Monday, March 25, 2013

Pahang dan Perak Dah Gaduh-Sekarang Giliran Terengganu dan Kelantan Pula

Dalam tempoh seminggu empat kes mereka bergaduh kerana berebut kerusi....

Seminggu empat kes beb....itu parlimen belum bubar lagi.....kalau dah bubar nanti tak tahu nak katalah....

Kes 1 di Pahang - Lihat sini

Kes 2 di Perak - Lihat sini

Kes 3 di Terengganu


Kes 4 di Kelantan


Apa yang Nik Aziz kata ?
"Kalau orang sini tanding Bebas, DAP jugak akan tanding Bebas kalau dia tak setuju bagi kerusi kepada orang Pas. Kawasan yang diberi kepada Pas tapi DAP tak setuju maka dia bertanding Bebas. Tak jahanam habis.

"Kerusi bagi kepada Pas tapi DAP tak setuju. Apa erti kita berjemaah," katanya ketika ditemui pemberita di rumahnya di Pulau Melaka di sini.

Sinar Online

Saya tak mahu kata apa-apa tentang perkataan yang dihitamkan itu, cuma saya nak letak komen seorang pembaca Sinar Harian berhubung berita berkenaan.
UMNO yang menjadi parti dominan dalam BN dikatakan kafir....PAS yang menjadi makmum saf paling belakang dan berimamkan DAP " BERJEMAAH" pulak katanya....sesat larat

A'an Shaff

Nampaknya doa KO BN, HANCUR UMNO hampir memakan diri sendiri....

8 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah .... semoga UMNO kekal menerajui negara .... amin

Anonymous said...

di Kelantan ini biarlah PAS lawan BN yg dok bagi PKR DAP masuk tu buat apa ! buat rosak negeri 90 peratus melayu saja dah lah tanah kat gua musang banyak dijual/gadai kat bangsa dahulunya tok nenek mereka pendatang bawaan penjajah.

Jokiden NS said...

Tidak ada langsung segan dan silunya Nik Aziz ni nak 'berjemaah' dengan DAP.. Habislah..

warga kota bharu said...

Slm.. nampak sangat doh lo ni .. TUBUH KHINZIR .. BERKEPALA LEMBU ..
Jeng .. Jeng .. Jeng .. makan diri Doh ..
Akibat Doa .. adik nicky azis..

Anonymous said...

ambo ore Guchil .......

cerito dio lagu nih ............

pada pru 12 kerusi guchil diberi kpd calon PKR Tuan Zamri sebab ada perebutan kerusi oleh pemimpin2 PAS Kuala Krai ......

setelah menang, timbul rasa tak puas hati oleh pengikut2 PAS kerana Tuan Zamri tidak menjalankan tugas.....

itulah sebenarnya jemaah nik ajis ....... terdiri drp manusia2 yg hanya gah pada pentas ceramah ....... tapi dari segi tanggung jawab kpd rakyat ........... semua haprak.

ore guchil

Anonymous said...

kah kah kah...

maksud berjemaah pu tak paham...

lagi ada hati nak komen...

ceh!

Anonymous said...

kah kah kah...

maksud berjemaah pun tak paham...

lagi ada hati nak komen...

ceh!

Anonymous said...

Sian Nik Aziz. Dia sore2 la ni. Tak dak lagi dah ulamak yang sokong dia. Habis pakat nak sokong Umno belaka. Tinggal 2-3 kerat ulamak dale Pas saja yang duk menumpahkan taat setia kepada Nik Aziz.

Wajib sokong Umno sebab Umno bela isle. Umno bela melayu. Sekolah pondok semua pakat dapat bantuan daripada Umno. Pas bagi gapo dekat sekolah pondok.

Pas janji syurga. Tapi syurga hak tuhe. Suka tuhe la dia nak beri ko sapa pu.

Jange jadi supo "aye dan lembu". Dah 22 tahun "aye dan lembu" duk tunggu syurga dari Nik Aziz. Aye tak dapat syurga, lembu pun tak dapat juga. Yang dapat syurga di Kelantan adalah dua ekor cina di Perak tu ... Nge Koo Ham dan Nga Kor Min .. kaya sake dua ekor cina tu dapat anugerah syurga daripada Nik Aziz.

Habis tu mu ore Kelantan nak tunggu gapo lagi ... nak tunggu syurga ????

Hj Ariffin