dalam keluarga najib , hanya najib je pegang jawatan politik . dalam keluarga pak aljub , ada dua lagi tambahan , wan azizah, nurul izzah ,dengar kata ada lagi yang nak masuk . memang aljubs and the family bab mengata orang nombor 1 , kena batang hidung sendiri depa boleh kata itu layeennnnn , porahhh pegi mamposs

Anonymous said...

Bro..agak-agaklah kalau nak mengampu pun...satu malaysia tahu siapa dia..ko saja yg buta mata hati dok bodek minah tu....sure maasyuuukkk lepas ni.....

bro yul said...

itulah dia pakatan harami suka melemparkan berbagai fitnah jahat terhadap rosmah...x sedar diri yg jijah omega ibu segala puaka kat malaysia nie...jijah omega lg berkuasa dr anwar tp mcm biasa la para pencacai2 pakatan harami x leh terima klu kita kata kat jijah omega.. bg para pencacai2 pakatan harami jijah omega adalah perempuan yg paling zuhud kat malaysia nie....bg aku jijah omega seorang manusia yg pandai bermain drama air mata,seorang perempuan yg banyak bercakap bohong...sampai ke hari nie pun jijah omega gagal membuktikan yg jam omega ada dlm simpanan nyer....jd fikir2 kan lah...walaupun rosmah x bertundung dia x bercakap bohong seperti mana jijah omega,rosmah tidak bertading mana2 krusi pada pru akan dtg nie dan rosmah tidak ada apa2 jawatan pun dlm umno....rosmah seorang yg berani bersumpah yg dia x pernah membeli cicin seperti yg d gembar gemburkan oleh pakatan harami bukan seperti anwar yg x de telur sampai hari nie pun x berani bersumpah yg dia x meliwat....perbezaan antara rosmah dan jijah adalah rosmah x pernah bercakap bohong dan x pernah melenting bila d lemparkan dengan pelbagai fitnah jahat....jijah omega plak akan melenting bila wartawan tanya mana jam omega dan suka bercakap bohong....

Anonymous said...

BODOH PUNYA ROSMAH MAKAN DUIT RAKYAT PUKIMAK SIAL ANAKHARAM BESARKAN RAMBUT JE TAU BODOH MALAYSIA TAK MAJU KEMANA KALAU DIA ADA,APA DIA BUAT PUN TKTAU TAH APA2 TAH ANAKHARAM KIMAK NI BUAT.

Semboyan said...

Isteri pembangkang menghalalkan setiap perbuatan sumbang oleh si suami. Apa yanmg boleh diharapkan daripada pembangkang? Semuanya tidak adil. Yang mereka tahu mereka akan mencemuh DS Rosmah dan DS Najib. Ingat hanya pokok yang berbuah sahaja akan dijolok.

Anonymous said...

jangan lah kita mengutuk Wan Azizah...kesian dia. cuba letakkan diri kita dalam kasut dia tentu kita pun akan sedih. maklumlah suami curang, suka main dengan lelaki dan perempuan,meliwat sesuka hati, video sex bersepah di laman cuyer, penghianat negara,bermain dengan kalimah Allah swt dan macam2 lagi lah nak senarai pun tak sampai hati dengan Wan Azizah...tu semua buat Wan Azizah terlalu malu hingga tak tahu yang mana satu nak dimalukan...sebab itu dia perlukan kekuatan keluarga yang memberikan sokongan..tu yang dilantiknya nak2 jadi naib presiden PKR..supaya boleh jadi penguat semangat..kesiankan dia..mati meragan akhirnya nanti..

Anonymous said...

Anon March 26, 2013 at 3:38 PM
bagus nye la budi bahasa ko...sape ajar ye???

Anonymous said...

ds najib dan ds rosmah penyabar orgnya,wpun bermcm2 fitnah org pr lemparkn kpd mereka,tp mereka ttp cool sj x melenting mcm anwar n wan jijah,inilah ciri2 pemimpin yg berwibawa bg mereka Allah bersama2 org yg benar jd apa perlu takut spt anwar n wan jijah,kebenaran itu akan dtg akhirnya,lihalah ulamak2 kelantan skrg ni byk yg dh menyokong perjuangan umno,hidup umno demi agama,bangsa dan negara.

xXx said...

Takkan tak nampak lagi kot? Terang-terang apa yang dilemparkan pada rosmah adalah amalan wan azizah sendiri? Tapi biasa macam biasa lah pakatan ni, bila tang depa tak nampak, tapi tang orang buat main lagi.

bzz said...

