Tuesday, April 16, 2013

Apa Salah Najib Pada Budak Ini Hingga Gambarnya Dibakar ?

Inilah hasil didikan budaya kurang ajar dan ganas yang di ajar oleh PKR, DAP dan PAS selama ini.

46 comments:

Anonymous said...

salah najib? sebab najib tak kasi rumah banglo sebijik kat dia... najib dok rumah banglo... sian dia, duduk kat umah kayu je..

Anonymous said...

Budak neh UNIT ANAL PAS ke?...patotla buta mata n hati....

Anonymous said...

'tak segar' tu bro

Anonymous said...

Contoh pengikut PAS yang amat terdesak.. pakai spender putih tak?

Anonymous said...

memang budak unit anal pas ni...sbb tu otak budak terletak kt anal!

Anonymous said...

memang sah penerima BR1M. derma la balik kat rafizi yang terdesak tu

Anonymous said...

budak siul ni salah bakar sepatutnya dia bakar gambar nik aziz atau anwar ibrahim

mat saga said...

kesian budak nie.... kecik-kecik lagi dah buta hati.... ish.. ish.. ish... kesian kesian kesian..

Anonymous said...

Bijak budak ni.

Anonymous said...

Siap sedia la ko pindah ke "rumah baru tirai besi" lepas ni.. kemas2 la brg ngko ye..

Anonymous said...

Ish ni surat BR1M ni. Ish dah la tak berterima kasih bakar lagi gambar orang tu. Kira sendirilah betapa besarnya dosa budak nie.

Anonymous said...

Senang cerita, pemuda2 PAS memang KURANG AJAR. Terima kasih.

Anonymous said...

xtau bersyukur dan taksub.ntah2 tak daftar mengundi lg cuma ikut2 je...hehehe

Anonymous said...

salah najib sebab tak haramkan PASTI yang mengajar anak tadika membenci UMNO sampai mengajar bahawa orang UMNO kapir dan tak solat,

Anonymous said...

aloh ... ni trend budak tak cukup umur skarang .. konon kalau sokong pr atau anti gov boleh nampak cool depang kengkawan.. hakikatnya dlm pr ramai budak x cukup umur camni, yg hanya meramaikan pengguna fb dari meramaikan pengundi nyata .. tu dlm internet pr nampak 'gah'

Anonymous said...

Itu tergulung dalam kategori budak kurang ajar. Sikap yang amat memalukan bangsa Melayu sendiri, apatah lagi sesama Islam.

usin said...

tengok baju, unit amal pas. mungkin budak pas yg ada 'mental problem'...

Anonymous said...

Kalau dia bakar gambar king juburi sah kena saman 200 juta..saman nak tutup mulut orang , kebebasan apa taik nya semua nak di saman, media pun terpilih aja..kebebasan media taik apa

Anonymous said...

Ini bukan budak.. dah berumur pun.. mungkin sedang menganggur tak de keja sebab belajar tak tinggi.. malas pulak tu.. mungkin mat gian atau mat rempit yg diupah seringgit dua utk buat provokasi ni.. atau anak pelarian pengganas Sulu.. dah le tak hensem perangai pulak bodoh sombong.. kesian bakal isteri dia nih!!

Anonymous said...

SALAM


TUAN RBF....

SAYA DIFAHAMKAN OLEH (PIHAK TERTENTU) UMNO LAH MEWARTAKAN KALIMAH ALLAH PADA 16 FEB 2009 DAN DITANDATANGANI OLEH MENTERI KDN KETIKA SYE HAMID ALBAR.

JADI SAYA MEMOHON JASA BAIK RBF MEMBERI PENCERAHAN PADA ISU TERSEBUT

SEKIAN TERIMA KASIH

mat sabung ayam said...

penganut paspispus semuanya mmg kurang ajar. sombong. semuanya mcmtu.Asyik cakap pasal syurga neraka, tapi ttp beli nombor ekoq.puii

Anonymous said...

Senarai Penipuan Oleh Serikandi PKR.

layarilah pemudatekad.blogspot.com

Anonymous said...

Dakwa dia ikut undang2 yg ada sebagai pengajaran

Anonymous said...

Serupa. Kita pun diajar benci Yahudi walau Yahudi tak salah pada kita. Kita jadi benci asal ada bunyi Yahudi.

bro yul said...

ini lah nama nyer budak yg kurang didikan daripada mak bapak dan hasil didikan pakatan harami....

Anonymous said...

Polis tak perlulah ada laporan polis baru nak siasat.
Siasat dan tahan budak ini dan hadapkannya ke mahkamah di bawah mana2 akta yg sesuai.
Kita tengok siapa peguam2 yg membela budak ini.
Bolehlah majoriti rakyat membuat undian yg tepat di PRU13 nanti.

Anonymous said...

CELAKO CELAKO CELAKO PUNYA BUDAK. ITU SAJA BAHASA YANG STANDARD UNTUK BUDAK NI. KALAULAH INI SUKU SAKAT AKU MAU PENERAJANG AKU BAGI.

