Friday, April 5, 2013

Video: Jacob & Co New York Beri Penjelasan

Semalam saya dah tulis panjang lebar bagi menjawab fitnah berhubung pembelian cincin oleh oleh isteri PM. Lihat sini

Tup...tup...tup....tiba-tiba hari ini Raja Petra pula melalui Malaysia Today keluarkan satu video yang memaparkan pengarah di syarikat penjual cincin tersebut yang berpejabat di Amerika menjelaskan perkara sebenar.


 

Yang benar tetap akan muncul jua walaupun bertahun. Buktinya kita semua boleh lihat hari ini. Dua tahun mereka fitnah dan mereka serang Rosmah siang dan malam. Hari ini kebenaran muncul jua....



Semalam ada kawan-kawan yang beritahu saya muka depan akhbar Utusan Malaysia yang bertarikh 8 Febuari 2008 yang dipalsukan tidak jelas. Saya telah berusaha dapatkan yang jelas, dan Allhamdullilah ianya berjaya.


Ini edisi PALSU yang dibuat dan diedarkan oleh pihak mereka


Utusan Malaysia 8 Febuari 200 8- Inilah edisi ASAL yang dipalsukan mereka

Lain kali kalau nak menipu tolong buat home work dulu. Isu cincin timbul pada tahun 2011. Janganlah pakai akhbar tahun 2008 untuk menipu. Tahun 2008 dan tahun 2011 Utusan Malaysia pun dah berubah wajah. Lihat perbezaan wajah Utusan Malaysia tahun 2008 di atas dengan wajah Utusan Malaysia tahun 2011 seperti gambar di bawah. Perhatikan pada mast head yang memaparkan perkataan Utusan Malaysia. 

Ini wajah Utusan Malaysia tahun 2011

29 comments:

Anonymous said...

pergh..tak terkira berapa banyaknya dosa para pencacai Pemfitnah Rosmah (PR)..

suaralensa said...

hahahahah... bodohnya pakatan... fitnah saja kerja depa ni....

Anonymous said...

go..go...RBF...bonkar segalanya

Anonymous said...

DOSA PERCUMA KERANA PELIWAT DAN PENZINA...

SOLOMON KING said...

puas puas la fitnah kome kbenaran tetap akan klr juga...tapi aku sedih tgk rakyat malaysia nie sng diperbodohkan ole PR....korang jgn kesian kan anuar tuh sgt! kesian kat diri korang nnti ble die jd PM! negara dan bangsa die gadai kan yahudi! nak kan? amik la! nk perjuangkan islam konon tpi sokong PR ttp menyokong LGBT! itu sama skli diharamkan di dlm islam! ape nye pahaman la umat islam zmn skrng sdih aku tgk...ape2 pun good joob on the pendedahan!

mawar hitam said...

pakatan haram nie dgn fitnah mmg tak blh dipisahkan... fitnah tu ibarat mcm mknn je bg depa! kan dh terbongkar segala2nya....skrg lps tgk video nie apa pulak fitnah yg akan depa buat mengenai DS Rosmah????

THambi Deydey said...

pdn muka sama lu org PR! hamik kaw! kaum-kaum bengap susu yg nk bwk blik era nabi lut ke dunia Malaysia kita ko jgn harap dpt laksanakan nya selagi aku msih hidup! smpi mati bnd tuh xkan berjaya! selagi anuar hidup slgi tuh kami rakyat akan pstikan UMNO terus berjaya di negara ini! hidup UMNO! hidup PM kita NAJIB!

sonu nigam said...

nah ambik korang anjing2 pakatan yg sial,kebenaran akhirnye menang jugak.
nanti anjing2 pakatan akn spin la cerita,mereka akn kate ni semua penipuan.
ni semua komplot BN,org ni diupah oleh BN.
dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahaudi yg hipokrit

kejora malam said...

pakatan xkan pernah puas lah sah2 otak2 lembu tu semua akan kata mamat nie setongkol dengan DSR...
hebatkan DSR boleh sogok omputih he3..

bro yul said...

akhirnyer kebenaran tetap akan muncul jua walaupun bertahun. Buktinya kita semua boleh lihat hari ini... Dua tahun pakatan harami fitnah dan serang Rosmah tidak kira waktu siang dan malam...skrng apa pulak alasan yg pakatan harami dan pencacai2 nyer nk beri??????kita tunggu dan lihat apa pulak yg pakatan harami akan spin video nie sudah menjelaskan segala galanyer....dan terbukti rosmah tidak pernah membeli cincin 24 juta yg d gemabar gemburkan oleh pakatan harami.......jd kepada si penabur fitnah yg mengatakan rosmah membeli cincin 24 juta nie tanggung la dosa sampai mapus.....allah itu maha kaya,allah itu maha adil lambat atau cepat kebenaran itu akan terbukti jua....

min said...

Alhamdulillah....tq admin for the post....kita semua mmg tahu ini semua adalah FITNAH jahat mereka dan alhamdulillah kebenaran telah terbukti, Allah SWT akan bersama2 dipehak yg benar.


Anonymous said...

Kalo penganut DAP n PKR tuh mmfitnah kire dah jadi makanan mrk sbb haram halal pon depa redah tapi lobai2 yg kalut dok kire dosa pahala org len esp UMNO...sgp menelan bulat2 fitnah malah turut memanjangkan fitnah itu ...mmg sahla demi kuasa dan wang hengget perjuangan PAS bkn lagi krn agama tapi krn nafsu tamakkan kuasa,wang dan 'lubang'...

Anonymous said...

Kalau aku ni tokey Utusan, memang aku saman paper Harakah Haramjadah tu.

Anonymous said...

misteri CINCIN sudah terjawab... misteri JAM OMEGAY masih jadi tanda tanya... keh keh keh

Anonymous said...