Anon March 26, 2013 at 3:46 PM,

Biarlah anon tu merepek macam setan.. Tu la dia anak2 azizah n anwar. demokrasi katakan... U ulang, i saman!

Anak2 didik rosmah puaka cuma anak yatim piatu, anak2 kecil... tak caya? everytime rosmah jumpe budak2 kecik, either dier tersenyum gembira (walaupun dia susah nk mcm tu) or dia rasa sedih dan kasihan. Mulut boleh tipu, body languages kita tak boleh.

Masalah rosmah puaka cuma dia bini najib n dia susah nak senyum itu saja. Kehebatan azizah syurgawati ialah dia pakai glove, pakai tudung and pandai berlakon. Other than that... kita terbalikkan je apa yg org PR tu kata...

Durio ziberthinus said...

Cuba ko Anon 3:38pm sediakan bukti yang Rosmah makan duit rakyat supaya aku boleh report kat badan anti rasuah atau dedahkan di Wikileaks. Jadah kimak klau ko tak dpt buktikan. Klau betul dia terlibat rasuah, kes cincin 2 juta mahupun Altantuya...wikileaks dah lama dedahkan. Macam kata Lee Kuan Yew bapa angkat Lim Guan Eng pasal kes Anwar dlm wikileaks "YES..HE DID IT". Jangan hanya berkokok jer..puki penuh tahi.

kejora malam said...

gajah depan mata tak nampak kuman nun jauh disana nampak dgn clear...
begitulah dapat diibaratkan puak pakatan ini...
anuar anak beranak bertanding dan terjebak dalam politik takpe plak??????????
tetapi DSR yang hanya menjalankan tanggungjawab sebagai isteri pemimpin dan mempunyai bakat dalam menjaga kebajikan rakyat dituduh macam2...
budak2 SPM yang dapat 10A tu kerana jijah ke???????????atau pemeriksa kertas peperiksaan disogok?????????
cakap sampai mulut berbuih pun otak pakatan yang dah serupa lembu tu memang tak akan berubah...

Anonymous said...

PANDAI CKP ORG KRONI,DIA YG KRONI SEBENARNYA..PENYOKONG2 DIA SMUA LEMBU..SBB TU TAK NAMPAK..KALAU NK DIBANDINGKAN IQ ANJING2 PAKATAN NGAN PENYOKONG BN..ANJING PAKATAN NI BODO2 SMUANYA..KALAU AJAK BERDEBAT,KELUAR ABIS KEBODOHAN..CKP JE PANDAI..CONTOHNYA PASAL MANDAT KERAJAAN PUSAT..PADAHAL BELUM ABIS LG..28/4/2013 BARU ABIS..ANJING2 NI BERIA CKP KERAJAAN BN SEKARANG HARAM..BODO TAK TAHU PASAL UNDANG2..MAIN DENGAR ORG CKP JE..SATU LG CONTOH,NURUL IZZAH BODO..TAK TAHU PASAL POLIS HUTAN..MAIN SEDAP MULUT JE..TAK LAYAK LANGSUNG JADI MENTERI..

Anonymous said...

Saya rasa tak salah kalau seorang Muslimin/Muslimah memasuki gereja hanya untuk memahami cara tara-tertib seseorang Kristian. Bahkan Mufti Singapura sesama Mufti Turki mereka memasuki gereja untuk memahami amalan orang Kristian dan juga sebaliknya. Saya tak pernah-pernah pula dengar paderi Kristian masuk masjid. Kenapa? Sebab kalau Paderi Kristian masuk masjid, ramai-lah orang Melayu kita yang jahil akan tertanya-tanya kenapa mereka masuk, siapa yang benarkan mereka masuk dan segala tomahan.

Bagi saya, orang yang cetek pengetahuan selalunya takut kepada pembaharuan. Mereka hanya menuduh-nuduh sahaja seperti si Blogger RBF ini...

Carlos Santiago said...

CUBA BUAT POSTING, KENAPA PAPAGOMO TIDAK HADIR KE MAHKAMAH. KATA PEJUANG KEADILAN.


#Pemikiran Berahi Anonymous - BANkami

Anonymous said...

anon 4.41

salam..awak HANYA menjawab SATU daripada banyak perkara yang didedahkan oleh RBF.

jgn ckp org cetek ilmu..aku rase blogger RBF jenis blogger siasat dulu berlandaskan fakta...bukannye jenis serbu tak pakai helmet

Anonymous said...

