Thursday, March 28, 2013

Video Nurul Izzah:Tiada Beruk Tiada Kera Tiba-Tiba Pokok Bergoyang

Tidak semena-mena, tiada beruk tiada kera, tiba-tiba pokok bergoyang. UMNO tidak tahu apa-apa, tiba-tiba PKR pula yang heboh menyatakan kewujudan Video Seks Nurul Izzah pula.

Kita amat memahami strategi ‘overdose’ atau ‘overkill’ iaitu menambahkan cili kepada isu yang sedia pedas seperti video seks Anwar sehingga orang tidak mampu lagi menelannya. Dalam kes ini, strategi pembangkang mungkin untuk membangkitkan rasa mual terhadap UMNO sekali gus meraih simpati terhadap Nurul Izzah dan Anwar.

Namun, cara pendedahan video Nurul Izzah ini agak keterlaluan iaitu menambah cili sehingga tidak nampak lagi masakan asalnya. Ini kerana ia pertama sekali disuarakan oleh Saifuddin Nasution secara terbuka di hadapan wartawan, seolah-olah sengaja sedangkan desas-desus mengenainya belum lagi kedengaran.

Mungkinkah ini merupakan strategi ‘pre-emptive’ iaitu bersedia dengan jawapan sebelum soalan dikemukakan? Atau apakah ini hanyalah langkah pertama ke arah satu lagi lakonan tersohor yang bakal diedarkan ala-ala lakonan sepupu Taib Mahmud?

Walau apapun, mengenali keluarga Anwar, kita tidak boleh menolak akan kemungkinan bahawa video tersebut tulen dan wujud walaupun motif dan dalangnya tidak dapat dipastikan.

Apa yang kita pasti, video tersebut ada di tangan PKR, bukan UMNO. Kerana itulah sehingga ke hari ini, apa yang kita dengar hanyalah dari pihak PKR dan hanya pihak PKR yang ‘seronok’ sekali bercakap mengenainya.

Jangan kita lupa bahawa parti PKR adalah parti yang sentiasa bergolak kerana ia menghimpunkan semua orang-orang yang gila kuasa lagi korup di dalamnya. Segala sampah dan najis UMNO dikutip dijadikan perhiasan dan dipakaikan mahkota. Pemilihan parti PKR adalah yang paling kotor dalam sejarah, di mana undi dimanipulasi dan baling kerusi bergaduh adalah budayanya.

Faktor cinta tiga segi, empat segi dan bersegi-segi juga merupakan masalah paling besar dalam PKR. Mana tidaknya, apabila anak, isteri, gundik, anak ikan, semuanya terpaksa berhadapan sesama sendiri setiap hari.

Kita tahu Wan Azizah bencikan Fareez. Kita tahu Azmin menentang Khalid. Kita juga tahu Wan Azizah benci Azmin. Kita tahu Nurul Izzah membela mamanya dan Azmin serta Fareez menentangnya dan mamanya. Kita tahu Anwar sayang semuanya. Tetapi kita juga tahu Anwar paling sayang dirinya sendiri.

Nurul Izzah bukan masalah besar bagi UMNO atau BN. Malah, beliau merupakan bahan ketawa, tambahan pula dengan kenyataan bodohnya mengenai pasukan keselamatan negara baru-baru ini, ramai yang menganggap wanita itu elok diabaikan saja. Tidak berbaloi bagi BN memburukkan Nurul Izzah dengan cara menyebar video seksnya dan BN juga lebih tahu bahawa tindakan itu mungkin akan memakan diri dan parti.

Justeru, adalah lebih masuk akal bahawa video tersebut bakal diedar oleh pihak PKR sendiri. Lagipun, dari kata-kata Saifuddin, tampak seolah-olah PKR sudah pun memilikinya, kerana BN langsung tidak tahu menahu mengenainya.

Cuma kita kini tertanya-tanya juga apa reaksi Wan Azizah dan Anwar mengenai aksi anak mereka? Banggakah Anwar yang anaknya mengikut jejak langkahnya?

Apapun, kita pasti, bangga atau tidak, Anwar dan Azizah tetap akan menafikannya.

Bagi Nurul Izzah pula, kita menyarankan agar beliau memikirkan dalam-dalam tentang bapa dan ibu jenis apa yang sanggup membiarkan orang lain menyebar video seks yang dikaitkan dengan anak mereka, semata-mata untuk meraih simpati politik?


Artikel kiriman Beruang Biru

Baca juga artikel berkaitan di sini

36 comments:

mat saga said...

ni la dia parti seks.... ada ke patut ahli majlis sungai petani dari PKR buat seks on line.... kan dah kantoi melancap depan computer.... bodohnya... rendah nya akhlak... padan muka kau... satu dunia tengok "kote" kau yang kecik tu... hu hu hu.. gelak je anuar tengok "Kote" kau.. hahahahaha

Anonymous said...

