Tuesday, March 26, 2013

Papa Gomo Hilang ! Rumah Ditinggalkan Kosong


Kah....kah....kah....kah.....

Asal jambu Papa Homo buka mulut semuanya bohong.....

Kesian para-para wartawan semua.....asyik kena tipu dengan jambu Papa Homo ja....

19 comments:

el halim said...

Harap2 rafizi dpt disumbat ke dalam penjara secepat mungkin dlm kes bafia tu..dh nyampah dh dgr ckp penipu baghal ni..

PUTRA CHUBADAK said...

KALAU DAH PENIPU BIN PEMBOHONG BIN PUTAR BIN BELIT BIN KELENTONG BIN PEMFITNAH BIN PUTAR ALAM BIN ANAK "H.......JADAH" INILAH PADAHNYA. CELIK MATA NAK "MEEEEENIIIIIPU JE" KOROJE NYA. KAN DAH TERBELIT. YG PELIKNYA RAMAI PULAK WARTAWAN NAK LAYAN BARUA NI...."SALAH SATU SIFAT ORANG MUNAFIK? CAKAP BERBOHONG.... KAN GITU TOK ?

PUTRA CHUBADAK said...

Kalau hal orang tu, cepat macam kilat menyambar si "LEMBU" ni nak menyebok.. Nak dapat publisiti lah konon.... amik kau. Pucat lese muka kau dek berbohong...

Anonymous said...

tangkap aje fizi tu masuk jel. perosak minda generasi muda. kerja menipu menfitnah menghasut...dia ni kepala samseng tau...samseng lembut la hahahah

Anonymous said...

Kaki isap butuh jantan sama jantan ni lah akibatnya otak da sewel..

RH said...

Saya tidak pernah tengok orang yg seberani papagomo. Sekiranya dihalusi lenggok bahasanya, beliau cuba mencelikkan hati yg buta. kenapa kita sebagai manuasia biasa tidak dapat menerima perkara yg ditonjolkan oleh papagomo? Beliau hanya inginkan Agama, Bangsa dan Negaranya terselamat dari kemungkaran Anuar. Sekiranya beliau betul2 busuk hati sudah lama video2 real akan dikeluarkan. Beliau masih kasihankan isteri dan keluarga Anuar, melainkan sekiranya terpaksa.

Anonymous said...

buat per ar beri publisiti bodoh kt muka nyah x bper nk jadi 2....baik d trik kotenyer dulu...tgo der keras ke tdk...hehe...ckp beralun mcm bdak x bper nk jadi....hohoho....

Anonymous said...

Kalau gambar rumah pun rafizi lemboo tu dah tipu, ape lagi isu pengundi hantu Wan Muhamad Azri yang razifi lemboo timbulkan sebelum ni... confirm tarak kredibel langsung dakwaannya...

kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

mcm mne la rafizi nie siasat...ikut suke die je...info mne die dpt terus je wat sidang media...mcm nie ke nk jd menteri...

Anonymous said...

rafizi gay memang spesies tonggeng jubor untuk mat kunyit balun

Anonymous said...

Dia pun dapat maklumat dari 4 orang Filipinos body guard Anwar tu yg ada bau-bau bachang ngan penganas Kiram.

Carlos Santiago said...

PUNDEK. Yang bodoh percaya papagomo. Pejuang keadilan, tapi kecut pelir nak ke mahkamah. Bawak la konco2 yg duk sembang tu.


#Pemikiran Berahi Anonymous - BANkami

Anonymous said...

papagomo org biase anwar berani saman...dato eskay xnk saman ke???anwar pn same pengecut..hihihi..saman la org yg berduit woi mcm dato eskay tu..

Anonymous said...

Rafizi ni buang masa orang je..addoi

santiago carmencita said...

carlos santiago pundek..takkan anugerah tuhan ko berani saman blogger je beb? pengecut! taknak soalbalas ole DPP. penakut! tak nak beri dna. tarak telor! kah kah kah..klu anugerah tuhan pun level camtu..bayangkan pulak pencacai mcm korang..kah kah kah

mohamed said...

Carlos Santiago, kau kat "tapi kecut pelir nak ke mahkamah."

Hakim2 sendiri pernah kata yang bermaksud memang siBABI ni main jubor, akan tetapi dilepas juga ...

Kau nak pergi lagi ke kemahkamah macam ni. Ini mahkamah dunia, penoh dengan loyar2 buruk.

Stretegi PAPA GOMO amat bijak. Dia mau BABI berundur saja dari politik

PUKIMAK macam kau ni tak akan fahamnya.

CELIK MATA said...

ala... pakatan hantam jatu..

nak umpan papagomo kuar..

cuba tgk lepas bala hilang..ada call dari luar negara..mcm najib plak colek..


skrg ...elok ja dia balik siap PKR DAP pi sambut lg...


tah2 dua2 sumpah bala nuar plan jugak TAK...lepas tu cmne bala boleh hilang...skrg BARU NAMPAK KEBENARAN nuar yg bawak larik bala tu..

..MCM ISRAEL BETUL..!!

Anonymous said...

papagomo video tu serah pada ketua polis negara siasat dgn mahkamah negara. mereka ada kuasa. baru semua clear. nampak bijak sikit.

Anonymous said...

mcm fuckimak babi je papa gomo ni..