Saturday, October 2, 2010

Terbaru: Pergaduhan Di Sabak Bernam, Wartawan Diserang

Beberapa wartawan diserang oleh juak-juak PKR ketika mereka merakamkan aksi pergaduhan ahli-ahli PKR dalam mesyuarat PKR Sabak Bernam.

Wartawan wanita Sinar Harian berjaya diselamatkan oleh SB dan kini sedang membuat laporan polis.

Manakala jurugambar Utusan Malaysia pula dirampas kameranya dan difahamkan ianya dihempap dan mengalami kerosakan lens.

Harap Hata Wahari dapat komen dengan segera tindakan juak-juak PKR tersebut.

Saya akan cuba dapatkan perkembangan lanjut.

7 comments:

Wake UP! said...

Begitu terbuka PKR sampaikan wartawan yang ingin mendedahkan kepincangan dalaman PKR pun diserang.

Anonymous said...

wartawan MI Bu Suk Lyn tak pergi skodeng kat sabak bernam ke

adf55650 said...

Inilah yg dinamakan Demokrasi dan Ketelusan oleh PKR (Parti Keluarga Reput)

Anonymous said...

memang celaka lah orang2 pakatan haramjadah ni!!! celako! celako! celako! bukan aku yang kata tapi n.ajis yang kata!

mat rambo said...

takde tamadun punya pkr...mcm binatang buas mesyuarat...pegi zoo la woi..!!!

tengokperati said...

Assalamualikum,
Inilah gayanya kebebasan bersuara yang digunakan sepenuhnya olih puak-puak PKR( Partai Kecuh Rakyat).
Apabila datang mesyuarat bukan sahaja bebas bersuara malah bebas guna apa saja ,hentam siapa saja asalkan menang jawatan .Lain kali wartawan yang masuk buat liputan mesti pakai baju kalis peluru dan topi kalis ketuk . Kalau tidak akan menerima nasib malang . Kalau dah kena buat repot kat polis pun dah tak mendatangkan kebaikkan atau memulihkan kecederaan .
Kalau dulu MIC sekarang dah pergi ke PKR ( Pakat Kerja Rusuh ).
Jadi faham-fahamlah .Penasihatnya pun bolih di gelar sebagai Penasihat kerja-kerja rusuhan . Fikirlah berapa banyak rusuhan berlaku selepas sahaja terlepas dari kurungan .sEkarang ,kalau perkara ini berlaku dalam partai mereka adalah perkara biasa dan di anggap sebagai latihan dalam gerak kerja kepartian ,Terima Kasih .

Anonymous said...

DEMOKRASI TERPIMPIM BRO .... muhahahahahahahahahahahah