P.K.R (PARTI KONGKEK RAKYAT) ABIS SMUA RAKYAT DI KONGKEK..PEMIMPIN2 DIA SMUA KAKI KONGKEK..

Anonymous said...

ini semua tak penting!

yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

Encik Mohamed.
Nasionalis Melayu

Anonymous said...

Aku nak tanya kenapa al jub angin sama Najib? Ada najib x beri jubur lada aljub kah..kenapa dia sakit hati sangat kat najib..habak mai..

Anonymous said...

itulah manusia yang tak tau malu..muka macam bagus je bagi ceramah kutuk orang..padahal baru lepas menyontot...aku heran macam mana muka dia boleh selamba tak tau malu.,.betulla kepentingan peribadi melebihi segala galanya..

Anonymous said...

betul..

PKR pulak yang tahu lebih sedangkan pihak BN tak tahu menahu pun. nampak sangat itu semua hasil kerja orang dalaman PKR sendiri. tapi at the end tetapkan salahkan UMNO pulak. teruk betul puak2 PKR tu wei..

Anonymous said...

BN dan UMNO khasnya tidak perlu melayan kebodohan PKR khasnya dan Pembangkang amnya. Mereka sudah terbukti tidak ada kredibiliti untuk menggantikan BN. Apa yang BN dan UMNO perlu lakukan ialah meneruskan kerja2 memakmurkan rakyat. Melayan kebodohan Pakatan Rakyat adalah perkara sia2. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Bukankah si Saifudin Nasution inilah keranya? Ahaks.

Kuntum said...

Patutnya Umno dan blogger2 pro Umno jgn layan issue ni. Biar pihak PKR yg syok sendiri. Aku rasa mmg video palsu pun, kononya nnti bila dibuktikan video tu palsu bukan izzah dgn automatik la ikut otak simpleton diorang tu video anwar pun rekaan dan palsu jugak. Umno jgk yg kna palat. Jgn layan dan jgn tayang video tu, xberbaloi dan jgn masuk perangkap

Anonymous said...

Blogger mana yg rajin ajak ahli2 parlimen tgk video lucah...

blogger mana yg tayang video lucah dalam blog,tp x kena apa2 tindakan dari SKMM...

blogger mana yg sebarkan video lucah dan gambar lucah??

x sedar ke azab yang bakal anda tanggung nnti.membuka jalan jutaan mata melayan zina...dah ready RBF?papagomo?

Anonymous said...

Pakar usa kata video porno anuar ori 99.9% tak direkabuat. Jadi pendedahan kejahatan anuar ini tak salah bahkan wajib agar rakyat tak tertipu kegiatannya.

RH said...

PKR sedang pasang jerat kpd UMNO. Be careful.

Anonymous said...

haji hadi kata kita boleh buka aib pemimpin, sebab mereka bakal memimpin kita. Dah nama dia aib, terbuka la ceritanya. kalau cerita/video dok sapu sampah, tu buka aib.

camna pula dengan orang yang kata LGBT itu hak asasi? Tidak boleh di ambil tindakan jika bilakukan ditempat peribadi seperti dirumah atau bilik hotel. Tidak berdosakan?

Camna pula dengan orang yg mahu nama Allah digunakan kepada Injil seperti yang disepakati oleh Kepala Pemimpin Pembangkang? Harun din kata kufur dan syirik. PAS tetap terkena dosa kufur dan syirik seperti kata Harun Din kerana walaupun mereka menolak, tapi masih BERSEKONGKOL dengan PKR dan DAP.. Kufur dan Syirik tetap sama!.

Macammnan?

Anonymous said...

bukak isu kalimah Allah.

tp KDN yg luluskan..
menteri KDN dah berkurun UMNO pegang

Sabah Sarawak boleh pakai..
Semenanjung x boleh pakai..

ni yg org kata agama suku.
macam org sabah sarawak ni x turun ke semenanjung ke??

Anonymous said...

jgn otak sempit macha, ko ingat org kristian kat semenanjung (cina@india) nak baca bible dlm bahasa melayu ka? so apa perlu bible dlm bahasa melayu (termasuk kalimah Allah)?
yaa.. bible tu untuk melayu sebenarnya....

Anonymous said...

asik2 citer seks je puak dorang ni...tapi tak pandai cover...

tengok macam kita ahli umno..walopon dah terbukti rasuah, tapi kita cover baik punya, tu pasal orang kita boleh pegang felda, risda..

kita main pompuan, minum arak, rasuah kita pandai cover,,,pandai makan pandai simpan la...

hidup umno

Naina American Shah

Anonymous said...

teruk ! amat teruk !!

bapa ngentot jubur, bapa tapau bini azmin , anak pula hisap kote!

mak dia merangkap bini bapak dia diam terdiam ..mendiamkan diri ! terpana terkejut tergamam , hilang kata hilang auta , laki dia dan anak dia sama2 jadi pinjaman orang, kerjanya kongkek jubur dan hisap kote!!

inilah PKR, parti anak beranak hisap kkote ..

