Tuesday, April 16, 2013

Ustaz Fathul Bari Gempur Kubu Pas Di Sanglang


Ustaz Fathul Bari dinamakan sebagai calon BN untuk kerusi Dun Sanglang, Perlis.

Dato' Seri Shahidan pula bakal berlawan dengan Haron Din di Arau.

Manakala MB Perlis umum tidak lagi bertanding atas faktor usia...

Tahniah diucapkan kepada Ustaz Fahtul Bari....


11 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah...diharapkan di masa akan datang, lebih banyak muka2 baru seperti ustaz fathul bari diketengahkan oleh umno

Kuntum said...

Aik?! Shahidan pun bertanding lagi...

Anonymous said...

Inilah satu ustaz yang faham mentaliti
ahli umno

Anonymous said...

Ustaz lain tahu nak kafirkan,nerakakan,sesatkan,orang umno

Anonymous said...

Tahniah...buatlah yang terbaik.

Anonymous said...

Walaupun kawe ore kelate, kawe suka Ustaz ni, kecuali penyokong totok pas.. kompen semua salah umno. Diaorang tak sokong BN pun dia akan kata BN silap pilih orang.. pelik2 sungguh parti angkatan spender ni.

To Live Again said...

Tapi kan RBF sy sedikit kecewa kera UFB diletakkan di DUN Sanglang yg kita tahu secara tradisi adalah kerusi Pas.Jadi amat sukar buat beliau utk menang.Bukan beliau tidak mampu menang kerana tiada kebolehan tapi sebab mentaliti puak2 Pas terutama sekali di kwasan yg mmg totok akan menolak sesiapa sahaja terutama sekali umno.

Syg jika beliau kalah nama beliau akan terus busuk.Teringat Dato'Pirdaus Ismail bekas iamam masjid negara yg diletakkan sebagai calon untuk menumpasakan anwar di kerusi tradisi.Tapi Dato Pirdaus kalah dn mencuba buat kali kedua juga kalah.Sekarang nama beliau hilang entah ke mana.

Anonymous said...

UFB dikatakan diberi ujian berat kerana nama beliau diura urakan akan menjadi MB perlis jika beliau menang.semoga kebijaksanaan dan kepetahan beliau berhujah mampu mengubah totok2 pas disana.

tokgaru said...

Tahniah ustaz. Memang kita nak ustaz masuk bertanding. Insyallah peluang ustaz tetap ada. Orang melayu di tempat ustaz bertanding dah sedar siapa Pas sebenarnya.

Pada saya, dulu Pas memang nampak berjuang untuk menegakkan islam di negara ini. Itu masa Pas sorang2. Tapi selepas Pas menikah gantung dengan DAP, islam dah jadi perkara kedua kepada perjuangan Pas. Matlamat perjuangan Pas sekarang hanyalah satu iaitu Umno Mesti Dijatuhkan, dan DAP sudah buat akujanji untuk tolong Pas melalui orang2nya yang menjadi pengundi dikawasan yang Pas bertanding.

Jelas sekali Pas menjadi alat kepada DAP. Alat untuk menjatuhkan kerajaan yang diterajui oleh orang melayu sendiri. Alat untuk DAP membina kekuatan politik melalui penambahan bilangan wakil rakyatnya sedikit demi sedikit.

Orang melayu yang tidak bersetuju dengan hujah saya, sila log masuk ke Blog SPR dan cuba teliti pencapaian DAP dalam setiap PRU. Adakah bilangan wakil rakyat semakin menambah atau berkurangan ?

Hanya dari situ baru anda akan bersetuju dengan saya kerjasama Pas-DAP, lebih menguntungkan DAP, DAP semakin hari semakin kukuh.

Pertanyaan kepada orang melayu. Adakah anda bersedia hidup dibawah PM bukan melayu pada satu hari nanti ????

Ingat lah. Di waktu kita masih memegang kuasa politik dalam menentukan segala dasar negara, kita tak mampu bangun dari sudut ekonomi hanya kerana mereka menguasai ekonomi, apa tah lagi kalau kuasa politik juga sudah berpindah ke tangan mereka.

Kita yang menentukan sama ada bangsa kita terus memerintah ATAU bangsa kita diperintah. Sila berikan jawapan anda melalui peti undi pada 5.5.2013.

Anonymous said...

masalahnya ramai sangat melayu2 bodoh yg sibuk sgt nak tukar kononnye...klu tukar kpd yg leboh baik ok la jugak...tapi nak tukar kpd yg lebih teruk buat ape? bodoh punya macai pr!

Anonymous said...

alhamdulillah..teruskan usaha yg murni ini..