Saturday, March 16, 2013

Gempar ! Harakah Dah Buang Berita Anwar Bercumbu Dengan Lelaki


Gara-gara tulisan saya pagi tadi , kini artikel berkaitan Anwar yang disiarkan harakah awal-awal pagi tadi sudah lesap.....

Rujuk balik artikel saya yang terakhir sebelum ini dan klik link yang diletakkan....

Kah...

Kah.....

Kah......

Kah.......

Takut beb.......

Tadi bukan main gedebe hentam Umno disebalik penyiaran gambar tersebut....tup....tup....mereka yang lesapkan dulu berita itu. 

27 comments:

Anonymous said...

HARAKAH TAKUT KENA SOUND AKA SAMAN LA TUUUUUUU...

KAH KAH KAH..

U ULANG..I SAMAN..

hangkedee said...

sudah delete...kah..haramjadah kah

Anonymous said...

Harakah yang tiada barkah...

Anonymous said...

Nuar akan bersumpah lepas ni bro.. dah takde benda nak tutup dah.. bala dah. takde jalan lain dah. kena bersumpah dah, jalan terakhir dah tu. jalan terakhir utk kambuskan sedikit kubur PKR serta konconya ialah nuaq bersumpah.. bersumpah la sesumpah.

ANwar Ibrahim wajib bertaubat ~ karpal

Anonymous said...

tu menunjukkan geng PR malu malu kucing baca gak blog en RBF

hahahahaha...

by the way,muka mcm anuwar,perut macam anuwar tpi bukan anuwar tu gambar tu...

lagipun takde saksi di tempat kejadian yg nampak anuwar buat benda tu.tu semua pitenah konspirasi umno tu utk PRU nanti..

Anonymous said...

Haha..ko ingt org percaya ke klau harakah siarkan sekali pun?..ko ni mmg pandai, pandai reka cerita dan tambah cerita..bagus, tp ko kene ingat, 10 org dgr cite ko, 8 akan xpercaya..hahaha..dan 2 lagi akan sedar nanti..haha..teruskan menipu diri sendiri

Anonymous said...

Mulut cm cam haram..kalau lah ko kena mcm anwar, mst ko nangis kan, xpun bunuh diri, sbb hati ko sbnrnya lembik..takut..dan lemah smgt..sampai semua org xsetuju ngan kau rasa kaki liwat..haha..lawak la u ni..haha

Anonymous said...

Pas cuba bertindak pandai. Konon tembak satu peluru dua musuh tumbang iaitu Anwar dengsn UMNO. Tapi orang Pas selalu lupa iaitu sehebat mana pun rancangan manusia tak boleh lawan perancangan Allah.

rizal said...

Akbar cerakah haram jadah hahaha

Anonymous said...

korg ingat cai2 pr nie nk caye ke??...dieorg nie dh bebal...xtau la nk ckp mcm mne....kdg2 yg sokong pr nie bijak2 belajo tinggi tp otak nye bebal...dh xbole nk wat ape dh..yg ptg pendedahan nie dpt sedar kn penguni2 ttg sape anwar nie...berdoa je la...

Anonymous said...

para2 blogger kene main peranan skrg...serang abis abisan...tgk kt media perdana xkuar pn cite nie....mayb takut kene saman kot...ape2 pn isu dh ade...tgu ape lagi para2 blogger...tembak la skrg...

Anonymous said...

nape anwar xpg wat repot polis ke????xde sidang media ke?????snyp je die...

