Friday, April 12, 2013

BN Akan Menang Tujuh Kerusi Parlimen Sahaja


Dalam satu ceramah di Bandar Tun Razak dua hari lepas Khalid Ibrahim mengumumkan bahawa pakatan pembangkang akan menang 215 kerusi dari jumlah keseluruhan 222 kerusi yang dipertandingkan. Maknanya BN akan menang 7 kerusi sahaja.

Ok lah tu....daripada dulu lagi orang dah cakap sistem pilihan raya di Malaysia adil dan telus. Tidak ada penipuan dan SPR tidak memihak kepada parti pemerintah. Tapi kamu orang semua bodoh kerana sanggup jadi lembu Ambiga dan Mat Sabu turun buat kacau di jalan raya. 

Jika SPR tak betul, SPR menipu, sepatutnya kamu yakin BN yang akan menang 215 kerusi dan kamu hanya akan menang 7 kerusi sahaja.

19 comments:

Anonymous said...

pengundi hantu BN dari nepal jer dah 20 juta, tu belum dari bangla, indon, suluk, red indian, papua new guinea lagi... mau 80 billion PATI akan mengundi BN... apa ni khalid? mimpi la nak menang....

Anonymous said...

Bengap lah kamu ni. Asyik asyik salahkan Bn. Manusia dayus otak udang, bodoh sombong...

Anonymous said...

khalid gagap ni rasa2nya kira sekali undi pengundi2 hantu raya, polong, jenglot, setan, jin, jembalang, langsuir, badang, pontianak, dan segala macam hantu termasuk hantu tetek dan hantu kote (yg kotenya berhantu) yg berjuang dlm politik bersama-sama PKR PAS dan DAP.

berPMkan Peliwat Maksum lah nampaknya selepas pru13 ni ....

Anonymous said...

Belah la Fuckatan
Pigi mampus la Fuckatan
Bungkus Fuckatan


Hidup BN
Hidup BN
Hidup BN

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Malam tadi 11/4 di Denai9 Alam S.Alam,ada ceramah pra pilihanraya Pakatan membariskan pimpinan muda adri semua komponen parti PR - Nurul Izah,Khalid Samad,Tony Phua.Ceramah dijadualkan bermula jam 9.00,oleh keran tempat ceramah hampir dengan rumah saya,pukul 10.00 malam, saya pusing ke situ bersama isteri utk melihat sejauh mana sambutan.Hati saya berdebar-debar juga kok sambutanya hangat,bermakna susahlah BN.Sesampainya di sana,saya cukup hairan tak ada siapa pun di tempat ceramah,selain beberpa org petugas yg melambai-lambai kereta yg lalu,jam sudah 10.00 malam.

Senario sekarang cukup jauh berbeda dgn p.raya 2008 dulu,kini sambutan utk Pakatan cukup hambar.Kalu dulu dimana saja ada ceramah,tempat ceramah akan di penuhi oleh pengunjuna dan para peniaga sejak petang lagi.Sekarang dah pukul 10.00 malam masih tak ada seorang pun yg bersila di tempat ceramah,peniaga jauh sekali.Apalah nasib Pakatan nanti,yg paling sedih ialah Pas.yg dulunya agak di segani dari segi Islamiknya mereka,sekarang semuanya sudah hancur dan terpesong.Ini semua gara-gara Hj Hadi,Nik Aziz yg bersahabat dgn Anwar.Ruginya org Pas.

Anonymous said...

patutnya ambil gambar skali ttg kehadiran orang pd ceramah di denai 9 s.alam utk jadi bukti . maklumlah skrg smua nya kena ada bukti kalau tak susah org nak percaya . sedangkan video seks mustapha ali pun org pas kata superimpose.....

Anonymous said...

kalo di bagi gambar pn puak2 tu mne nk caye...yg betul sume kt dierang..yg buruk sume kt kite yg xmenyokong mereka..

Anonymous said...

Terbaik dari ladang PAS.... sesuatu yang pemimpin UMNO tak berani lakukan

http://goo.gl/ZgX52

Anonymous said...

paham2 je la, setiap kali ceramah kena bagi derma. Duit tu pulak nak bagi pemimpin sewa pelacur...kutipan kurang la boss @ Denai9 Alam S.Alam

Anonymous said...

Saya pernah komen dalam blog DinMerican, kata MB Selangor adalah paling bodoh sekali. Dalam blog pembangkang, paham-paham sajala. Kena kutuk sakan.

Macam mana saya tak kata bodoh, manifesto pun boleh kata pada rakyat sebagai, bukan janji. Sekarang ni pulak boleh buat ramalan PR menang 215 kerusi. Lepas sokong Bersih dan kata BN tipu, lepas tu kata boleh menang 215 kerusi pulak. Memang manusia bodoh. Patutla DAP sokong orang bodoh. Orang bodoh, jadi barua mereka la.

RD.

fareezpro2 said...

Hbis tu x kan la pakatan rakyat yg kuarkan ic palsu,x ke x logik namenye tu

fareezpro2 said...

Memang ada @ tak ada teknik superimpose di dunia ni?kalo ada,mustahil @ x mustahil berlaku

Anonymous said...

fareezpro2 bahalul mustapa ali dah mengaku itu dia...nak cakap superimpose gak lagi..mmg ko ni penjilat jubur anuar ibrahim

Anonymous said...

Fareez ni ada dimana2...memang bodoh tolol otak lembu badan kerbau....lambat dan lembam ketinggalan zaman,miskin ilmu lagak pandai.....teknologi kini boleh membahagi muka atau bahagian tertentu anggota badan hingga keseribu bahagian titik-titik kecil walau di superimpose....jadi sains forensik bole kenalpasti video itu tulen atau tidak....bodohnya takleh diajar kecik2 xmau mampus dah besar nyusahkn negara mcam khalid ibrahim

jijan mali said...

Khalid gagap cakap lagu tu?..kahkahkah Hang pun nak lari dari Ijok pi ke Pelabohan Klang..lagi nak cakap PR boleh menang besaq...Dream on Khalid, dream on.....

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

iban said...

mungkin juga dia termamai dengan filem tamil yg baru ditontoninya, dimana ex hero filem tamil, rajnikant, party nya menang besar dalam pilihanraya tamilnaidu yg baru selesai!!!

modalinsan said...

aku dan Kawan2 yang menyokong BN di tempat kerja terpaksa diamkan diri bila ada member lain kutuk BN. ada ja yang tak kena. Tujuan kami diam hanyalah kerana penyokong pembangkang akan melenting, marah2, tarik muka..demi persahabatan, penyokong2 BN akan diam dan senyum..sbab tu penyokong pembangkang masih rasa mereka kuat..kesian..

Anonymous said...

Ketua Belia MCA Gombak YIP JIUN HANN, LOT 3.55, KOMPLEKS DESA BATU 8, JALAN KEPONG 52100 KUALA LUMPUR (YIP JIUN HANN & ASSOCIATES)

Berkenaan bapa U (YIP KUM FOOK, MCA GOMBAK) bertiga, Empat Isteri dan kaya, itu hal U sendiri,
Mengapa U cuba Menbangkitkan Nama NABI MUHAMMAD S.A.W. bagi menburukkan nama kebaikannya. U cuba ingat memalukan Muslim?

Yip Jiun Hann, U bukan Muslim kami harap jangan menyetul hal Agama Muslim dan kebaikan NABI MUHAMMAD S.A.W.

Kalau tidak kami akan ajar U seperti perkara yang terjadi di U.S.A

Kami Yang Benar,
RAKYAT PAS GOMBAK