Sunday, April 14, 2013

Anwar & The Gang Akan Berkumpul Di Istana Negara Lepas Maghrib Hari Pengundian


Teman juga mendapat maklumat mereka sedang membuat beberapa keping gambar dan videoklip adengan seks menggunakan digital-filming dan digital-photo yang kononnya melibatkan beberapa pemimpin pembangkang.

Kemudian mereka akan memberikan videoklip tersebut kepada bloggers pro-UMNO atau mengujudkan lamanweb konon pro-UMNO. Sedangkan videoklip tersebut dibuat dengan cara yang mudah dipersoalkan oleh mana-mana pembuat film. Ianya akan dibuat dengan mengandungi beberapa cacat cela yang terlalu mudah untuk dikesan.

Lebih menggerunkan, teman diberitahu mereka merancang untuk berhimpun selepas tamat tempoh mengundi. Pengikut-pengikut mereka akan dikerah supaya mengepong Putrajaya, Bangunan Parlimen, Angkasapuri, stesyen televisyen utama saperti TV3, RTM dan lain, Bangunan SUK di semua ibu negeri, Seri Perdana dan Rumah Kediaman Rasmi semua Menteri Kanan dan Menteri Besar.

Malah lapangan terbang antarabangsa dan utama saperti KLIA, Subang, Bayan Lepas dan lain-lain juga akan dikawal dan lain-lain institusi dan bangunan Kerajaan kononnya bila diisytiharkan menang, mereka mahu halang pemimpin UMNO dan BN lari dan menghalang daripada fail-fail dibawa keluar dan dibuang!

Diwaktu yang sama, pemimpin utama pembangkang akan berhimpun bersama pengikut mereka sekitar selepas magrib di hadapan Istana Negara di Jalan Duta siap dengan baju Melayu bersamping. Ini konon untuk memberi keyakinan kepada pengikut mereka yang pembangkang sudah menang dan bersedia untuk angkat sumpah malam itu juga. Semua pemimpin peringkat negeri juga akan diminta berhimpun dihadapan Istana Tuanku negeri masing-masing untuk tujuan yang sama terutamanya Kelantan, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor, Negeri Sembilan dan Johor serta Sabah!

Baca selanjutnya di sini

14 comments:

Papagege said...

Musang Berjanggut Pakatan Haram.
http://youtu.be/VlX9nAr3yHs

Anonymous said...

err.. mcm mana kalau mimpi ngeri ni betul2 berlaku? mcm sabah yg banyak isu dgn slogan ini kali lah seperti PATI, jalan raya, kononnya negeri paling miskin, royalti minyak, IC projek, dan sebagainya.. bagaimana peluang bn?

Anonymous said...

Berangan jelah ko jubo oiii..dah 15 tahun dh menuntut keadilan utk kote ko tu, x kemana pun. Udah2 le tu kubur dah kata mari tu..

Anonymous said...

anwar patut berhimpun di sungai buloh lepas maghrib..

ketahuilah ko bila BN dapat lebih 2/3 majoriti, kes liwat ko akan berjalan lebih cepat.

gen2felda

MELAYUJATI said...

Ko ingat PDRM, RELA, JPAM dan mungkin ATM akan duduk saja ke? sebelum apa2 berlaku semua musang2 ni akan dipastikan tidak dapat berhimpum di tempat2 tersebut...

Anonymous said...

Nawaitunya mesti dapatkan jawatan PM by hook or by crook!!!!!
Ingat orang bodoh sangat banyak mereka!!!!

Anonymous said...

hey bro.....jgn tak caya mungkn jad kenyataan..aku nak anak aku belajar free jer....

Anonymous said...

He he he!
Rakyat waras lebih mengetahui siapa PakatanHaramJadah ni!
Insyallah tiada kejadian tak diingini akan terjadi kerana rakyat dah nampak yg sokongan kpd pakatan dah kian terhakis!
Tak ada yg nak berkumpul membuang masa!

Anonymous said...

Anon 7:49 PM
Kalu kau nak anak kau belajar free ,,suruh jumpe Stopa Ali bagi servis sikit...lepas tu dapat duit...mhua ha ha

Pengundi Johor said...

Harap rakyat tak (maaf cakap)... sebodoh itu, mengorbankan keamanan dan kemakmuran negara utk kpntgn individu dan kumpulan tertentu.

Anonymous said...

nama jer parti aslam ... depa lupa kot Allah Maha Mengetahui, Maha Melihat, Maha Agung..... nak tipu dkt dunia boleh laaa

kun fayakun... Allah tunjukkan sikit2 perangai huduh kome... siapa yang bongkar video tu hanyalah sebagai channel jer...

tu pon masih ada yg tak nak paham.

Anonymous said...

nicely done.now that we've discovered their secrets, let's all make police report.what say you?we must tangkap them before they do anything. KahKahKah. only fools will believe such shit.

ninja said...

Drama 16 September akan bertukar drama 5 May

Anonymous said...

Nk free sgt belajar erk? Masuk Tadika PASTI pun kena bayar. Apalagi UNISEL & KUIN, x bayar yuran xbole masuk clas.... Apa cer..... Org berhutang lak x perlu bayar sebab dapat duit SAMAN manjang.... Mananya x byk duit, asyik buat FILEM je... sapa xnak tgk non cencor punya cerita sambil makan roti canai lebar... hahaha