Thursday, March 14, 2013

Video: Inilah Bukti Selama Ini Pas Menipu Rakyat Malaysia


Selama ini apa yang Pas tak kata kepada orang Umno ?

Terima upah RM 20-30...

Terima upah t shirt dan nasi bungkus

Umno rasuah...

Umno beri duit...

Sokongan kepada Umno dibayar dengan wang ringgit....

Sokongan kepada mereka semuanya ikhlas dan tulen tanpa dibayar sesen pun....

Kononnya mereka semua miskin dan tiada duit sehingga terpaksa kutip derma dari orang ramai....

Itu dulu bolehlah kamu nak temberang, sekarang zaman kamera dalam poket , kau nak temberang apa lagi ?

Lihat video dibawah bagaimana seorang pemimpin Pas di Kelantan membahagi-bahagikan duit kepada mat-mat motor mereka 

16 comments:

Anonymous said...

RFB, ini la dia konsep negara berkebajikan PAS. Geng2 motor ni patutnya bawak skali tin milo.... senang nak mintak derma kat mana2 tambah lagi duit poket.

Anonymous said...

Perrggh...... rupa2nya, cam tu juga depa. Gua tak kisah kalau mu nak kata orang, tapi mu pun dua kali lima gak.

Anonymous said...

Puak pakatan neh...sbnrnya apa yg mrk nyaring menyalak menudoh UMNO/BN lakukan bermakna perkara jahat itu mrk sedang / sudah / tengah amalkan...

Sbb tuh mrk tau......

Itu lah dia pakatan haram JADAH...

Anonymous said...

SELAMAT TINGGAL HUDUD
SELAMAT TINGGAL KALIMAH ALLAH
SELAMAT TINGGAL NEGARA KEBAJIKAN



SELAMAT DATANG NEGARA keBAJINGAN

Anonymous said...

Keceluparan mulut....bawa binasa. Lain kali...jika kata parti islam....ikut btul2 ajaran islam. Jgn terrer dlm ceramah je....tp praktikal xsbrp. Aku rasa masalah sebenar bila PAS diresapi semangat syiah.

Anonymous said...

HAHAHAHA..BAGI DUIT PUN TAK RAMAI YG NK DATANG..BUNGKUS LA PRU13 NI..

Anonymous said...

ooo hok ni layennnn bohhh...layennnnn

Bui pitih caro ni ikut Isle...hok ni halal deh...sebak masa bui pitih dia pake kopiah...halal gitu..haaa..pahang dok?..ini caro Isle...Isle bui ilmu...ilmu tu dale pitih tu loo...budok2 ni lepah dapak pitih, demo gi beli buku agamo, cd ceramoh agamo selalu...haaa...pahang??

Kalo hok sebeloh sana bui, tu mace tabor dedok bui aye, berok, kuba, berue make...hok tu haram....haaaa pahang dok....tok leh lagu tu...Isle tak wat lagu tu...haaa

Setat Kapur Barus

Anonymous said...

dalam agama pas beri rasuah, bagi duit utk sesuatu kepentingan itu adalah satu sedekah, halal masuk syorga...
kalau umno tak boleh haram, itu rasuah masuk neraka...

hok dio halal, syorga.. hok onge lain haram, nongako mu...

pas semakin songsangggg...

Jokiden said...

Ado yang dapek RM10 yo, aiyooo... "ini tidak adil!!!!!!!!!!!!" Jokiden lamo tau dah bondo-bondo macam ni..

Anonymous said...

Apa yg pasti setiap benda yg PAS kata UMNO buat sebagai tak betul, akan dilakukan juga oleh PAS. Bagi PAS, UMNO buat salah, PAS buat betul. UMNO bagi duit kat rakyat dia kata rasuah, PAS bagi duit kat rakyat dia kata sedekah. Hukum PAS ini langsung tak mengambarkan ia megamalkan Islam sebenar. Patutlah hudud yg diperjuangkan itu hanyalah hudud PAS, bukannya hudud Islam.

Anonymous said...

kan dah kata banyak kali dah, pas ni munafiq yang nyata. tuduh org lain buat, tapi depa sendiri buat jugak. depan nampak alim, kopiah tak lekang di kepala, tapi belakang...?

kononnya lebih beriman dari orang lain, iman setebal thariq, tapi yang nampak adalah sebaliknya..siap doakan KO KO kat musuh politik yang seagama..sedangkan depa sendiri kiblat berterabur tak reti nak bermuhasabah..

Far Lungeng said...

Vedio ni tak power bro. Itu duit minyak utk diaorang escort. Silap-silap ada gak orang BN kt situ. Pakai helmet mana perasan. Duit bro... Klau setakat escort 5 km jer dpt RM50 ngan T shirt..aku pun nak. Itu bukan rasuah bro. Belajar dari BN tu bro. Lain kali guna video power sikir bro. Wat kena gelak kat diaorang jer.

Anonymous said...

Salam Jumaat.

Hayati dan fahami sabda Rasulullah SAW yang diriwayatkan oleh Al-Baihaqi yang bermaksud: 'Akan datang satu zaman dimana Islam tidak tinggal hanya pada nama sahaja. Al-Quran tidak tinggal hanya pada huruf dan tulisannya sahaja. Masjid2 mereka indah tetapi jauh dari petunjuk. Ulamak2 mereka adalah manusia paling jahat dibawah langit ini. Dari mulut mereka muncul berbagai fitnah dan kepada mereka fitnah itu dikembalikan'. Benarlah sabda Rasulullah SAW itu. Kita sedang dipertontonkan dengan jelas apa yang sedang berlaku hari ini didepan mata kita sendiri. Contoh paling baik ialah Amanat Hadi Awang yang telah dikembalikan kepada Hadi dan Pas ketika Hadi Masih lagi bernyawa. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

hang pa..ni...tu ostat depa tengah bagi makan ayam..lembu ..kambing..mcm tok guru depa cakap la..

Anonymous said...

ayam tengah diberi hampas kelapa, dan padi...

lembu tengah diberi jerami...

Jadi kalau kita beri barang kepada orang, beri RM10, RM50 (orang akan datang ambil)

Ini bukan cara Islam, Islam ialah beri ilmu kepada manusia

Anonymous said...

Wal Harammu Wal Halalku... ayat pencacai PAS/PR