Sunday, April 7, 2013

Beranikah Wan Azizah Cabar Tun Dr M Keluarkan Surat Misteri ?

Utusan Online

Selama ini kita pun tak tahu....

Rupa-rupanya masih ada rahsia yang disimpan oleh Tun....

Selama ini puak-puak mereka kata Tun khianati Anwar, Tun zalimi Anwar dan macam-macam tuduhan lagi sehingga Tun diberi gelaran mahafiraun. Tetapi yang sebenarnya masih ada yang Tun simpan yang beliau rasa tidak boleh didedahkan kerana terlalu peribadi.

Kalau nak ikutkan apa yang puak-puak mereka lakukan kepada Tun di zaman reformasi dulu sepatutnya Tun dah keluarkan surat itu sebagai bukti. Tetapi itulah Tun M.seorang manusia yang berprinsip. Yang peribadi tetap beliau simpan dan tidak didedahkan kepada umum walaupun beliau diganyang teruk oleh Wan Azizah satu masa dulu. 

Sekarang saya yakin dan percaya kalau kita desak macamana sekali pun Tun tidak akan dedahkan surat tersebut. Jika kita nak tahu juga kandungan surat itu ada satu jalan yang mungkin kita boleh cuba. 

Kita desak Wan Azizah atau Anwar cabar Tun keluarkan surat berkenaan....

Agak-agak anda beranikah Wan Azizah atau Anwar cabar Tun dedahkan surat berkenaan ?

22 comments:

Anonymous said...

dedahkan bagi pencacai PR bukak mata..... pastu tanya wan azizah betul tak surat tu dari dia????

Anonymous said...

Nak cabar Nuar Jubor dan Drama Queen si pelakon murahan, memang dua laki bini keparat, bangsat san lahanat tak berani punya. Nuar Jubor kalo potong kote bengkok dia sekalipun dia tak berani nak cabar Tun sevab dia memang spesis pokemon.

Anonymous said...

Tgklah..tun M tak sampai hati nak dedahkan aib bekas timbalannya pun ..tapi pencacai2 taik begitu seronok makihamun tun M..

So berani ke tidak wan azizah?

DEN CDO said...

Betul kata Tun , bahawa tanpa surat itupun kita dah tahu keburukan moral Anuar, Itu bagi yg buka mata laa, TAPI BAGI PENYOKONG KLASIK NUAR< HATINYA TELAH BUTA,tidak nampak perkara itu walaupun Anuar buat depan mata mereka...mereka tetap tidak nampak...!

Koh Neck Khuat said...

Surat tu direka oleh Tun M, katanya nanti. Nanti contradict pulak dengan gelaran anugerah tuhan.

Malaysian Cybertrooper said...

Nak tanya jugak kat sini....
Tun M simpan surat Wan Azizah sebab tak mau aib Anwar didedahkan. Itu satu amalan yang terpuji dan dituntut dalam Islam.
Wan Azizah pulak simpan Jam Omegay untuk apa ek? Adakah untuk tujuan yang sama? hehehe... Ada sesiapa boleh tolong jawab?

http://mycybertrooper.net.ms/

Anonymous said...

Begitu besar jiwa TDM. Penyokong tegar Anwar dan Wan Azizah bolehlah bertanya sendiri kepada mereka, kebenaran pengakuan TDM. Saya percaya Wan Azizah dan Anwar Ibrahim sendiri tidak akan berani mencabar Tun Dr Mahathir dalam isu ini kerana apa yang dikatakan oleh TDM adalah benar. Saya cabar Anwar Ibrahim atau Wan Azizah mwenyaman TDM jika TDM menfitnah mereka dalam isu surat 18 muka yang Wan Azizah hantar kepada TDM.


mtk

malayoo mudah lupa said...

Anwar berahim harus bertaubat....itu kata bekas musuh dan skarang ni rakan paling Karib

Anonymous said...

Terkejut Beruk

Baru2 ni Nik Aziz kata " sembahyang orang Umo tak dapat pahala ".

Fikir punya fikir. Betul la tu. Maksud orang tua tu adalah orang Umno yang bukan beragama islam seperti orang siam, orang asli yang bukan islam dan lain2 bumiputra Sabah dan Sarawak yang bukan beragama islam.

Cuba tanya dia balik " Orang Umno yang macam mana yang sembahyang tak dapat pahala tu ". Mampus dia tak boleh jawab.

Jangan duk peduli la. Dia dah tua dan nyanyuk. Silap2 lepas PRU13 ni tinggal nama saja orang tua tu ....

DON MELAYU said...

