Tuesday, March 19, 2013

Video: Masyaallah...Soalan Semudah Itu Anwar Tak Boleh Jawab


Patutlah mereka makin meroyan apabila Datuk najib tak bubar parlimen...

Makin lambat parlimen dibubarkan makin banyak pula yang keluar....

Mungkin juga semua ini adalah gerak geri daripada Allah nak tunjuk kepada rakyat Malaysia wajah-wajah manusia penipu yang berselindung di sebalik nama rakyat selama ini.

Video dibawah ini sebagai bukti....



Dalam temubual itu pengacaranya bertanya soalan yang cukup mudah kepada Anwar , yang kita semua yakin budak darjah 1 pun boleh jawab kalau ditanya soalan berkenaan kepadanya.

Adakah anda homoseksual atau biseksual ?

Benda mudah sahaja, jawab ya atau tidak....

Tapi Anwar pusing sampai ke Bombay, Chennai , Delhi, Punjab sehinggalah ke Karachi....

Apa yang susah sangat nak jawab ?

Apa yang takut sangat nak jawab ?

Sebab itulah saya kata ini semua petunjuk daripada Allah....sampaikan benda yang mudah begitu pun Anwar tak boleh jawab.

Selanjutnya baca apa yang ditulis oleh Dr MIM di sini

26 comments:

Anonymous said...

jawapan dlm hati nuar: saya mmg gay.

Anonymous said...

Adakah anda homoseksual atau biseksual ?

Jawab mat liwat: Saya pluralseksual. Semua lubang saya balun termasuk juga lubang ekzos motor.

Anonymous said...

Yes or No. Soalan mudah tetapi kaki belit tetap dengan belitannya. Jawapan sebenar = YES. Saya boleh hentam depan belakang, atas bawah. Lubang hidung pun kalau boleh masuk saya tonyoh.

maliqi said...

alah..tak pelik pun..yang najib najis mughallazah pun tak tahu..itu baru budak kecik yang tanye..PM 1Malaysia yang bangang...

Anonymous said...

kalau ditanya pada najib soalan dia homoseks atau biseks, senang2 ja dia blh jawab.apa punya bodoh punya bakal pm.tentang diri sendiri pun tak blh jawab.

Anonymous said...

si Maliqi adalah contoh macai amwar paling hina..hahaha kesian ko maliqi oiii.

bagaimana kalau budak yg sama tanya anwar "u gay atau tidak?"...apa anwar nak jawab hahahaa...

inilah macai paling haramjadah...

Anonymous said...

Aku pelik knp dia xckp u ulang i saman.. Bila org melayu jer abis kene tuduh umno.. Bodih pny nuar

Anonymous said...

Sebenarnya soalan tu tak cukup utk di jawab,makan aiskrim dan onani tak di tanya.Benda tu semua dia buat kot?.

Anonymous said...

Berapa kali aku dah cakap...masa bicara liwat I dulu pun bila Hakim tanya 'Adakah awak mengaku bersalah meliwat .....?....dia tetap jawab 'ini konspirasi..ini konspirasi..'
Sebenarnya dia nak jawab 'tidak' dia takut sebab Tuhan dah lihat apa yg dia lakukan...takut kena sambar petirlah tu....
Nak jawab 'ya' pulak mana boleh dia nak mengalah, lagi kalau dia mengaku melakukan perbuatan tu, habislah kerjayanya, malulah sangat dengan anak dan bini dia, dan habislah semuanpenyokong dia lari dan terlepaslah peluang nak jadi PM.....Nak jadi PM jugak??!!!Tak serik2....Dia ingat semua orang bodoh macam dia!!!!

Anonymous said...

tgok air muka wartawan tu...macam nak gelak anwar jawab pusing2..dia tanya YES or NO ja...muhahahha..

Anonymous said...

oooooo masa soklan tu di beri wali slipau PAS belom kuar fuckwa lagi...tapi la neh dah kuar fuckwa dah...

"kalau Anwar tu tempang sekalipun dah dia tu cerdik, terima dialah"...maknanya ..kalau Anwar tu MELIWAT sekalipun dah dia tu cerdik, terima dialah".

