Saturday, April 6, 2013

Jom Lihat Cara Pas Membodohkan Orang Mereka


Ada 7 pesanan diatas, yang ke 8 tidak dimaklumkan secara rasmi tetapi dipesan secara berbisik-bisik atau sms.

Apa dia yang ke 8 ?



Apa lagi kalau bukan FITNAH

Tak percaya ?

Lihat video di bawah


Baca lanjut di Gelombang Kick di sini

Berbalik kepada 7 pesanan di atas....

Daripada 7 pesanan itu, 6 daripadanya hanyalah penghias sahaja dengan tujuan nak tunjuk mereka itu baik, mereka itu islam. Matlamat utamanya adalah pesanan yang kelima (anak panah merah).

Surah atau hadis mana yang menetapkan orang islam mesti bersedekah minima RM 10 sehari ?

Surah aura ?

Itulah cara Pas menipu orang-orang mereka dengan menjual islam. Sebab itu saya sering kata orang yang sokong Pas adalah orang-orang bodoh . Kalau mereka tak bodoh mereka mesti pandai menilai yang mana satu islam wahyu yang diturunkan oleh Allah dengan yang mana satu parti politik yang didaftarkan manusia dengan menggunakan nama islam.

16 comments:

Anonymous said...

derma jgn tak derma.....

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Anonymous said...

Hanya org bodoh je yang sokong pas!!!! Spesis pas idup mcm babi!!!!busuk ati!!!!mcm hj babi jiran sblh umah aku...dh nk mampus busuk ati... Islam sgr knon sokong pas tp kebun aku jd hak dia...smpah jijik umah dia lempar dalam kawasan unah aku...org pas memg mcm babi...sondoi hak org...mkn duit gj kerajaan..pas tu idup berhutang keliling pinggang slahkn kerajaan xbenti2...pas bodoh!!!!

Anonymous said...

Ni mesti marah giler ni. aAwat PAS x minta duit kat raja sodom. Dia kan kaya. Kaut duit kat mana tah. Boleh upah org menipu berbilion bilion.

Anonymous said...

Ya ALLAH, bukak lah hati perut manusia ini....aamiinn...

Anonymous said...

syiling kita tak mau...biru kita tak mau. merah atau unggu saja...

hahaha sedekah rm10 sehari tu ibadah rupanya. sebat duit sedekah tu ibadah jugak la noo...

sesat jauh sgt dah puak ni..

Anonymous said...

Atas mimbar pun boleh sibuk memfitnah, apa masalah nak memfitnah masa ceramah!! Puak puak ni klu tak memfitnah satu hari, kembung perut mereka tu!

Anonymous said...

Derma atau sedekah ikhlas kerana Allah taala walaupun 10sen akan mendapat ganjaran pahala dari Allah. Tu yang kita selalu dengar dari ceramah ugama. Tetapi kalau dah tetapkan nilai sedekah, nak2 kalau kepada parti yang bersekongkol dengan pihak yang mahu mengadaikan kalimah Allah kepada bible, baik sedekah kat masjid je lah. Dia tulis tu dia nak suruh bubuh dalam tin milo tu.. kita faham sangat.

Anonymous said...

Bro RBF

Surah AURA ????? kah kah kah...nnt ambe rojok dgn Ostat Ngah Komeng ye...utk tafsiran ayat....

Tapi yg bestnyer..penganut2 lembooo PAS akan ttp bertakbir wlpon kene'paw' dgn pemimpin2 mrk...

Anonymous said...

Benamkan PKR dari Perlis hingga ke Sabah.....!!!

Abu Bakar prsu said...

Aku dah tak larat nak maki puak Pas ni,..aku cuma nak tunggu saatnya nak pangkah BN jer...!

Hidup BARISAN !!

Anonymous said...

Bila sekolah tetapkan rm10 utk derma korang marah. Kata derma kena ikhlas tak bleh tetapkan harga. Tapi kalau utk pas bleh plak..bodoh tahap cipan la korang pas.

Jokiden NS said...

Cakap berdegar-degar nak bina rumah murah, sebijipun tak bina.

Memang dasar penipu puak-puak ni.

sky awana said...

kalau rakyat miskin tak mampu derma RM 10.00 sehari mcm mn ya...?

Anonymous said...

tak der pula nasihat buat solat istikharah untuk panduan memilih kerajaan yang terbaik?

Anonymous said...

mamat tu bodohkan orang pas aje atau orang pas ni memang bodo. kalau nak fitnah pun jangan Nampak bodo sangat. ada ke bil air RM100,000 sehari dan bil api RM700,000 sehari. bodo gile budak ni. Allah bayar cash, fitnah orang terus jadi bodo.