Anonymous said...

syik nak meliwat jer
asyik asyik meliwat
jadi tpm pun meliwat
tak jd tpm pn meliwat
nafsu meliwat dia ni besar
zaman mahathir meliwat
zaman pak lah meliwat
zaman najib pn meliwat
mmg kau ni dunia meliwat

Anonymous said...

tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
tanya pada karpal siapa moralnya hilang
tentu jawab karpal nwar dalam perkataan

tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
tentu jawab azizah nwarlah sayang
tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

tanya pada abim siapa hebatnya orang
tentu jawab abim nwarlah pilihan
azizah bini nwar turut dijulang
anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
tentu sumpah saiful nwarlah jantan
tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
tentu sumpah eskay nwarlah jantan

tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
tanya pada haji adi siapa pm pakatan
tentu jawab haji adi nwar dalam perjanjian

tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
orang umno kena jilat kaki inilah orang
memang sangat hebat ini binatang

Anonymous said...

Anwar akan wt sidang media ari khamis mggu dpn..dia nk kawtim ngan geng2 india dia cmne nk pusing ini cerita..dlm masa yg sama,dia nk wt 1 cite utk tutup ini cite..ada faham ka...

Anonymous said...

Skrip drama PRU13 semakin hampir kepada scene klimak tahap mega ! Pancutan akhir umno bila porno hitam putih versi zaman pre-war 2 mula diedarkan di internet oleh pemuja2 melayu yang bertuhankan keris. Lahad Datu sudah...kini..jeng..jeng..jeng !!

Versi Lahad Datu, apa macam ?


1. Perkembangan di Lahad datu sedikit memberangsangkan. Ini berikutan kenyataan tegas bos tentera yang nampak garang. Auww ! wa caya sama lu ! Yang jelas memang sah yang ceroboh itu pengganas, bukan macam hisyam, bilang sama press “ itu penceroboh bukan pengganas maa..”.

2. Aku rasa kenyataan itulah kesilapan paling besar dalam pendirian Malaysia menangani kes tersebut.Mangsanya ialah rakyat dan pasukan keselamatan yang ikhlas berjuang menjaga kedaulatan negara, tanpa disadar..ramai yang terkorban..isteri tercinta menjadi balu, anak-anak jadi yatim piatu. Hey..bebal semangkuk, anehnya yang diserang sosok tubuh bernama Tian Chua., seorang cina.

3. Sudah nama perangai manusia otak bebal 3 mangkuk, isu utama tak dipeduli, tapi isu politik yang dilayan setengah mampos.
4. Wahai bani melayu, ada ingat isu kalimah Allah dulu ? Yang izinkan diguna publik kalimah Allah itu kerajaan Malaysia, tetapi yang dibelasah sampai kendur urat kote..., Anuar dan PAS, memang jenis tak reti baca berita dengan betul, itu pasal bebal melampau-lampau !

5. Jika hangpa baca perkembangan mutakhir, Isunya semakin jelas. Macam biasa la beb ! Drama tongkang mak limah selak kain nampak anu, paham ker ? Isunya nak sekolahkan rakyat untuk main dengan sentimen, seterusnya nawaitu akhir adalah untuk menuju serangan politik bagi bekalan talian hayat terakhir umno yang nazak.

6. Isyarat jelas bahawa adanya dalang dan ianya telah dicetuskan oleh DS Najib apabila memberi isyarat bahawa akan menyiasat laporan media Filiphina. Sedangkan dalam masa sama media Philipina juga mendedahkan jemputan Najib, semuanya bersifat dakwaan tanpa dibuktikan.

7. Kenyataan Tian atas dakwaan ianya sandiwara mungkin atas pertimbangan sendiri berdasarkan keperluan talian hayat yang sangat diperlukan Najib ! Kenyataan Najib dan pencacai umno lain samada secara langsung atau tidak terhadap penglibatan Anuar juga sebenarnya membawa maksud yang sama iaitu sandiwara. Cuma media memainkan dengan cara yang berbeza.

8. Rakyat Malaysia secara sentimennya menolak ianya sandiwara. Kerana nyawa yang terkorban bukanlah satu mainan, harganya terlalu mahal. Namun kaedah ia ditangani semakin di kosmetikkan mengikut make up politik.

