Saturday, October 23, 2010

Lagi Penjelasan Mengenai Fitnah Terhadap Isteri PM

Tahniah diucapkan kepada sahabat blogger satulimatiga kerana telah mengupas dan menjelaskan dengan panjang lebar dan begitu baik sekali tentang fitnah-fitnah yang dicipta oleh Pas terhadap isteri PM.

Sila klik di sini

9 comments:

Anonymous said...

umno kafirrrrr

Anonymous said...

merujuk kepada gambar yang disiarkan, dari celah pelusuk mana la datangnya minah ni..buat malu orang Kelantan..Kelantan KL katakan,Amerika..bodoh x leh nak ajar ,cerdik xleh nak tumpang..

Anonymous said...

biasalah RBF, sapa masuk PAS terus jadik bodoh, hatta ada phd sekalipon...

Anonymous said...

mung lagi bodo..xmikir panjang, pemerintahan xjaga iktilak(perhubungan) laki puan, ada k main salam2 dengan orang puan(pemerintah lelaki)& sebaliknye.., base xsedor diri goh r, jomheboh, macam2 heboh 2..program menjahanam je, dapat lop support dari kafir harbi(yang patut kita orang islam perangi bukan layani)us sebagai contoh..sedor2 r klu ngomen pun, angkatlah martabat islam bukan martabat agama lain..

Anonymous said...

penyokong PAS ni kebanyakannya org yg berfikiran negetif dan tertutup mindanya.. harus terima hakikat dan kenyataan. bukan cerita dongeng mcm sang kelembai...

anti bohmau said...

salam tuan blogger,

pas-parti yg penuh kecelaruan!

sekejap nak islam, nak hudud tapi berkawan dgn puak2 yg menentang hudud
ironisnya lagi perjuangkan pulak hak2 asasi manusia ala barat bersama ketua punahsiat pr
sekejap kata takpa bekerjasama dgn dap asalkan tak bina negara islam
sekejap kata kafir bekerjasama dgn parti bukan islam
sekejap saja pas sendiri sanggup bekerjasama dgn dap yg menentang penubuhan negara islam
sekejap kata hormatkan tuanku raja berdaulat
sekejap tu jugak berguling2 depan kenderaan diraja melanggar sumpah memohon derhaka
sekejap kata bangsa melayu tak penting kerana islam lebih penting
sekejap pulak kata nak membela bangsa melayu sbb nak tarik balik melayu yg lari
sekejap kata tak suka pembangunan krn membawa maksiat
sekejap tu jugak marahkan kerajaan pusat kononnya pinggirkan kelantan dari arus kemajuan
sekejap kata..
ah...terlalu banyak sekejap begitu, sekejap begini..

sambung la sama...

puterifisyah said...

penyokong pas semua buta hati sebab minum air jampi LKS & LGE

Anonymous said...

Sampai bila RBF nak jilat dan ampu puak-puak UMNO ? Dengar cerita hang dah kaya kerana blog ini.

Walau apa pun Tahnaih kerana menjadi anjing kepada UMNO.

Anonymous said...

hahahahhahahaha

babi pas macam tu la.dari anak tok guru sampai la pencacai angkat najis.sikit sikit ayat "dengar cerita" je yang dia nak angkat.

bagi la fakta sahih sama.sedangkan dalam quran pun ada suruh kaji dulu sebelum sebarkan,ni plak ayat "dengar cerita" "hearsay" dan sebagainya.

kalo RBF ni dah kaya,tunjuk la rumah dia macam mana,kereta dia,penyata kewangan dia semua.

tahniah la anonimus 24 oktober 1.23 am kerana menjadi anjing belaan komunis.

kalau betul komunis memperjuangkan kemerdekaan tanah melayu,kenapa diangkat juga senjata bila negara dah merdeka.bodoh tak boleh nak ajar bangsat PR ni