Melayu Muslim Singapura hairan kenapa pengikut Anwar Sodomiser semua taksub. Najib taklah perfect, Rosmah pun. Tapi orang Melayu Singapura takleh faham kenapa orang Melayu Malaysia boleh terima orang takde moral mcm Anwar jadi PM.
Nak kutuk Melayu Singapore kutuklah. At least kita tak support leader main pantat, and kita pandai jaga diri sendiri.

Anonymous said...

ANON March 26, 2013 at 4:41 PM
mufti masuk gereja tujuan nye ape???org politik masuk gereja tujuan nye ape???tu yg bro rbf cube sampai kn...matlamat n tujuan nye la...

Anonymous said...

Anon March 26, 2013 at 3:38 PM
aku rase mak bapak hang keturunan PUKIMAK kot noo.. sbb tu dpt anak pun cam pukimak macam ko..

Anonymous said...

Anon 3:32 PM
Anon 3:38 PM

Kalo ko rasa betol apa tuduhan ko pada Rosmah...tunjukkan bukti...

Kalo ko rasa Wan Jijah tu betol2 mulia ,,suruh dia tunjukkn MANA JAM OMEGA? yg limited edition..bukn yg baru...

Anonymous said...

jAUHKAN aNAK ANAK ANDA DARI aNUAR...HEHE [POSTER TERBAIK UTK PRU13}pENCACAI JOM SEKAPAL...

Anonymous said...

4.41pm. Pandai awak ni spin.. Sikit2 cukup la ye X? Jangan over spin.
Tapi ini fakta.. 'mufti Singapore dan Turki tak pernah sokong murtad'.

Anonymous said...

Kesian kamu...ada masalah ke sampai emosi terganggu begitu bagai sekali...isghtifar..semoga hati kamu yg penuh dgn kebencian dibukakan utk berkata baik..amin..

Anonymous said...

Cuba cari dalam dunia ini mana ada parti politik yang si suami sebagai ketua umum, isteri presiden dan anak pula naib presiden ??? Siapa yang jumpa cari dan disahkan betul, saya akan tutup blog ini.
------------------------------------
BRO RBF...

WA RASA LU KENE KOTAKAN KATA2 LU...WA DAH JUMPA...
PARTI PKR...PARTI DLM PAKATAN JUBOR....

trlajak keter boleh reverse..
terlajak kote termengandung laa..

muahahahahhahahahhahahahahhahah

Anonymous said...

time Anwar Ibrahim kena penjara, Wan Azizah prnh jadik ketua pembangkang kot.Nurul Izzah pulak antara yg kuat menggerakkan PKR.dorang memang layak.

Anonymous said...

statement yg patut dinilai oleh orang islam...

"rosmah tidak bertudung tetapi berjaya didik anak........"

tapi dalam islam...
Rasulullah s.a.w. bersabda dalam hadis yang diriwayatkan oleh Abu Hurairah, yang bermaksud:

“Ada dua golongan dari ahli neraka yang belum pernah saya lihat keduanya itu: (l) Kaum yang membawa cambuk seperti ekor sapi yang mereka pakai buat memukul orang (penguasa yang kejam); (2) Perempuan-perempuan yang berpakaian tetapi telanjang, yang cenderung kepada perbuatan maksiat dan mencenderungkan orang lain kepada perbuatan maksiat, rambutnya sebesar punuk unta. Mereka ini tidak akan boleh masuk syurga, serta tidak dapat akan mencium bau syurga, padahal bau syurga itu tercium sejauh perjalanan demikian dan demikian.”

(Riwayat Muslim)


so,bukak la minda...jgn semua benda nak main tulis jek RBF.
apa nk jawab masa kat alam seterusnya nanti...

Anonymous said...

umno dah terbiasa dgn istilah,jgn menilai dari segi luaran..

bertudung x semestinya baik..
aku free hair,tp aku jaga solat..

macam2 la RBF..
org yg menjaga aurat itu adalah orang yg berjaya mendahulukan Allah..

apalah guna kalau berjaya didik anak jgn masuk gereja,tp mak peluk atlit yg bukan mahram,berlaga pipi dgn penyanyi yg bukan mahram,mendendangkan suara di majlis2,menari tarian bollywood di hadapan ratusan orang...

Anonymous said...

