Wednesday, March 27, 2013

PKR Angkat Taraf Papa Homo Setaraf Nabi Pula

Parti Keadilan Rakyat hari ini membandingkan pimpinan parti itu kepada Nabi Yusuf dan tokoh-tokoh terbilang Islam yang difitnah dengan tuduhan salah laku seks.

“Nabi Yusuf AS, Maryam AS dan Aishah RA semuanya diuji dengan dakwaan seksual. Jika insan-insan mulia ini diuji sebegini rupa, sudah tentulah insan biasa seperti kami tidak akan terlepas dari dugaan dan fitnah.

Itulah yang dikatakan oleh lelaki Saifuddin Nasution semalam seperti yang dilaporkan Antara Pos di sini.

Dah naik taraf Nabi beb....

Halo Din, tak payah nak disamakan dengan Nabi lah.....Nabi pun tak mengaku kaum luth sebagai umatnya. Kau bikin malulah Din....

Baca ulasan berikut di sini

8 comments:

mat saga said...

hampeh betul....naik taraf macam nabi konon.... tapi perangai macam babi... main sondol je... tak kira depan ke belakang..

Anonymous said...

B.A.B.I...dan tentu setaraf babi tu....hehehehe

Anonymous said...

AstagfirullahalAzim..PKR ni dah jadi parti karton pula..mana boleh Anwar Ibrahim setaraf dengan Nabi dengan Ulamak pun tidak..eh UlaRmak mungkin!!!

Anonymous said...

Nabi Yusof di goda tapi Babi Nuar menggoda.Itu pun mereka tak faham lalu memberi perbandingan yg jauh tersasar.

Anal said...

Hahahahahhaktuihhh!!ko ade penyakit sawan babi ekk din?kaki jubo ko setarafkan dgn nabi?tak takut dosa ke?ohhh lupa...dosa orang2 PR nik ajis leh setelkan...lupa......

Anonymous said...

Mampoih jgk puak2 ni.makin lama makin sesat.nak ke putrajaya punya pasal mcm2 statement merapu depa buat.lagi tak PRU dan selagi tak ke putrajaya selagi tu la depa akan sesat lg menyesatkan!

RashidAli said...

gua mau muntah...dek dek mane plastik nye, ni kaw2 punya hijau

Anonymous said...

din ni dah kena penyakit gila babi dah!!!