Thursday, October 7, 2010

PKR Nafi Lagi

PKR hari ini menafikan parti itu terbabit dengan percubaan menggagalkan sebuah sidang akhbar di Klang semalam.

Saya ingin tegaskan bahawa PKR tidak pernah merestui, apatah lagi mengarah tindakan kumpulan ini. Orang yang dikatakan memimpin kumpulan ini bukannya naib presiden parti ataupun pembantu khas Anwar, seperti mana dilaporkan oleh sesetengah media, kata timbalan presiden PKR, Syed Husin Ali dalam satu kenyataan hari ini.

Yang baik hanya untuk mereka dan yang jahat untuk BN.

Tempohari semasa kekecohan pemilihan, mereka kata orang luar.

Manakala dalam peristiwa semalam juga mereka nafikan terbabit.

Dasar syaitan bin iblis.

Gambar di bawah membuktikan segalanya.

Yang no 2 dari kiri (anak panah biru kedua) dan no 3 dari kiri (anak panah merah pertama) secara terang-terangan mengaku mereka pembantu khas Anwar dan mengikut Anwar berkempen semasa pru lepas bersama-sama dengan Rahimi dan Saiful.

Manakala yang anak panah biru pertama saya rasa semua orang kenal dia. Tak tahulah jika Saifuddin Nasution nak nafi pula dan dia nak kata itu ahli MIC atau MIUP. Namanya Pushphalingam, semua orang kenal dia. SB lagi kenal dengannya. Semalam dia pakai baju AMK Subang.

Jika Syed Husin merasakan mereka telah menipu dengan menyamar sebagai pembantu khas Anwar, silalah buat laporan polis dengan segera.

Podahhhhh PKR, nak menipu pun biarlah cerdik sikit. Saya berada di sana semalam dan saya dengar sebiji-sebiji apa yang mereka tuturkan dan hidung saya masih berfungsi dengan sempurna untuk terhidu bau todi dari mulut beberapa orang diantara mereka.

Kepada rakan-rakan blogger yang ada gambar lain, sila keluarkan lagi sebagai bukti.


12 comments:

Anonymous said...

Jadi2lah dengan tektik penafian lama tu. Basi dah. Takdok idea baru ke syed. Bodoh bebenor nampaknya.

Anonymous said...

Inilah serangan kali kedua kaum india yang hilang akal tanpa memikirkan sensiviti perasaan orang melayu..kali pertama di rumah terbuka PM Tun Dol dan kali ini dipersidangan akhbar Rahimi..dah berani benar puak botol ni dengan orang melayu...Berani kerana mungkin hari tu jumlah mereka ramai...

Kalau sekali lagi Rahimi nak buat persidangan akhbar rasanya lebih baik dijemput sama PAKIDA dan PERKASA dan lain2 NGO Melayu...tengok apa nak jadi bila orang Melayu diperlecehkan oleh bangsa pendatang tak sedar diri tu...

Anak Lenggong said...

Apa nak hairan PKR dengan PAS sama jee bila berlaku sesuatu kejadian tu mana nak mengakui kumpulan tersebut daripada kumpulan mereka..contoh sama seperti kes terdahulu...kes almaunah..kes samseng jalanan di perak (tidur atas jalan) dan perbagai kianat diwaktu menjelang PRK..bila polis menangkap dan mengambil tindakan terdadap individu tersebut, mula para pemimpin tak mengaku yang mereka ni ahli mereka...tetapi sebelum kejadian tu mereka pemimpin ini dan blogger upahan serta macai2 pemimpin ini lah yang mencanangkan supaya berhimpun serta bersama-sama menghadiri program tersebut melalui sms serta diwar2kan melalui blog...

r0 said...

bro....
pkr nafi... anwar tak nafi...
pkr tak suruh pun... tapi anwar yg suruh... lain tuh! anwar bukan presiden parti, dia de facto. kire dah tahap dewa2 la nih!

putera.makasar said...