Anon 4.41
Bukan hanya soal masuk gereja utk tengok keadaan. Tapi Nurul Izah ni juga memperjuangkan kebebasan murtad utk orang Melayu Islam. Itu belum lagi isu memperlekehkan polis yang berjuang dan isu2 lain dalam artikel ni. Sy tahun 1998/99 dulu juga silap. 2 km jalan kaki pi dengar penerangan DSAI kat A. Keroh Melaka. Tengoklah fakta2 dengan hati terbuka. Jgn membabi buta sokong mcm sy dulu. BN bukan perfect tapi PR terlalu teruk.

Anonymous said...

Beringat la,ape yg pr tuduh mcm2 kt bn sbnrnye itulah yg mereka wt... Ape yg mereka wt semua di terbalikkan... Sblm rakyat nmpak perkara tu,cpt2 diorg akan tuduh org lain..

Anonymous said...

apela keje mengcompare wan azizah n rosmah...dh xde modal lain ke...kitorg x kesah diorg laki bini wt sidang media pn...mate sedap memandang...muke najib laki bini kelua stesen tv mmnjg smpai kitorg naik muak...aslkan die x bawak bag hemrmes beratus ribu sudahlah...

psl kenyataan izzah sokong murtad tu jgn dipolitikkan...klu dgr smpai habis maksud die dlm quran mmg x bgtau kebebasan beragama kecuali org melayu sebab tgh bercakap konteks rakyat malaysia...jd bnde tu scare general...mmg betul dlm quran x mntion psl melayu n die jugak bgtau die bersekolah di assunta yg mane sekolah kristian tp die boleh tetap berpegang ngn suruhan islam...jgn la pusing2 kn cerite...insaflah wat fitnah...

Anonymous said...

Nurul Izzah bukan hanya masuk gereja dan membenarkan murtad tapi menganalisa ayat alquraan surah albaqarah 256 mengikut sedap hati.

Anonymous said...

Busuknya jiwa dan roh.

Afiq KLtown said...

Sape yang mengatakan rosmah yang halang Najib untuk bubar tu aku rasa otak dia letak kat lutut, Weh apa lah puak pakatan ni. Lagi satu bab isteri yang baik, aku rasa rosmah lagi seribu kali baik daripada Wan jijah.. Tak pernah lak aku tengok rosmah sibuk sibuk mcm jijah pun berkempen mengata orang sana sini. Sekarang ni aku tgk Pkr ni dah jadi parti anak beranak, Kenape tak suh anak lelaki dia bertanding skali. Kah kah kah..

Tapi aku memang meluas tengok kak jijah ni, macam lebih sudu dari kuah.. Muaaha

Little miSSy said...

Atok gay dia yg ajar.ekeke

Anonymous said...

pengulas dan pencacai umno dan bn memang bonggok...tak dpt bezakan wakil rakyat yang dipilih dengan wakil tok laki..apa jawatan rosmah dalam parti hingga mewakili banyak kali najib bercakap...apa ni?...azizah dan anwar takper la...buat poster..buat siding media..peduli apa kau orang..memang dia dipilih rakyatpun....tak buka hati kau orang ini...makan duit haram...Tuhan tak buka pintu hati untuk fikir secara waras....hati keras mcm batu .....

Little miSSy said...

Hidayah dan petunjuk adalah HAK ALLAH.lu sape nak tentukan sapa msuk syurga sape msuk neraka.dah mcm niki najis pulak dahhhhh

Anonymous said...

ingat DAP ingat komunis...kalau Ingat MCA apa pulak? Bahlol punya motto...

Anonymous said...

bubar dewanpun nak kena tebus talak jugak ke?

bong dom said...

sila bertukar laman web saya
http://joezuax.blogspot.com/
Terima kasih untuk jenis anda

Anonymous said...

bila terdesak: "kami tak kisah kalau bakal ketua kami adalah itu, ini dsbnya...hmm, bagus-bagus

bila dekat sangat nak kalah:"kami hanya mahu bakal FL kami adalah begini, begitu, dan bla, bla.

sesudah kalah: "kami kalah kerana pengundi hantu."

Semua tu dalam poket aje, Bro.

Anonymous said...