9. BN secara halus sedang memaksa rakyat setuju bahawa isu Lahad Datu ada dalangnya. Ada yang mendesak siasatan bikin kertas putih siasatan, ada yang terus melontar hukuman, pencacai umno peringkat bawahan pulak akan turun berdemo, yang diterajui oleh tokey parti jati dan raja katak buluh kasap, untuk membangkitkan sentimen dengan tuduhan kepada Anuar Ibrahim, dalang segala keburukan dan jenayah di Malaysia.

10. Percayalah wahai bani melayu bahawa Anuar Ibrahim adalah nama dalang yang akan dilabel kan sebagai 'pengganas' di hujung cerita, sebelum Parlimen dibubarkan. Dan sebelum hukuman diputuskan...beliau akan diasak secara politik, dihukum secara media dan blog dan jika berjaya cemerlang mengikut acuan "cerita", maka PRU 13 akan dilaksanakan.

11. Rakyat Malaysia mengharapkan ketelusan dalam menangani isu Lahad Datu. Ia isu keselamatan rakyat yang gagal ditangani oleh menteri bertanggungjawab.

12. Isu lambakan IC palsu dilihat sebagai punca utama kekalutan semua itu. BN melalui pengakuan Tun Mahathir secara jelas mengaku dialah pencetus idea@dalangnya yang memberikan IC kepada pendatang di Sabah. Tapi jelas boleh juga disebut kepada pendatang di Malaysia.

13. Pencetusnya mesti dihukum !

14. Berbalik kenyataan Hisyam, ” saya pun nak tahu siapa dalangnya” ketika menjawab desakan media agar ditubuh siasatan ...hahaha...pueeekk sungguh pasal yang ni nampak macam sandiwara....!

Anonymous said...

Liwat I, Hakim tolak kes AG liwat berlaku dalam kondo yang tak bikin lagi. Polis bangang angkut tilam penuh calitan DNA Anwar kena reject mahkamah. Liwat II, Saifool sondol buntut sendiri dengan botol air mineral. Tak mandi hadas berhari2, tapi solat. Jude Pereira bangang lagi bahalol, simpan DNA Anwar dalam laci pejabat lebih 48 jam tujuan calit lubang buntut Saifool dengan DNA Anwar. Semua Hakim reject eviden takda integriti, ada asas dimanipulasi dan runtuh kes AG. Bapak Saifool, Azlan pulak mengaku Liwat II konspirasi Khairul Anas Jusoh, pegawai kanan Najib yang merancang dan memantau kerja kotor ini. Video China Doll Made in Thailand, pelakon Siam perut boroi tapi disahkan 99.9% Anwar oleh pakar2 universiti takda nama di USA upahan APCO Yahudi, penasihat Najib. Sekarang Liwat III, gambar hitam putih kelabu zaman perang WW1 pakai pelakon muda badan sasa mungkin buatan Siam juga tapi mintaklah Suruhanjaya Multimedia dan Rais Yatim siasat cepat2 blogger cewet UMNO Ratu Naga.

Skang lawyer Cecil Abraham dah mengaku diarah Najib siapkan SD No 2 tanpa pengetahuan Bala. Najib atur Nazim bayar Bala. Najib atur LTAT bayar Deepak. Semua dilakukan supaya tak bocor cerita sebenar kes bunoh Altantuya untuk jadi PM ganti Pak Lah kaki tidor.

Sekarang untuk kekal jadi PM, Najib boleh tipu rakyat Malaysia perihal dia dan UMNO luluskan kalimah Allah untuk Bible Melayu Indonesia, kemudian letak semua bebanan kpd PAS. Bayangkan apa lagi Najib akan buat keatas Anwar supaya tidak halang dia dan Rosmah terus berkuasa dan tidak dihantar keMongolia untuk pengadilan sebenar!!!!!

Anonymous said...

Ha..ha...layout bilik dlm gambar ni confirm kat holiday villa subang...bilik ni blm refurbish...