Apa jadi dgn kakitangan yg keluarkan dokumen kastam tu takkan biar saja.

Anonymous said...

berdarahlah bontot chegu butt tu!

MIRA EDORA said...

SELAMA 2 TAHUN PAKATAN HARAM NIE TAK LPS2BUAT FITNAH TENTANG ROSMAH TAPI AKHIRNYA BUKTI TLH DITUNJUKKAN PADA SEMUA YG FITNAH DIA SELAMA INI. KAN DAH DAPAT DOSA KERING AJE ORG2 YG MEMFITNAH ROSMAH SELAMA INI. AKU HARAP KRG DPT MINTA MAAF PADA ROSMAH SEBELUM TERLAMBAT.

adik 80 said...

krg igt pakatan nak bertaubat ke dari tidak memfitnah ds rosmah lagi jgn haraplah mereka akan insap alih2 mereka akan tuduh jacob dah bersubahat dgn ds rosmah nanti.

kelly eng said...

kebenaran dah ada depan mata kita semua tentang fitnah yg dilempar pada rosmah selama ini mengenai cincinnya. segalanya terjawab dan terbukti dgn dokumen2 yg sah. mana perginya pakatan punya cai2 krg nak kata apa skrg berkenaan isu ini. bukti dah sahih dah jgn pulak krg kata ini satu sandiwara pulak ye.........

dolmat.. said...

dari dulu lagi aku dah agak pakatan haram jadah nie mmg suka buat fitnah aje dgn mempamerkan dokumen palsu kononnya rosmah beli cinicn 24 juta tu. tup2 kebenaran dah ada depan mata kita semua sekarang. tak ke kurang ajar org2 yg buat fitnah pada rosmah selama ini. jgnlah krg suka memfitnah jika sesuatu perkara itu bila blm pasti lagi.

kak bedah said...

kebenaran pasti akan menang samalah macam kes tuduhan terhadap rosmah tentang cincin 24 juta tu. bila dia buat kenyataan krg spin cite plak dan pamerkan dokumen palsu. Tapi ALLAH SWT maha besar dan mengetahui segala2nya dan pasti akan menolong umatnya yg sabar. segala tohmahan yg rosmah tanggung selama ini pasti dah berhasil padanya sekarang apabila kebenaran sudah terbongkar.

BOB MALAYA said...

setiap fitnah dan pembohongan yang dibuat akan di tunjukkan kebenaran nya seperti yang terjadi pada rosmah yang di fitnah oleh pembangkang yang rosmah mempunyai cincin RM24 juta ternyata bohong semata-mata..kebenaran dan dokumen menunjukkan yang rosmah tidak pernah memiliki cincin tersebut..semua ini hanya permainan licik pembangkang yang memakan diri sendiri...ini menunjukkan pemikiran pencacai pr di tahap rendah

Anonymous said...

betul bob gaya pemikiran mereka sememangnya bodoh...tidak boleh menilai yang mana betul yang mana salah

DON MELAYU said...

bodoh beb...serius memang bodoh geng2 pembangkang ni..ni sape punya kerja ni??rafizi lembu ke??apa ke bangang sangat guna paper lama buat cite baru..itu nasib baik dia ambik yang tahun 2008 punya RBF,kena dia mabik yang akhbar utusan tulisan JAWI dulu lagi syok beb..

kebenaran....yang mana akan sentiasa hadir bersama mereka yang jujur dan benar sahaj,kebenaran tidak akan bersama dengan golongan pemfitnah..akhirnya segala isu yang kita semua tertunggu2 apakah jawapannya telah muncul dan tak mungkin syarikat ni akan buat kenyataan sebegini hanya kerana nak menolong UMNO beb,tak mungkin sebab dia mereka mesti membersihkan nama syarikat mereka yang terpalit dengan tdudhan muarahan oembangkang..dan juga,kalau mereka sanggup menghantar cincin tersebut kpd pelanggan mereka iaitu Maira,tak mungkin utk mnjelaskan perkara mcm ni mereka tak boleh nak lakukan..sekarang semua sudah jelas sebab kemasukan cincin tersebut,berkat kesabaran rosmah akhirnya Allah memblasnya dengan mnegakkan kebenaran di samping dia...

Jokiden NS said...

Yang tersangat gila meroyan pasal cincin ini ialah chegu bard tu, siap kata ada bukti risitlah.. Ini tak berapa juta pula dia tuduh tokey Jacob ni menerima upah dari UMNO supaya buat video ini.

Anonymous said...

Tersangatlah malunya aku dengar cerita ini....seolah2 orang Malaysia ni tak reti nak bezakan barang diimport untuk maksud jualan atau untuk tujuan pameran....
Bodoh sangatlah Cikgu Bard...habisiah murid2nya semua kena kencing......

Anonymous said...

freemalaysiakini2 , Delivers The Latest Breaking News And No Subscription Needed.

Anonymous said...

ada cai kat opis aku smlm cakap tokey JACOB ni dh kene beli dgn umno.. aku jawap, cicin sebentuk pun umno belum tentu mampu nak beli dari tokey tu, kalau tokey JACOB tu beli seluruh umno ye aku pecaya, sampai skrg tak tegur aku kakakaka......

MELAYUJATI said...

Mereka Pencacai PR bukan bodoh, tetapi terlalu cerdik, belajar menjadi dajal untuk memutar belitkan sesuatu itu bertujuan menimbulkan keraguan orang ramai. Kerja 2 ini hanya boleh dilakukan oleh orang yang berhati DAJAL, tidak terlintas dihatinya rasa berdosa atau pun bersalah yang utama hanyalah penuhi hawa nafsu sahaja. Kalau nak tengok pengikut Dajal ini mereka adalah pengikut2nya.