Anon 5:58 PM
apalah guna kalau berjaya didik anak jgn masuk gereja,tp mak peluk atlit yg bukan mahram,berlaga pipi dgn penyanyi yg bukan mahram,mendendangkan suara di majlis2,menari tarian bollywood di hadapan ratusan orang...
-----------------------------------
HANG LUPAKA BAI ..ANUgerah KORG TUH SIAP ADA BIDEO TORON DOLL LAGI...BERCIUM PIPI DGN MINAH SALEH, MENARI MCM ORG MABOK TODI DI HADAPAN RATUSAN ORG JUGAK..SIAP PAKAI NANDEK LAGI...

POOODAAACHIIITTTTT..

kelly eng said...

azizah tak layak dibandingkan dgn rosmah pun lah sbb bg aku kan rosmah tu baik giler jijah plak hanyalah pentingkan diri sendiri dan sgt hipokrit...aku benci giler dgn manusia yg hipokrit

kak bedah said...

keluarga anwar mmg sial semuanye dah rosak mcm anwar yg gay sial tu..klu ketua keluarga dah bengkok apatah lg kelurga dia

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

MIRA EDORA said...

CE CITE SIKIT KAT AKU APA KEBAIKKAN YG WAN JIJAH BUAT UTK RAKYATNYA SELAMA NI BERBANDING ROSMAH YG SGT PRIHATIN TERHADAP RAKYATNYA, BUKTI DAH ADA DEPAN MATA TENTANG PERMATA NEGARA, BAKTI, PERSATUAN PANDU PUTERI DAN ROSMAH TIDAK PERNAH PENAT MEMBANTU DAN TERUS BERUSAHA UTK MENOLONG RAKYATNYA. WAN JIJAH LAKI SENDIRI PUN DIA TAK BLH NAK CONTROL MCM MANA DIA NAK JAGA NEGARA.

adik 80 said...

pandai kau berkata2 anon 8.09 kalau anwar n jijah mewakili satu sama lain takpe, apa ke bodohnya kau nie hah, rosmah tak pernah pun masuk campur kerja laki dia cuma dia mmg wanita terhebat dan dipilih utk menjadi penaung sesuati institusi so bkn salah dia kan. yg kau nak marah sgt kat rosmah kenapa jelaous ke dgn kejayaan dia.

dolmat.. said...

org yg cakap ds rosmah ni e puaka drg mmg dah hilang akal agaknya sebab terlalu menyokong jijah tu, kalaulah jijah tu btl sgt kenapa dia tak halang laki dia dari terusmelakukan dosa2 besar, cuba kita tgk hubungan ds rosmah dgn ds najib setiap kali kita tgk mereka amat mesra sekali, so bagi aku takde masalah kalau si isteri ingin membantu si suami utk menghabiskan kerja hariannya itu.

Anonymous said...

anugerah tuhan(konon2nya} sudah menjadi kutukan Tuhan, wajahnya semakin kering dan malap....KEHKEHKEH.

Anonymous said...

Aku menyampah tgk azizah klu dia bawak kipas..sket2 kipas,kt malaysia ni panas atau diri tu sentiasa panas...org lain relax je bawah matahari,tpi dia mcm kene bakar kt neraka plak... Ke bawak saka dlm bdn tu...???

Anonymous said...

Suntik arsenik n hiv tu aku dgr dr time belajar dulu... dah berbelas tahun statement wan azizah ni... hidup lg lakinya... gile kebal anwar ibrahim ni... hehehe... laki bini mmg king n queen of diversion & spin.

Anonymous said...

ye la..rosmah tak bertudung..tapi itu je point korang? aku tak kutuk. cuma aku doakan dia dpt hidayah. itu tanggungjawab kita. takkan mereka2 yg mengaku lebih beriman dari org lain tak faham kot? kami yg 'kurang iman' berbanding korang pulak tahu semua ni? dan bayangkan pulak kifarah yg korang kena bayar terhadap berbakul2 fitnah yg dilemparkan terhadap rosmah tu..banyak sgt ke pahala?

Durio ziberthinus said...

Untuk pencacai macam Anon 8.09..sampai hati Azizah menyimpan jam Omega Abang Anwar sebegitu lama. Kalau Azizah dapat tunjuk jam Omega yg didakwa ada bersamanya..alangkah baiknya. Pasti Anwar menang besar dlm PRU13 nanti dan menjadi PM baru. Tapi mana jam Omega itu wahai Azizah. Mana?

Anonymous said...