- X-hotelier

Anonymous said...

mmg bodoh betul la pencacai taik umno ni...video edit oleh raja naga pun pencacai taik percaya..mmg bodoh piang tul la...umno kan parti kafir smpi ke usus..baghal..bodoh sungguh sbb x pandai menilai...kah kah kah...

Anonymous said...

bangsat PR dah meroyan...

sejak bila video tu edit plak dah
ooo yg buat gambar tipu najib dengan altantuya tu memasing pecaya plak

bila kluar video betui nuwar berahi pujaan hati PR,terus kata edit dan sebagainya.yg paling bangang orang kata video tu besi takleh jadi saksi

apa lagi,takmau sumpah or saman ker?

dulu cinadoll dah kantoi.ni sesama laki plak dah...

kata u ulang i saman,ni apehal takmau saman ni?

Anonymous said...

KAFIRKAH AKU

Aku dah baca Buku " Kafirkah Aku " karangan CN Al Afgani. Aku dapat masa hadir dalam ceramah politik anjuran Datok Mukhriz. Semua orang yang hadir dapat buku itu. Aku rasa Datok Mukhriz yang sponsered.

Buku itu sangat bagus dan banyak menyedarkan aku yang selama ini menyokong perjuangan Pas. Selepas baca buku itu aku rasa macam kena tipu hidup2 dengan para ulamak politik Pas.

Aku cadangkan lain2 pemimpin Umno buat macam Datok Mukriz sponser buku " Kafirkah Aku " dalam setiap program ceramah mereka. Aku yang sekian lama menyokong Pas boleh tersedar daripada lamunan " syurga segera " tentu lain2 ahli dan penyokong Pas juga akan tersedar daripada lamunan " syurga segera " selepas membaca buku itu.

Terima kasih kepada Datok Mukhriz kerana menghadiahkan buku " Kafirkah Aku ". Terima kasih kepada Cikgu Non (CN Al Afghani) kerana mendedahkan kepalsuan yang ada pada ulamak Pas khasnya Hadi Awang, Nik Aziz dan Azizan MB Kedah.

Bye bye Pas.

Anonymous said...

anons 2;27 dulu betul 10 yang tengok 2 yang percaya, tapi sekarang 10 yang tengok 15 yang percaya.yang 5 tak tengok tapi percaya tu dengar citer dari yang 10 tu hahahaha kat kedai kopi bro

Anonymous said...

kah kah kah

meroyan tahap vavi macai Pengencing Rakyat kat sini.

edit? buktikan le itu edit..yang terang2 photoshop najib boleh pulak korang jaja seluruh negara..

woi macai pr yang bahlol, kawan korang si sewel kalid ismat tu pun dah bagi clue la wei..dia tak kisah pemimpin itu LGBT bla bla bla..

kah kah kah

Anonymous said...

Haha..macai pr kalau ko nak taw majoriti budak berakal, masuk u, g surau..bukan cam umno, bangun lewat, mat rempit, kaki minum, kaki panjat, ostat die sorg ja, si fatul bari, tu pun satu dua benda ja dia ikut..haha..aku mrsm,uitm,jepun..sokong pas!!

DON MELAYU said...

u tak delete,i saman
u tak delete,i saman
u tak delete,i saman
u tak delet,i saman..

muahahahahahha...anwar oh anwar..makin hari makin songsang kau bang nuar...

Anonymous said...

video amah lambung bayi..boleh pulak korang percaya. padahal tak nmpk pun muka amah sialan tu.

video soi lek lagi kabur. boleh pulak korang percaya. sekali imbas je dah tahu kononnye..

tp sang anugerah tuhan..tiba2 macai2 pr yg mengaku pandai..mengaku ahli surau..tak seorang pun percaya? walhal imej lebih jelas dan terang. genuine plak tu..tang mana pandainya? tang mana kuatnya iman? sudah2la tu dgn sifat ujub tu..

Anonymous said...

Mkin truk sawan babi gler ko ni... Ape yg ko mroyan ni setaaaannn...??