assalamualaikum pak syed..
sebelum pak syed menafikan semua itu.
apa kata syed siasat dulu siapa mereka.
jika mereka ahli pkr maka menjadi tanggungjawab pkr untuk mendidik ahli2nya supaya tidak menjadi gangster.
kalau mereka bukan ahli pkr.
pak syed eloklah buat laporan polis kerana mereka menyamar dan memcemarkan nama pkr.
saya secara peribadi kenal pak syed..dalam politik pak syed amat berhemah.tidak pernah keluarkan kata2 kasar dan biadap pada lawan.
saya pernah ikuti ceramah politik pak syed,tidak ada maki hamun dan sumpah kemusnahan pada saudara sebangsa dan seugama yang jadi musuh politik keluar dari mulut pak syed.
pak syed pejuang rakyat,sudah berpuloh tahun pak syed dalam politik.
tapi zaman pak syed dah berlalu.
sekarang ini orang2 politik sudah jadi biadap dan kurang ajar.
mereka berjuang hanya untuk kuasa dan harta.bukan lagi untuk rakyat dan negara.
usia pak syed telah hampir menyamai usia orang tua saya yang telah pergi.
dulu dia berjuang dalam politik tanahair bersama pak syed dan ramai lagi telah tiada.
berehat lah pak syed..saya tahu semangat perjuangan masih kental dalam diri pak syed.
untuk berbakti...tidak dalam parti politik pun bolih...betul tak pak syed?...
contohi lah TanSri LEE LAM THYE.
sebelum pak syed pergi meninggalkan kami..saya harap pak syed dapat meninggalkan jasa untuk kami kenang.
bila ingat pak syed..terkenang arwah orang tua kami.
"waris rawi sidek,ulu selangor.

Anonymous said...

Biasalah dgn PKR(mcm-mcm ada) yg best tu pandai buat lawak serta sandirwara semasa, time PRU kecil kira semua cacing kerawit dlm dubur pun nak keluar.

Susah nak predict hati kelam orang pkr ni, masa ni la nak kata itu salah itu tak betul, kena sesumpah la, awal awal tak mahu pulak main bocor rahsia, bila mcm ni tak pasai pasai UMNO kena balun depa kata UMNO punya kerja..walhal UMNO "bo layan sama lu" buat hal kerja masing masing tgk je dr jauh watak watak seorang demi seorang bila orang suruh komen baru komen tu pun kalau wartawan bertanya..haiii naik muak jelak dah dgn cerita sensasi PKR ni..PAS apa komen? DAP dah tentu tak mahu layan sbb biasanya org cina ni bab bab ni kira no hal kecik je pandang sebelah mata, yg penting wang masuk poket, bisnes jalan anak bini cukup makan dan pelajaran, bab nak perang-perang ke berguling atas jalan, kasi orang melayu buat kerja mcm PAS. Nak senang lenang org cina gak, sbb ada org melayu masih berangan dan terlupa.

Panglima Perang Cyber said...

bos, pinjam gambar...

Pena Agenoz BERBISIK... said...

SALAM UKHWAH

MAAF PAN BERKATA2 ;

BRO RBF.. PAB PERHATIKAN DAH LAMA SI SAPU DIN NAFSU TION NIE SELALU BUAT ONAR DAN JADIKAN UMNO 'KAMBING HITAM'

APA KATA BRO RBF BUAT SERANGAN TERBUKA KPD SI SAPU DIN NAFSU TION NIE...BIAR TUTUP SIKIT MULUT DIA

Anonymous said...

biasalaaaa bro depa semua tak tau dan nafi yang umno semua betul , konspirasi pala kote depa laaa... semua nie freemason punya group perangai dajjal la nie ...

Anonymous said...

macam org takde akal jee india dari PKR tu .. ehhh dah terang lagi bersuluh nak buat fitnah lagi parti PKR . Ini nyata bahawa PKR hanya kaki putar belit dan penipu hahaha lawak sungguh

Anonymous said...

Memang betul pun kerja UMNO,tak usah nak nafi!
Semua kerja Azeez,Naina dan Zambry.

Anonymous said...

Hai....pkr....

TV3 interview India baju putih dah kata di si Nuar punya pembantu & akan bertanding dalam pemilihan parti pkr..

Memang la pkr parti kaki bohong.... semua nie ajaran si pas la...