Kalau Rosmah Mansor mengamalkan ilmu hitam sudah pasti pemfitnah yang melemparkan berbagai fitnah keatas Rosmah telah lama mampus atau menderita. Bodoh sangatlah orang yang masih percaya bahawa ilmu hitam amat berkuasa. Anwar Ibrahim sendiri pun telah lama mampus terkena ilmu hitam jika benar ilmu hitam itu amat berkuasa. Sebagai orang Islam mengamal ilmu hitam adalah syirik.

Sesiapa pun yang menjadi isteri PM Malaysia tidak akan terlepas dari fitnah. Isteri PM difitnah hanyalah untuk membina persepsi 'benci' terhadapnya dan akan terkena juga kepada PM. Satu ketika dahulu Tun Dr Siti Hasmah juga dilabelkan sebagai orang yang membuat keputusan untuk dilaksanakan oleh TDM semasa beliau menjadi PM. Ahkirnya terbukti bahawa pembangkang hanya mengarut. Tektik sama digunakan oleh pembangkang pada masa ini terhadap Rosmah Mansur tetapi majoriti rakyat sudah faham akan perbuatan bodoh tersebut. Percayalah dalam kempen2 PRU13 kelak Rosmah Mansor akan terus difitnah semahu2nya oleh pembangkang. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......
ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......ROSMAH PUAKA......

Charts Donlie said...

http://cartakebenaran.blogspot.com/2013/03/kebajikan-rakyat-pr-vs-bn.html

Anonymous said...

Anon March 26, 2013 at 5:53 PM,

Hadis tentang ni dikategori sbg hadis 'ahad'. Kalau tak silap saya hadis ini adalah palsu. (Sila semak) Bahkan Abu Hurairah sendiri dituduh sebagai penipu & memalsukan hadis oleh beberapa sahabat & isteri nabi (Aishah).

Kebanyakan hadis dikarang Abu Hurairah bercanggah dengan hadis2 lain, hadis2 karangannya sendiri dan hadis2 orang lain serta bercanggah dengan Quran.

Bahkan kebanyakan hadis yang berkata perempuan lebih ramai masuk neraka telah disahkan palsu. Termasuklah yang berkata perempuan yang tak tutup rambut masuk neraka.

Sila rujuk pautan ini:
HADITH BERIKUT TELAH DIKENAL PASTI SEBAGAI PALSU

atau

Hadith peringatan Nabi SAW pasal azab tak tutup rambut -- Sila baca pasal Hadis Palsu berkaitan azab tak tutup rambut wanita ni

Zamzuri Bujok said...

Anon march 27, 2013 12.31pm,

Tolong jgn ulas hadis palsu atau tak jika anda sekadar membaca di internet.
Saya takut anda silap dan menyebarkan dkwaan anda itu, maka anda akan berdepan dgn Rasulullah saw di masyar nanti.

Link yg anda bg itu rujukan mereka adalah dari ulamak wahabbi. Anda tahu apa itu wahabbi? Tolongla. Saya tak menyokong sesiapa tapi saya tkut dgn fenomena sekarang ni apabila org yg bukan pakar dlm sesutu cabang agama menyebarkan ttg agama di internet hanya bersumberkan internet.

Anonymous said...

Pergi la Papagomo. Mak dan ayah engkau tak pernah ajar kamu kalau nak kutuk orang pun pakai la otak U sendiri. Kalau engkau mati nanti mesti masuk ke neraka. Apa yg engkau buat semuanya TUHAN nampak.

Anonymous said...

nuaq da bnyak kali terlajak kote sekali termengandung tp nape tk boh bin dia ekkk....

Anonymous said...

Masaalahnya di Malaysia ni penyebar fitnah tak takut disaman kerana mahkamah mengambil masa terlalu lama untuk membicarakan.kalau masuk mahkamah pun kadang2 rakyat dah lupa saman pasal apa kerana asyik tangguh2 aje.Cuba buat style Singapore.fitnah aje terus saman.lama2 pemfitnah akan berfikir 2 kali untuk buat fitnah.Bila pemfitnah x diambil apa2 tindakan maka ini akan menimbul persepsi kpd rakyat bahawa apa yg diftnah tu betul.

mawar hitam said...

beginilah rupanya si pakatan haram nie... apa yg depa buat tak apa tapi kalau DS Rosmah yg buat depa ckp mcm2 pulak!!! apa pny bangsa lah depa nie ha???? sndri apa yg buat tak nmpk tp apa yg org lain buat depa sibok pulak!!

NajibNazak said...

Wan azizah seorang Dr.

Rosmah seorang Jalang...