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=neHLxnLvNho

KALO ANUwar TAHU FUCKWA NI MST DIA SELAMBA ROCK JWB ...YES.YES YES.....

Anonymous said...

listen ...listen...listen....YES or NO....

simple maa.........mcmner nak jd pm....kalu bende kecik pun gagap2....

Anonymous said...

biasanya dia jawab... u dr utusan ke tv3 ..?

Anonymous said...

Dia tau soalan tu besar. Dia tau kalau dia jawab 'Yes' tiada soalan lepas tu. Sangatlah enak jawab 'yes'.

Kalau dia jawab 'No' dia bimbang ada soalan yang berlapis lapis lagi termasuk bukti yang wartawan itu siapkan yang boleh membawa kepada kantoi.

Itu pang pusing jauh tu sambil berfikir kalau jawab 'yes' dah tentu siksa selesai.

Ini lah di panggil 'Cerdik Beruk'

Aku Peduli Apa @ APA said...

http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2013/03/berapa-ramai-seberani-papagomo.html

Anonymous said...

Cerdik pusing crite ye la kot... Nik aziz bkn tau ape,anwar wt ape pun lantak pi la,janji umno kalah.. Nik aziz kene bantu syaitan sbb syaitan dh tolong dia byk benda..

Anonymous said...

Hahahaha macai penjubor detected

Anonymous said...

....lalu jawab Anu War...ana ni serba boleh...

Anonymous said...

Hang ni pun sama lagu anwar jugak kot..tu yang dok bela sangat walaupun hang tau jawapanya .

Anonymous said...

u ulang i saman hahahaha

Anonymous said...

Pemilik Portal SuaraPakatanRakyat pon dah tak sanggup nak backing atau defend Anwar lagi. Kalau tak percaya cuba klik ke

http://suarapakatanrakyat.com/2013/03/kalau-anwar-gay-sekalipun-so-what/

Anonymous said...

Cakaplah apa pun, yg memalukan saya sebagai peguam ialah pihak Majlis Agama Islam sunyi, sepi, diam, sanggup tiada ambil statement pun. Wajib keatas mereka siasat atau Allah kelak akan siasat mereka. Malaysia negara Islam ker? Tanya majlis agama sendiri. Masyallah, kes mudah.

DON MELAYU said...

cuba lihat betul2 pada minit ke 1.09.."wether a person is bisexsual or homosexsual it is a PERSONAL MATTER,no 1"!!!tu dia...mengaku jugak si anwar ni yg dia gay...kuasa ALLAH klau DIA nak tunjuk sekejap jer ALLAH boleh tnjuk..lihat lah kebenaran sudahpun terbongkar,kita semua sudah tahu siapa anwar yang sebenarnya...nmpknya anwar dah semakin lemas..

lepas ni mesti pencacai2 PR ckp yg ini kerja UMNO,salah UMNO,UMNO mnjelang PRU dan bla...bla...bla...sampai bila lah si pencacai2 PR tak nak terima kenyataan yg pemimpin no 1 mereka songsang..!!

Anonymous said...

Warghh kahkah kahkah...errr yess err noo yezzzz nooooo....kantoi mampus aku..

Anonymous said...

kalau orang tanya apa agama kita? apa korang jawab? kalau yang muslim seudah tentu akan kata muslim/Islam, kristian akan kata kristian dsb.

bagi org Islam, ada tak korang jawab camni? well, itu semua hak peribadi bla bla bla...solat fardhu bla bla bla..boleh tayammum bla bla bla...tuhan yang Esa bla bla bla..

orang nak tahu apa agama kamu. itu je. so jawapan yang padat dan ringkas ialah saya beragama Islam. full stop.

kalau soalan mudah pun pusing sini pusing sana, nampak sangat ada yang diputarbelitkan di situ.

Anonymous said...

korang tgk video original la kat youtube "BFM Uncensored - Anwar Ibrahim", sini rakam pakai 3gp gambar x clear suara x jelas. jawapan yang terakhir,
Wartawan: So,the answer is "NO"?
Anwar: Yes of course, i make it very clear..."