Wednesday, April 3, 2013

Gambar Yang Menunjukkan Perbezaan Ketara Antara UMNO dan DAP

Sebarkan....

Biar gambar yang berbicara untuk menyatakan siapa yang lebih buruk dan teruk....

14 comments:

Anonymous said...

Diktator Kuku Titanium dari yg tak pernah Change dari zaman batu sampe sekarang Lim Kit Cheebai dari Parti Komunis BiaDap suka hati mak bapak dia. Parti rasis giler vavi. Lie talah suka loe peligi balik tinggal dalam hutan lah apex cheebai.

Anonymous said...

D = DOG
A = AND
P = PIG

Anonymous said...

Fakta : DAPigs parti chauvinist racist lebih dominan daripada PAS parti tin milo songlap duit orang ramai dan parti PuKiR.

Anonymous said...

Lim Kit Siang minat nak jadi PM. Kita ada dengar, kalau PR menang, waktu awal memang Anwar akan diangkat jadi PM, tak lama pun Anwar jadi PM, selepas itu mereka akan jolok rakan2 luar PR ( ???? ) untuk timbulkan isu moral yang dihadapi oleh PM Anwar. Bukti memang cukup banyak, video ada, saksi ada. PM Anwar akan didesak letak jawatan demi nak menjaga maruah negara diperingkat dunia. Jika PM Anwar enggan letak jawatan, mereka akan bawa usul undi tidak percaya terhadap Anwar.

Mampu kah PM Anwar nak menepis isu itu. Karpal Singh ada butiran nya " from head to tail ".

Adakah PM Anwar nak minta bantuan kawan2 dalam Pas untuk membelanya. Pas jangan lupa Karpal itu seorang peguam yang berwibawa, sampai saat ini walaupun didesak oleh banyak pihak Karpal tetap tidak menarik balik kenyataannya di Parlimen pada 1997 bahawa dia mempunyai bukti tentang kejadian liwat yang Anwar selaku TPM pada waktu itu terlibat.

Dan Hadi Awang jangan ingat bila PM Anwar turun dia yang akan mudah2 naik ganti Anwar. Peluang lebih kepada Kit Siang dengan sokongan undi daripada rakan2 luar PR ( ????? ).

Disini lah para pengundi melayu terutamanya ahli Pas dan ahli PKR kena berhati2 dalam membuat pilihan. Jangan kerana " nak ubah " kita selamat dari mulut harimau tapi masuk ke dalam mulut naga.

Walau apa pun DS Najib dah secara resmi meniup wisel perlumbaan.

Hj Ariffin

Anonymous said...

UNDI PAS = UNDI DAP

INGAT TU..

Anonymous said...

tersedak biskut aku tgk gambar nih... wakakakaka...

baca oi said...

SERIUS RBF KASI CUCI LAGI GAMBAR..LKS MESTI TAKUT PUNYA TU..

Anonymous said...

parti kominis mirip korea utara

Anonymous said...

Ini jelas membuktikan tiada sesiapa yang lebih bijak dan berkelayakan daripada LKS didalam parti DAP atau mungkin juga semua ahli-ahlinya pak turut dan penakut?

RashidAli said...

takrifan diktator yang sebenar. seseorang yang dictating-oriented person. kalau contoh di dunia, mussolini, marcos, castro, ghaddafi, setakat beberapa. kalau di malaysia, lks adalah contoh terbaik; bn ada 6 pm dan 6 presiden umno tetapi dap/pr baru ada 1. tengoklah pkr pulak, selagi moron tu hidup selagi tu dia akan jadi KU satu takah di atas presiden. look now siapa DIKTATOR?

Anonymous said...

Sampai mati la dia akan berkuasa..lepas tu bagi kuasa pulak kat anak dan menantu dan setrusnya kat cucu cicit..

Anonymous said...

RBF,

Heleng Ang siar gambar lks lagi siap last one pakai spek hitam

Anonymous said...

Kalau YB Pas ditangkap berzina Nik Aziz boleh jumpa tuhan untuk minta jawapan. Tuhan jawab kata " Aku sudah ampunkan dosa YB yang berzina tu ". Tak kan lah untuk nak tahu siapa yang akan menang PRU13 Nik Aziz nak mengadap tuhan pulak ????

Kalau masih nak doa minta tuhan menangkan Pas di Kelantan pada PRU13 ni. Memang sah lah Nik Aziz menipu kononnya dia jumpa tuhan dan tuhan kata " Aku dah ampunkan dosa YB Pas yang berzina dalam koc keretapi tempohari ".

Kepada Nik Aziz kalau nak bohong bohong lah sampai orang percaya.

Anonymous said...

korang ni sebenanye melayu yg jatuhkan melayu.. melayu tetap melayu... eee bodonye.. agame ko ape plak? skang ni bangse ko ke agame ko lg penting?