Saturday, October 2, 2010

PKR Terus Huru Hara

Kalau tak kecoh atau ganas bukan PKR namanya.

Apabila berlaku kekecohan minggu lepas Saifuddin Nasution Al-Kataki menuduh kononnya ada pihak ketiga yang mencetuskan kekecohan tersebut.

Kemudian disahut oleh pendekar-pendekar tempangnya dan dicanang ke seluruh negara kononnya itu kerja Umno.

Itu minggu lepas.

Kalau sudah tahu ada pihak ketiga yang boleh masuk buat kacau dalam mesyuarat kamu sepatutnya minggu ini kamu semua bersedia habis-habisan agar tidak ada lagi pihak ketiga yang terlepas masuk dan buat kacau.

Tetapi ianya tetap berlaku. Kenapa ?

Kerana yang buat kacau itu adalah ahli-ahli PKR sendiri yang sedang mabuk kuasa dan mabuk nak berkuasa.

Nak tuduh pihak ketiga lagi ke ?

Kekecohan yang berlaku di Sabak Bernam hari ini kerana ada ahli -ahli yang tidak berpuashati dengan perjalanan pemilihan dan seterusnya membolehkan seekor ustaz gila babi menang iaitu badrul amin. Seekor ustaz yang pernah berhasrat untuk membunuh seorang Mufti.

Kita sama-sama lihat aksi besok pula dan kita sama-sama tunggu komen Saifuddin Katak pada minggu depan. Jika minggu lepas dia kata ada pihak ketiga dan tidak mustahil minggu ini dia kata ada pihak keempat pula.

5 comments:

Anonymous said...

bukan aku je yang meluat dengan pkr tapi orang2 pas pun meluat sama. elok mampos je la parti al juburi ni!!!

mat rambo said...

nape nuar jubo anak beranak tak bebunyi psl pkr kecoh2 ni..? Bgtau la kat rakyat nape jd huru hara. Takkan nak jd PM, ahli parti pun perangai srupa berok. Tak abis2 bermasalah pkr ni...mcm kena bala la...loya btul berebut kuasa mcm dah kemaruk sgt. Tengoklah jumlah yg nak brtanding tu...naib presiden je dah berpuluh org...bangang btul!!

Anonymous said...

hoii...saifudin
lepas nih...ko pastikan la xde pehak ke3 buat kaco kat cabang laen yg blom mesuarat...okeyy..
kalo ade jugak...parti ko memang parti taek kucing la..sbb x bole jage..

adf55650 said...

Saifuddin semalam sampai tercirit2 atas katil. Demam memikirkan nak cari bukti UMNO buat angkara. Pagi tadi die bangun tidor terlihat ciritnya masih segar atas katil. Lalu dia panggil wartawan Mlaysian insider, tuduj UMNo cirit atas katil dia,

Anonymous said...

DEMOKRASI TERPIMPIM LA BROOOOOOOO...
BODOH NAK MAPOS MUHAHAHAHAHAHAHAHA