Tuesday, March 19, 2013

Tabung Jihad


Gambar dari sebuah kedai di Kampung Batu 14,Taiping, Perak.

Jihad apa ?

Jihad menggadaikan kalimah Allah....

Jihad memecah belahkan masyarakat.... 

Jihad dengan orang yang membenarkan LGBT....

Jihad memecat orang yang menghalang murtad....

Jihad bersekongkol dengan orang yang membenarkan kebebasan menukar agama....

17 comments:

Anonymous said...

Hanya Unit amal yg syahid dunia akhirat....bo la weYY!

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

SALAM.bRO !! GUA PINJAM TABUNG EK !!

Anonymous said...

Nampak je tin tu berpelekat tabung jihad...tapi lebih kepada tabung songlap duit orang ramai...

Anonymous said...

OOOoo..ini bkn tabung JIHAD tapi tabung JAHAT..habis ler duit2 pak bebal tu kena songlap bawa ke songkla menunututtt dgn siam doll..

Anonymous said...

kemana pergi duit rakyat dalam tabung pembinaan ''Lebuh Raya Rakyat''?

adakah kemewahan pemimpin pas kini hasil dari duit tin milo di pentas ceramah?

kalau betul,,maka terjawablah kenapa artis yg.tak ada job jadi penceramah pas..

gen2felda

Anonymous said...

RBF,

Itu Tabung Jihad utk membela kepimpinan Dajjal.

Anonymous said...

Pandai pemimpin2 pas psycho ahli2 dia....bila minta duit sebut jihad, akhirat, syorga,....

Anonymous said...

Hoi!!!!!!! Ini gambar edit. Asalnya TIN MILO.

Anonymous said...

Anonymous said...

Hoi!!!!!!! Ini gambar edit. Asalnya TIN MILO.

March 19, 2013 at 7:17 PM


--------------------------
asalnya memang ting milo tapi pas edit tin milo tu untuk menipu manusia jahil, yang jahat dikata jihad...hahahahahahaha

Cuk Cit said...

bau taik tin tu, sbb tu lalat pun hinggap

bro yul said...

gila kentanggg tabung jihad...dia salah taip tu bro rbf sebenar nyer dia nak buat tabung jahat....muahahahaa.....

Anonymous said...

teruskan menulis bro, mereka semakin kepanasan. bagi golongan taksub. pasti akan kona baring kata tin milo, apa saja ada lambang pas pasti ada syurga disitu pada mereka.

WARGA BATU GAJAH

Anonymous said...

hahahah kelakor! tin milo kena edit jd tabung jihad....

Anonymous said...

Tuhan Kah Nik Aziz ?
Tuhan Kah Hadi Awang ?
Agama Apa Sebenarnya Nik Aziz ?
Agama Apa Sebenarnya Hadi Awang ?

Silapnya orang melayu adalah kerana mereka sangat mempercayai orang2 yang bergelar ustaz atau tokguru. Mereka hormat giller. Sebab tu mudah kena tipu dengan orang2 yang berpura2 alim dan warak .. pakai kopiah putih 24 jam, pakai serban dan jubah 24 jam, membilang biji tasbih 24 jam.

Nik Aziz kalau bukan kerana umpan syurga tak kan ada rakyat kelantan yang sanggup duduk bawah MB yang tak bawa apa2 kemajuan pun kepada negeri kelantan. Rakyat kelantan terlalu dahagakan syurga, hidup susah tak apa, janji masuk syurga.

Hadi Awang kalau bukan kerana ugut kafir kepada siapa2 yang menyokong Umno tak lah Ibrahim Libya sampai sanggup " bunuh diri " bersama2 dengan pengikutnya dalam peristiwa Memali. Orang melayu terlalu takut menjadi Kafir. Orang melayu rela mati daripada menjadi Kafir.

Dari sini nampak sangat betapa bodohnya orang melayu, betapa ceteknya ilmu agama mereka, betapa jahilnya mereka tentang authority yang ada pada tuhan mereka.

Tidak kah orang melayu tahu bahawa Syurga itu authority tuhan Allah untuk semua penganut islam tak kira apa bangsa pun atau apa parti pun.

Tidak kah orang melayu tahu bahawa Kafir juga authority tuhan Allah keatas semua penganut islam tak kira apa bangsa pun atau parti pun.

Bila ada orang melayu meyakini Syurga ikut tafsiran Nik Aziz dan Kafir ikut hukum Hadi Awang, saya jadi pelik dan tertanya2, adakah islam orang melayu tak sama dengan islam Nabi Muhamad, adakah tuhan orang melayu tak sama dengan tuhan Nabi Muhamad.

Saya berani kata bila Nik Aziz berani janji Syurga maka taraf dia dah sama dengan tuhan. Begitu juga bila Hadi Awang sampai berani menghukum Kafir orang maka taraf dia juga dah sama dengan tuhan.

Pertanyaan saya kepada orang Pas. Adakah Nik Aziz itu tuhan kalian yang menjaga Hal Ehwal Syurga. Adakah Hadi Awang pula tuhan kalian yang menjaga Status Keislaman seseorang.

Kalau Nik Aziz dan Hadi Awang bukan tuhan kalian maka persetankan saja janji Syurga dan hukum Kafir oleh mereka.

Kalau kerana tidak sokong Pas maka kita tak dapat masuk Syurga, kalau kerana tak sokong Pas maka kita jadi Kafir. Bagaimana dengan nasib Nabi Muhamad saw ? Masuk Syurga kah baginda ? Jadi Kafir kah baginda ?

Jangan lah terlalu mendewa2kan Nik Aziz dan Hadi Awang sehingga mereka sama taraf dengan tuhan.

Minta maaf, saya melihat Nik Aziz dan Hadi Awang ini tak ubah macam Setan Berserban dan Berjubah yang mahu menghancurkan islam kerana mereka tak ada sikit pun niat untuk bertolak ansur dengan Umno demi perpaduan melayu, sedangkan dengan DAP mereka boleh bertolak ansur terlalu banyak. Diantaranya Hudud sanggup ditangguhkan, Negara Islam sanggup digugurkan dan yang paling hebat sekali adalah tuhan mereka (Nik Aziz dan Hadi Awang) sama dengan tuhan Lim Guan Eng.

Dari situ saya ingin bertanya. Nik Aziz dan Hadi Awang ini agamanya Islam atau Kristian ? Tak salah saya nak bertanya kan. Tak salah saya meragui keislaman mereka kan.

Hj Ariffin

Anonymous said...

Tabung JIHAD atau Tabung JAHAT?

Anonymous said...

suka dengan pandangan Hj Ariffin

Anonymous said...

Tu tabung jihad perut buncit hadi bawang....