Thursday, October 21, 2010

Ceramah Mega Anwar-Harun Din ?

Lebih kurang jam 2.30 petang tadi, save_malaysia tweet anwar ibrahim dan berkata 'harap dapat diusahakan ceramah mega DSAI bersama Ustaz Haron Din untuk sokongan melayu macam tahun 1998'.

Kemudian dijawab oleh Anwar , 'cadangan baik'. Cari di sini

Halo save-malaysia, saya nak buat pulut kuning dua gantang jika Haron din sanggup ceramah berdua sepentas dengan Anwar sekarang.

Dulu bolehlah, sekarang semua orang dah sedar yang mereka ditipu oleh Anwar. Harun Din sudah lama menjauhkan diri dari Anwar. Kau ni lembablah save malaysia.

Dulu bukan sahaja Haron Din kena tipu, Tun Dr.M yang bijak pandai itu pun bertahun-tahun ditipu oleh wajah-wajah islamik Anwar.

Semakin hari semakin ramai orang yang dah sedar tentang pembohongan Anwar. Engkau saja yang masih lena dibuai mimpi.

10 comments:

Anonymous said...

Harun Din ghostbuster memang usttad yg tkleh pekai akan tetap sokong peliwat al juburi. Buat reper saluran jantung pun dekat US kesian rakyat marhain nk buat pulih saluran jantung dekat spital kerajaan dalam negarapun tak berkemampuan dan hingga meninggal dunia..

Disgrunted PR Supporter said...

hehehe...mangkuk save-anwar aljub ini dah ketinggalan zaman agaknya kot.

tak mahu jemput Taib Azimuddin sekali ke, kot2 dia dah ubah fikiran selepas karpal Singh minta Anwar bertaubat.

Anonymous said...

Senang jerr ..kita pakat pi dengar ceramah pakai baju Gerakan Anti Liwat macam Grup di Miri Sarawak tu. Amacam?

andakmaon said...

Tuan,

save malaysia , bukan kena tipu , tapi dah kena bayar !

Anonymous said...

Confirm Ust Haron Din tolak. Maklumlah silap2 haribulan dia yg kena sondol

Anonymous said...

Hahaha.... Daripada dok jemput Harun Din ceramah dengan Anwar.... lebih baik minta Anwar ngan Zaid.., atau Azmin ngan Gobala ... bole tengok sarkis kitaorang semua... hehehe..

Anonymous said...

Save Malaysia patut tukar kepada save more saja.

Anonymous said...

pelik lah..masih ada yg belom sedar ngan tipu daya anwar nih..
ape..otak dorang dah beku ke..sampai x boleh nak fikir..
bukan la susah sangat nak detect kelentong anwar nih..
budak2 pon tahu daa..

Anonymous said...

apa laa bodoh sapa yang sokong anwar ni...dia tu PELIWAT laa..bijak mana pon PELIWAT memang tak boleh jadik pemimpin...

Anonymous said...

KORANG JANGANLAH MALUKAN UMNO..KITA UMNO KUAT...KENAPA NAK TAKUT DENGAN ANWAR SORANG NI YANG DAH TUA...