MIRA EDORA said...

INI MANA PUNYA MAMAT KAKI DADAH KOT DAPAT 10 RINGGIT ORG SURUH BAKAR GAMBAR NAJIB DIA PUN BUAT APA YG ORG UPAH TU SURUH BUAT AGAKNYA. INILAH CONTOH PEMUDA PAS N PKR.

adik 80 said...

tangkap aje budak ini dan bagi didikan secukupnya dlm penjara baru dia tahu tinggi rendah langit padan muka org yg tak reti nak hormat PM kita.

kak bedah said...

mmg siallah budak nie sakit pulak hati aku tgk dia bakar gambar najib, kenapa dia tak bakar gambar anwar haram jadah tu ha... mmg dah dibeli budak nie.........

dolmat.. said...

inilah ajaran sesat oleh pas dan pakatan pada budak2 muda. mereka cuci otak bebudak tu sampai benci kat peminpin negara sampai sanggup bakar gambar pun jadilah betapa taksubnya budak ni dgn tipu daya pas dan pakatan utk membenci najib.

kelly eng said...

sumbat aje budak tu dlm penjara dan pukul dia dan ajar dia supaya menghormati peminpin kita. jangan sewenang2nya nak bakar gambar najib tu PM kita beb mana blh nak kurang ajar dgn PM kita.

Anonymous said...

buatlah samseng dan tnjuk hebat atas dunia ni..wahai prg PAS.. tp ingtlah setiap yg buruk pasti dibalas..setiap yg baik pasti dibalas. Najib buat baik dibalas jahat.. so tanggunglah balasannya nnt.

Hidup NAJIB! berjuta lagi rakyat syg dia. Wsalam.

Anonymous said...

Keisaqn kat budak ni menjadi mangsa ajaran sesat nik ajis hadi awang dan ajaran sama rata sama rasa Nuar....

Anonymous said...

Pembuat baik dibakar gambarnya.

Peliwat & Penzina tak disiasat? Tak dihukum? Lepas begitu saja? Atau terus masuk syurga sebab maksum?

cikabok king said...

budak mentaliti rendah

Anonymous said...

Kenapa Najib pilih suami isteri bertanding?
Suami di parlimen.
Isteri di dun.

Ingin Tahu

Anonymous said...

Aduh pandai emak bapak dia mengajar. Besok boleh jadi pemimpin dlm bab membakar mana yg patut. Haramjadah kau

Anonymous said...

Cara terbaik ialah bawa budak ni jumpa DS Najib dan suruh dia luahkan isi hati beliau sebab ² bakar gambar tu
Kalu dia tak nak datang suruh polis tolong bawakan.Moga2 dia dpt pelajaran yang berguna untuk masa depan yang lebih gemilang

Anonymous said...

Kenapa Al-Juburi letak adik beradik anak Abdul Khatab bertanding?

dua-dua ekor di DUN Perak.

Ingin tahu juga.

Anonymous said...

Bukan suami isteri rupanya.
Isteri kpd x parlimen.

Ingin tahu

tokgaru said...

Jangan lah marah2 budak tu. Khabarnya dia tak berapa " cukup ". Sebab tu bila orang minta dia posing sedang membakar gambar Najib dia sanggup buat. Kalau orang pihak BN minta dia posing sedang kencing gambar Nik Aziz pun dia sanggup buat. Kalau budak tu " tak cukup " yang minta dia buat boleh lah kita katakan " tak centre ". Harap2 tak ada lah orang BN yang buat kerja macam tu kerana itu kerja orang " tak centre ".

Anonymous said...

hahaha... patut pun dia bakar je poster tu.. dah lah abeskan duit rakyat buat poster warna full page depan belakang..penerima br1m berapa juta na cetak.. iklan pun abes banyak duit rakyat..pastu da bagi x iklas.. siap perli lagi.. x kenang budi.. kita ni peminta sedekah... opss.. dapat br1m pun lepas 55 tahun.. tu pun sebb da takut pada pembangkang..seb bek pembangkang kuat .. dapat laa rasa duit rakyat..

Anonymous said...

dah dpt BR1M mkn smpai dah jdi taik br nk bkaq gmbaq..msa p amik 2 dok tsengeh2 mcm kera mntk psang..blh da dpt mkn jdi taik p bkaq plak gmbaq PM 2..ni la msyarakat yg xsdar dek untung dan xtau bersyukur

Anonymous said...

hahaha..poster ni sampai minggu lepas kot..bukan masa dia bagi br1m.. nak kena tampal kat dinding ke poster tu..rata2 buang tong sampah je.. anda peminta sedekah.. sila undi bn.. kroni kaya..anda dapat sikit ja.. hahaha.. duit buat poster berjuta2 ni sape bayar?.. bukan pakai duit rakyat ke.. hahahha..

Anonymous said...

Rumah kayu lagi sejuk dari umah batu daa.. rumah batu panaih kene pasang ekon.. duit lagik tuh