Monday, October 18, 2010

Tangkap Namewee dan Arman Di Bawah ISA

Masalah antara Arman (Perkasa) dan Namewee tidak selesai-selesai lagi. Kemarahan Arman kepada Namewee semakin hari semakin memuncak. Pantang sebut nama Namewee di depannya maka mulalah dia naik angin satu badan.

Beberapa minggu lepas kita semua boleh lihat bagaimana Arman dan geng-gengnya memburu Namewee di sebuah dewan di KL.

Setakat hari ini kemarahannya belum reda. Arman dan geng-gengnya akan memburu Namewee kemana sahaja dia pergi.

Begitu juga dengan Namewee, saya difahamkan yang dia pun begitu marah juga dengan Arman. Peminat-peminatnya juga sama.
Perkara ini harus dibendung dengan segera. Untuk menyelesaikan masalah ini saya merasakan eloklah KDN menahan sahaja kedua-dua mereka ini di bawah ISA selama enam bulan.

Di Kamunting nanti , letak sahaja mereka berdua ini dalam satu sel. Biarkan mereka berentap, berdebat, berhujah, berbincang dan bermusyawarah di dalam sana.

Selepas enam bulan bebaskan mereka.

Tetapi saya dapat rasakan apabila dibebaskan kelak, lain pula yang jadi.

Agak-agak anda apa jadi ?

Turun bawah







Bawah









Bawah









Bawah lagi









Bawah












Bawah







Bawah lagi










Bawah







Jeng...jeng...jeng....









SELEPAS DIBEBASKAN SETELAH ENAM BULAN DIKURUNG BERSAMA



12 comments:

The Clown said...

Setakat Arman, mungkin Hishamuddin berani. Tapi kalau nama Namewee, mana dia ada berani tahan bawah ISA?

TAIPINGMALI (TM) said...

Sangat setuju,,,AMBOOO SOKONG WEH

Anonymous said...

Mmuahahahahahahahha!!!! good one!

Anonymous said...

salam bro

tak dapek den bayangkan gambar terakhir kalau betul jadi mcm tu kah kah kah

chinoy73

Anonymous said...

gelak lak ko rbf.. serius ni gelak nengok apa yg bakal terjadi.. hakikatnya elok gak mereka ni sumbat dibawah ISA.. kalau sorang jerk ditahan camne lak... agak2 ada xdemontrasi ckp hisaham tu jaga satu puak jerk...

Anonymous said...

Huaih! Kelakor!

kontolan said...

klako..memang klako...cuba masukkkan bang nuar skali...nengok apa jadi plak....

Anonymous said...

BRO.....
LU boleh masuk raja lawak la...

Gua gelak sampai sakit perut ni !


Izin copy bro....
Very funny !


"blogenstarz"

akupedulikhape said...

sumbat dua2 dalam satu sel??ade karipap tak???namewee nih juak celako nih..bahayaaaaa...

wmu350 said...

hahahahahhahahahahahahahahahahahahaaaaaahahahaaaa.....

Anonymous said...

walawei..... ada berani ka????

wa mmg setuju masukkan depa tu dalam ISA....sesuai amat sesuai

Sampul Kecil said...

orang2 macam ni patut di ISA kan je.. menyusahkan rakyat Malaysia je.. Tapi berani ke Hishamudin ISAkan die orang ni? Tak kan MELAYU je kena ISA..

JOM JOIN BIZ NI.. TAK DE DOWNLINE PON STILL DAPAT UNTUKNG LAGI.. http://www.PeluangBaik.com/hardyzs