Sunday, October 24, 2010

Lagi Pembohongan Pemimpin Pas

Semenjak dulu lagi saya sudah katakan, bohong dan fitnah bagi Pas adalah perkara biasa. Pada mereka bohong dan fitnah sama seperti makan kacang rebus.

Soerang pemimpin Pas dari Trengganu (gambar kiri) yang menggelarkan dirinya Ustaz juga tidak terkecuali dari pembohongan. Walaupun ketayap putih atas kepalanya, tetapi di dalam ketayap tersebut penuh dengan syaitan dan iblis.

Adakah harga minyak dinaikkan semasa hari raya yang lepas ?

Anda lihatlah pembohongan dia di sini

16 comments:

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeee biasa la pak lebai pas ni sebab mereka tahu pengikut setia semua bodo boleh dicucuk hidung.Waris waris allahyarham datuk aziz tak mau ka ambil tindakan keatas ampunya blog sebab ambil kesempatan dari gambar allahyarham.Punya la buruk perangai pak lebai(klu panggil ustaz tak layak) tu mengalahkan perangai yahudi mabuk.minta2 apa yang dipamerkan tu juga akan berlaku keatas dia

hilbert said...

Salam RBF,

kalau kami di Sarawak panggil ustaz macam tu sebagai Ustaz DUNHILL hehe...(mean) "Dua Ustaz Naik Hotel, Iblis Lambai-lambai" :)

Anonymous said...

Ini ahli PAS yang tiap tiap tahun menunaikan haji & umrah dan mendapat haji mabrur. Baca surah Yasin tiap tiap malam. Sembahyang hajat penuh stadium. Apabila jadi penceramah PAS dah mula membuat fitnah, mencarut, mengkafirkan & memburukan sesama sahabat Islam, membuat pembohongan, membiarkan Islam di hina semata inginkan kuasa politik.

Anonymous said...

iti bukan ustaz namanya iblis aje perangai cam tu...memang patutlah
P = Parti
A = Ajaran
S = Syaitan

Anonymous said...

Tittle 'ustaz' ni mcm sendiri masuk bakul sendiri angkat je...tak takut ke kerat lidah sendiri kat akhirat esok

Anonymous said...

salah seorang yg komen dlm blog ustaz itu berkata

"Salam Ustaz ...

Pembohong atau menfitnah itu pun berdosa juga ustaz ai. Bila pula yang kerajaan naikan harga minyak tu. Saya pun tak suka kerajaan skrg ni mcm ustaz juga. Saya berada dalam industri minyak ni pun dah lama. Setiap kali kenaikan minyak baik kerajaan mana pun dia pasti akan umumkan. Yang terbaru kenaikan 5 sen seliter pada 16 Julai lalu tak kan ustaz tak perasan, dah pun diumumkan. Jadi saya harap ustaz dengar-dengar lah berita di TV kalau tak nak tengok cerita pun tunggu la masa berita jam 8. Dan baca juga lah akhbar ... ini lah masalah kepad uztaz, surat khabar tak nak baca, tv tak nak tengok, sampai minyak dah naik pun tak tahu .. kasihan ustaz...

September 23, 2010 2:00 AM"

org dah hentam dlm blog dia sendiri...

Anonymous said...

komen salah seorang dlm blog ustaz tu

"Salam Ustaz ...

Pembohong atau menfitnah itu pun berdosa juga ustaz ai. Bila pula yang kerajaan naikan harga minyak tu. Saya pun tak suka kerajaan skrg ni mcm ustaz juga. Saya berada dalam industri minyak ni pun dah lama. Setiap kali kenaikan minyak baik kerajaan mana pun dia pasti akan umumkan. Yang terbaru kenaikan 5 sen seliter pada 16 Julai lalu tak kan ustaz tak perasan, dah pun diumumkan. Jadi saya harap ustaz dengar-dengar lah berita di TV kalau tak nak tengok cerita pun tunggu la masa berita jam 8. Dan baca juga lah akhbar ... ini lah masalah kepad uztaz, surat khabar tak nak baca, tv tak nak tengok, sampai minyak dah naik pun tak tahu .. kasihan ustaz... "

Anonymous said...

tu ustaz cilake tu..tgk muka die pun cm penyangak tk layak pegang title ustaz tu...haram jadah kau.kau buang la ketayap busuk kau tu.gantikan ngan ketayap kecik yang yahudi selalu pakai tu.

Anonymous said...

terkejut saya melayari blognya..masya'allah ..ingatkan kafir harbi menyamar punya blog, rupanya ustaz pembawaan Pas...lebih menyedihnya ada ke gambar arwah ex YB yang meninggal pun ditayang...dia dah mengadap ilahi dah tahu hala tuju , yang tuanpunya blog itu duk lagi atas dunia , masih lagi berhadapan dengan fitnah dajjal...bertaubatlah ustaz...aku dah malas nak layari blog dia..dah memang cam kafir harbi punya blog

Anonymous said...

namejuburi.....macam mana boleh jadi ustaz ni....

Anonymous said...

dia ni la yang kata rambut Tun Siti Hasmah macam Pua ChuKang tu..samapai 49 komenhenam dia,satu pun x backup dia..sampai disable comments trs..tadi gua pg blog dia, dah x bg anon komen dah..gua paling x puas hati gambar arwah yang meninggal ditembak pun dia siar jgk..apa la dosa arwah tu dia nak aibkan sampai macam tu sekali

Anonymous said...

Itu menunjukkan apa?Itu menunjukkan tahap pemikiran lebai2 pis dan lebai2 pengikut pis.

Dorang boleh putar belit semua perkara,dan pengikut2 mrk akan telan bulat2 putar belit mrk.

Anonymous said...

lor.. awak semua xtahu ke. ustaz ni kaki kencing punya. kencing dalam tangki minyak motor, kereta apa2 je la janji leh kencing. ty suka buat bohong. harakah punya pasal la ni ty suka pembohong sgt. nama aje melayu dan agama je islam tapi kuat sangat pembohong. buang kopiah tu buat malu PAS jerk. nik ajis xnak tegur ke ustaz ajaran dia ni yang kuat membohong. malu la pas yang saya kenali dari arwah atuk saya adalah pas yang membela tapi masakini pas adalah pembawa fitnah. sejak bila yerk pas ni suka fitnah. dah la ustaz sebab awak nanti semua orang akan keliru. xguna pun fitnah awak tu yang menghancurkan sesama melayu dan islam dan parti pas itu sendiri...

Anonymous said...

Itu lah namanya manusia. Walau digelarkan dirinya ustaz, dia tetap manusia. Gelaran ustaz tu pun dia beri sendiri, bukan orang bagi pun. Kalu anda nak dipanggil ustaz, senang je. Pakai kopiah putih, pakai jubah, simpan janggut sikit, keluar perkataan arab sikit, ana/anta pun cukup la. Tak percaya cuba la.
Cuma kalau betul la dia ni ustaz, kenapa sangup keluarkan gambar orang dah meninggal. Tak kah itu menimbulkan aib. Maaf USTAZ setahu saya, Muslim mukmin harus menyimpan aib saudaranya.

Anonymous said...

'ustaz'..'ustaz'..tak sangka ada jugak ustaz mentaliti mcm ni..terkejut aku tgk blog 'ustaz ni'...siap publish gambar org meninggal dgn niat menghina lagi tu..
sek darul bayan ni dia punya ke? pasal pernah dgr nama sek tu & ramai membe2 yg bg derma utk sek ni..

Anonymous said...

bukankah minyak ron97 naik pada hr raya tanpa makluman..????