Tun M tak akan dedahkan surat tu sebab Tun M pkirkan wan jijah jer..sebab,Tun M pernah cakap walaupun dia bermusuh dengan Anwar tapi dia tak pernah bencikan wan jijah kerana jijah amat baik dengan Tun M dan Tun Siti Hasmah..kalau tak silap aku Tun M yang pujuk bapak si Jijah ni dulu utk beri kahwin pada Awnar sebab bapak si Jijah ni tak suka dengan Anwar masa tu sebab dia pernah menntang UMNO melalui ABIM..utk pngetahuan korang bapak si Jijah ni dulu pun ahli penting dalam UMNO...

Xpas said...

As Tun M said,unnecessary to expose. Persons with open mind already clear who DSAI is, yg jumud and taksub, apa pun bukti yg ada ditolak mentah mentah.
Satu analogi utk renungan, Dajal punya tanda yg jelas, tp yg kufur dan tidak beriman tidak dapat mengenalnya. Begitu juga simunafik hanya menipu dirinya sendiri, dan jika anda melazimi mentadabbur Al Quran, diri sendiri bermakna sesama mrk atau dikalangan mrk sendiri. Bukan utk menuduh mana mana pihak, tp utk renungan semua.
"...tiadalah yg dpt mengambil pelajaran kecuali org org yg mempunyai pintu (hati)." Ali Imran 7.

anuari abdullah said...

Beginilah Sikap yg perlu kita contohi generasi muda skrg.Sbg Negarawan, sbg Org Tua yng Tun telah menunjukkan skhlak yg sepatutnya masih amalan skrg. Tp syg akhlak2 spt ini sdh semakin hilang dlm masyarakat kita..Banyak akhlak yg terpuji ada pada Tun kalau kita renung dalam-dalam.

Anonymous said...

Tun M kan siasat anwar sebelum anwar dipecat pastilah macam2 bukti ada dalam simpanan Tun..dan surat ini mungkin luahan rasa wan azizah...cuba tanya ezam mungkin dia lebih tahu

Anonymous said...

Bodoh punya Mahadeath . Dia kata Azizah beri surat pada dia. Kalau betul tunjukkan, itu bukti yang boleh membantu kemenangan Umno. Tapi sekarang masih tidak ditunjukkan! Kalau setakat bercakap aku pun boleh. Nak menang cerita bukan-bukan bila suruh tunjuk bukti ..sorokkan bawah telor.
Menang biar dengan cara bermoral.
Dasar tua dah nyanyuk. Kah..kah..kah

Anonymous said...

tu la anon 2.41, tunjukanlah jam omega tu, gerenti membantu kemenangan prk... wahkakaka...

Anonymous said...

anon 2.41,

Selama ni pun Umno tetap menang,cuma sekali sekala berkurangan, menang tetap menang.Surat tu tak punya nilai utk membantu kemenangan.Kalau surat tu Tun dedahkan ada juga buruknya,kerana PKR dan Pas mungkin akan lenyap terus,sedangkan sebagai negara demokrasi kita masih memerlukan pembangkang,biarlah pembangkang yg bodoh sekali pun macam Pas dan Pkr pun asalkan ada.

Anonymous said...

anon 2.41,

Yang bodoh adalah Wan Azizah,Tun dah beri peluru utk dia tembak Tun,apa lagi tunggu, tembaklah -saman dan cabar Tun utk dedahkan surat tu.Kalau Tun gagal confirm Tun berbohong dan ini peluang besar bagi Anwar melondeh Tun,harapan Anwar nak jadi PM punakan makin cerah.

Anonymous said...


"setakat cakap aku pun boleh"...
sapa hang yang wan azizah nak mengadu
hal kat hang??

hang tau tak nuaq tipiem masa tu??

memang hang pencacai bodoh!!!

Anonymous said...

TDM bermoral lah tu..apa sebab nak tunjuk..suka Tun lah. Surat tu dr kak wan kepada Tun..bukannya dr kak wan utk semua org..so sila hormat sikit. Klu tak tunjuk pun BN menang lah insyaAllah. Bizibodi punya orang.

Anonymous said...

Eh? Sama kes dgn omega kan? Sama kes dgn berkotak2 bukti kan? Kalau dedah semua tu..confirm blh menang..tp letak celah kangkang apehal? Bodo punya pencacai pr!!

Anonymous said...

Gua dah agak,.. mesti ada cacai PAS n PKR yang terbau kunyit hangit Nuar... nasib kolah anon 2:41...
Apa apa pun aku masih menunggu kemunculan jam omega Nuar walaupun palsu .. napa lah teruk sangat pengikut Nuar ni ekkk...

Anonymous said...

Puak PR ni dalam kepada ada taik! Bukan otak! Itu pasai mulut pun bau longkang, perangai serupa sampah!! HAHAHAHA...INI NEGARA MELAYU YG PUNYA....HAHAHA INI KERAJAAN BN PUNYA!