Thursday, October 7, 2010

Satu Lagi Kejutan Hari Ini

Berita Ringkas

Satu lagi kejutan melibatkan PKR akan berlaku tengahari ini.

Saya tidak boleh memberitahunya sekarang.

Sama-sama kita tunggu kejutan itu.

Mungkin sekitar jam 1 tengahari anda semua boleh mengetahuinya.

Nurul Izzah pasti gembira...

6 comments:

Anonymous said...

xkn sbb pendedahan anak anwar yg bt azmin kowt???

Anonymous said...

cerita pasal anwar lagi?? sampai dah hilang rase terkejut daa... dlm PKR ni semua benda yg boleh buat org tekejut boleh jadi biasa pd diorang...

mmg luar tabi'i puak2 pembangangni.. semuanya extraordinary

Anonymous said...

Hai macam Akedemi Fantasia la pulok, hari-hari ada kejutan...anyway kita belasah Parti Kelentong Rakyat..

marilyn said...

salam bro...
ni pasal rebut jawatan ke?
ribut kes liwat tak abis2 lg,timbul plak kes baru.
isk...isk...isk...maposlah PKR sial.

Anonymous said...

Aku rasa

- Zaid akan bertanding presiden, wan jijah akan tarik diri dari bertanding presiden.

- Khalid akan lawan azmin untuk naib presiden

Kalu Zaid dan Khalid menang november nanti ?
Macamana pulak Anwar ?
Perlukah dia pun bertanding presiden lawan Zaid ?

Fuh, aku yang kat luar ni pun fening kefala. Patut lah Nurul Ijah
seronok sakan.

Anonymous said...

merbahaya tu ... hari-hari kena kejutan .... kali nie sapa pula nak jadi kankong ker sengkuang ker ...LAYANNNNNNN