Wednesday, April 10, 2013

Kurang Ajar ! Khalid Ibrahim Tidak Hormati Nik Aziz


Macamana nak perintah negara kalau perintah negeri pun tidak ada kata sepakat ?

Umum mengetahui Nik Aziz marah dan tidak setuju dengan pemberian BR1M. Hingga dia katakan umpama beri makanan kepada binatang. 

Tetapi Khalid Ibrahim tak hormat pula apa yang Nik Aziz katakan itu....

Melawan ulama besar , kau nak kalah ke Khalid ?

Baca ulasan selanjutnya di sini

8 comments:

Rashid Ali said...

dua2 kurang ajar dan kurang akai. sapa undi depa kira kurang siuman. bila berjanji mesti dimungkiri. bila dah sesat, sesatkan orang lain sama. apa2pun makhluk2 ni adalan cipan tahap gaban!!!

Anonymous said...

Sahl bin Abdullah at-Tustari yang telah berkata: “Manusia akan sentiasa berada dalam kebaikan selama mereka menghormati penguasa dan para ulama. Apabila mereka mengagungkan dua golongan ini, Allah akan memperbaiki dunia dan akhirat mereka. Apabila mereka merendahkannya, bererti mereka telah menghancurkan dunia dan akhirat mereka sendiri.” (Tafsir al-Qurthubi, 5/260)

Anonymous said...

umno melalak tentang Islam, melayu.... tapi dah terlewat..

umno tunduk kpd kehendak british supaya terima pendatang bawaan british melalui jus soli...1957

umno senang2 serah pulau singapura kapada lee kuan yu tahun 1965...

umno hapus peluasan penggunaan bahasa melayu jawi...1970han...

umno hapus kuasa raja2 melayu.. 1988...

umno lucuthak tanah2 rezab melayu terutama dibandar2 besar,,,,

.
.
.

banyak lagi pengkhianatan umno terhadap Islam, melayu, & rakyat...

hipokrasi umno terlalu busuk,

Anonymous said...

Tumpukan POLITIK MELAYU kepada perkara pokok (FUNDAMENTAL) seperti .. penghayatan Islam, nilai budaya, martabat bahasa, mutu pendidikan, kemiskinan, sosio ekonomi, penyertaan sektor bisnes & industri, masalah kronik sosial & jenayah masyarakat Melayu, ..........


Tinggalkan ‘budaya melayu lama’ - tabur fitnah, hasad dengki, dendam kesumat, bodoh-sombong, tamak-haloba, tindas-menindas, cantas-mencatas, ..... TUTUP TIRAI LAMA ! .... Mari kita bincang & gembeling tenaga... untuk POLITIK BARU .... kearah insan soleh yang berdaya maju! Semoga Selamat didunia & akhirat!

mat syabu said...

anon 7.32.

pas, pkr dan dap= pembela melayu?
ARE U NUTS?!

Anonymous said...

HIDUP BN

MAMPUS DAP
MAMPUS PKR
MAMPUS PAS


HIDUP BN

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

zulkifli kamis said...

Takpayah lah nak keluar hadis dek ooi.....serahkn tafsiran tu pada ulama yg layak......dapt bezakn x ulama agama dgn ulama politik....bak kata cikgu non "kafirkah aku"......kamu xrasa ke umat islam mcam dibodohkn oleh ulamak nih....sejahil2 aku ni pn tahu asas islam itu bersaudara....kenapa nk kafirkan orang.....tak rasa pula kebodohan kelas pertama orang pas teriak takbir bila koham komeng baca ayat quran....sesama islam dikafirkn dgn kafir harbi hingga sanggup masuk pasar babi, nasib baik tak beli sekali daging tu sekilo.......tahap kebodohan melampau..pelacur agama!!!