Anonymous said...

Naina American Shah ni dah paranoid ni..

Anonymous said...

Strategi supaya orang simpati...

Anonymous said...

Tiada halal haram pada mereka ni untuk berjaya. .

Anonymous said...

depa silap la, ini la di namakan senjata makan tuan..bodow pnya saifudin huduh ni ngan mamat auw bang non tuh, strategi la kunun, ley katakan kesemua video2 n isu2 skandal seks ni semuanya di buat oleh ahli2 PR sendiri.. umno atau bn langsung x telibat.. guna akai la cai2 PR wei len la lu worang mmg bodow dr kecik lg..

Anonymous said...

Maksudnya :- “Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik dan mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka deralah mereka delapan puluh kali dera, dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yang fasik”. [an-Nur : 4]

Anonymous said...

Betul tu. Baik jgn layan dorang tu. Biar lah dorang je yg sebok pasal video kak izah tu. Lantak kan depa..u ols buat donno je..

Anonymous said...

terima kasih gomo sebab teruskan perjuangan. x payah pikir psl macai2 PR yg tergolong sebagai melayu BANGSAT, SYIAH yg sesat lg mnyesatkan dan cina ULTRA KIASU!! PRU-13 nanti kemenangan 2/3 untuk BN itu pasti. kerana sudah rerbukti PR itu satu kecelakaan pada rakyat! semangat 1Malaysia yg terdiri daripada rakyat berbilang kaum dan agama yg mahukan keamanan dan kesejahteraan hidup demi masa depan yg lebih baik pasti mengundi BN!

Anonymous said...

Sanggup gadai maruah kerana jawatan. Puui.

Anonymous said...

Video anwar smpai smggu bru nk wt sidang media,video izzah bru kecoh 2 hari dh wt sidang media... Tu sbb ape? Sbb nye skrip dh ada dpn mata nk salah kan umno pdhal video tu pr yg wt.. Nk aib kn geng sndri pun xpe dh,janji slmt kn...bodoh!

era pasca said...

http://www.erapasca.com/2013/03/pecah-berita-video-seks-bloger-umno.html
meh nak post video lucah blogger umno pulak.. kehkehkeh takde angin kunon.. ptuih..

Anonymous said...

Sekarang ni kita dalam dunia teknologi yg amat tinggi. Video sudah boleh dijadikan saksi.

Anonymous said...

Parti PKR semua pemimpinnya dan ahlinya pengamal LGBT tegar. Kalu dah macam tu perangai mereka so faham faham je la.

Anonymous said...

PAS kata video tak bole jadi bukti pasal ia besi semata mata. Besi elok jual kat kedai besi buruk

Anonymous said...

PKR...Parti Kelentong Rakyat ...Parti Kelentong RakyatParti Kelentong RakyatParti Kelentong RakyatParti Kelentong RakyatParti Kelentong RakyatParti Kelentong RakyatParti Kelentong RakyatParti Kelentong RakyatParti Kelentong RakyatParti Kelentong RakyatParti Kelentong RakyatParti Kelentong RakyatParti Kelentong RakyatParti Kelentong Rakyat

Anonymous said...

Hehe mahmet ada kat cni aku pon d cni...helloooo mamet tali barut pengkhianat agama bangsa dan negara...

Anonymous said...

Yg ada di blog ni naina american shah yg menyamar punya. Sama dgn en mohamed nasionalis tu. Mereka org pkr. Mereka menyamar d blog ini. Watch out guys

Anonymous said...

Nk tanya kat ex pensyarah dia.best tak nurul izzah wat bj.akekekekeke!

Ahmad Mahamud said...

Salam semua...setahu aku papa gomo yang mulakan dulu pengakuan yang dia memiliki video seks tersebut...dalam kes saman anwar ibrahim ke atasnya dia merayu kepada anwar sambil mengugut yang beliau memiliki video seks tersebut dan jika anwar tetap mahu menyamanya beliau akan mengedar video seks tersebut

Anonymous said...

macai umno yg bodoh...hahahaha dh tgk ke video tu?politik kotor ni umno je nk main....hahaha bacui...nk jatuhkan org dgn bnda2 mcm tu...klaw btui dia apa lg..isu la msk tv 3...dakwa ka kt mahkamah..xkn takut kot...klaw betui...klaw x betoi patah balik kt pendakwa la...hahahahahahahaha