Thursday, March 14, 2013

Krisis Lahad Datu : Kenapa PKR Sahaja Yang Rasa Terpukul ?

 
Anehnya, hanya PKR sahaja yang berasa terpukul dalam tragedi ini. PAS dan DAP nampaknya melihat dari jauh sahaja Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli cuba meraih simpati rakyat dengan mengatakan isu Lahad Datu digunakan oleh kerajaan untuk mencemarkan nama baik pemimpinnya.

Jika sindiran dan laporan media Filipina bahawa ada kaitan pembangkang Malaysia dengan pembangkang dan militan Filipina tidak benar, mengapakah PKR perlu gusar? Jika tidak ada-ada, takkan tempua bersarang rendah. Sekarang siapa yang untung dan siapa pula yang rugi?
 
Baca ulasan sepenuhnya di sini

9 comments:

Anonymous said...

P.Kencing Rakyat parti yg dah nak mampos,parti yg berkepalakan tentera Dajjal anak beranak.Kalau tak berbunyi,buat-buat macam dia di geruni tak ada siapa lagi nak pandang PKR ni.PKR bukan hanya di benci oleh mejoriti rakyat Malaysia,tapi juga di benci oleh Allah,Rasul Nya dan para malaikat.Sesiap yg terus bersingkokol dgn parti ini akan di timpa bala kesesatan satu hari nanti,tengoklah apa yg terjadi pada Pok Nik dan Hadi,sehinggakan 'fatwa' sendiri sudah mengena diri sendiri.Tak ke bala kesesatan tu?.

Anonymous said...

Hakikatnya: Klu x kerana PAS...pkr dah lama mampos...!!!!!PKR parti yg xde ROH....Hanya bermodalkan dendam kesumat dan nafsu buas utk memerintah...bayangkan inilah parti yg akan memerintah negara? mahukah kita??

Anonymous said...

Kalo dah bersalah,org xtudoh pon dia terasa.....lgpon dah byk bukti yg mengaitkan pembabitan kepala DAJJAL tuh dgn pencerobohan pengganas Sulu di LD...

Makhlok Sial tuh yg dulu kemain melagukan Sabah nak ilang la neh langsong senyap...

dah byk kesilapan ketrlanjuran kata oleh makhlok Sial tuh mcm kes sokong Israel, sokong murtad tapi penganot taksub dia masih xterbuka minda dan hati utk melihat kebenaran...

Mungkin sbb masing2 pon dah kekenyangan melantak rezeki 'haram' yg di taburkn oleh makhlok Sial aka kepala DAJJAL itu...

Mudah2an masih ramai yg xtrpengaroh dgn hasutan kepala dajjal itu krn tawaran kemewahan yg di 'offer' bole mengaburi hati bagi yg hidup bertunjangkn wang hengget dan DENDAM thdp sesama bangsa dan agama..

Anonymous said...

mat liwat dah menggelabah

Anonymous said...

memang best lah komen-komen diatas terhadap makhluk sial setara DAJJAL tu.

Far Lungeng said...

U ulang, I saman U.

Anonymous said...

Nuar ni kalau lihat strategi memang dia nampak tak berapa cherdik...sebab semuanya tangkap muat..

To be in control tak leh tangkap muat je.. refine la sikit strategi2 tu..

Malu to us as planners..

Anonymous said...

kalau takde angin, masakan pokok bergoyang? kecualilah dajjal malaysia yang datang goyang..hehehe

Anonymous said...

Siapa makan cili dia terasa pedasnya. Kehancuran sedang menanti PKR. Anwar Ibrahim sedar dia tidak akan menjadi PM Malaysia selepas PRU13 kelak. Segala petunjuk mengarah kepada kehancuran PKR dan Anwar Ibrahim sendiri. Bagi Anwar Ibrahim 'alang2 menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lenggan'. Anwar Ibrahim sedar dia telah melakukan terlalu banyak kebejatan yang memusnahkan cita2nya untuk menjadi PM. Justeru dia mahu menghancurkan Malaysia dengan apa cara sekali pun untuk melunaskan dendamnya. Anwar Ibrahim akan mati kempunan untuk menjadi PM. Majoriti rakyat Malaysia tidak akan membenarkan Anwar Ibrahim menghancurkan Malaysia. Insya-Allah. Wallahualam.

mtk