Monday, April 22, 2013

Kelantan:Pos BN Diserang Dengan Molotov Cocktail

Pos BN di Kampung Talak Hujung, Dun Wakaf Bharu dalam Parlimen Tumpat diserang dengan molotov cocktail lebih kurang jam 5 pagi tadi. 





Gambar dan info kiriman Zulhaimi - Wakaf Bharu Kelantan

22 comments:

Anonymous said...

Majlis Fatwa patut juga buat rumusan terhadap amalan politik kotor, budaya fitnah, politik wang/rasuah. mentaliti lucah , khurafat & kesyirikan UMNO ni, serta kuncu2nya Utusansex 1M'sia, berita haring, Tv1,2,3 ....

dunia akhirat zaman ... "Yang JAHIL & JAHAT disanjung, Yang ALIM & SOLEH dikepung" ..... kerana KUASA & HARTA!!!!!!!!!!!!

Atas Perintah ALLAH: “AMAR MAARUF, NAHI MUNKAR” --- Seluruh Melayu/ Muslim mesti tolak UMNO lucah, korup & khurafat ini…… tidak wajar kita bersyubahat dengan penipuan & kezaliman ketara UMNO ini, …………………… PRU13 ……ABU.

Anonymous said...

Kata2 di atas sangat sesuai ditujukan kepada pemimpin2 PR. Semua kejahatan ada pada mereka.

Anonymous said...

Lu bangang ke.ini malaysia aman damai , pasal apa lu mau cucuk rakyat.lu memang taik

Anonymous said...

Sejarah UMNO lagi gaNas n biadap tdp TGNA , TGHH , Anwar, Tengku Razaleigh, Datuk Harun Idris, Tengku Ab Rahman putera, termasuk Raja2 Melayu.....

PUak2 'SAMSENG' UMNO

baling batu pd ceramah PKR,

baling batu kpd kereta Anwar Ibrahim,

simbah cat merah kepada Bas PKR - Jelajah Merdeka rakyat....

banner maki sultan terengganu " sultan nnatang" = "binatang"

tengku razaleigh pernah dituduh 'kristian' krn pakai tengkolok kadazan....

dato' harun idris calun S46 diseranah ketika lawan calun cina mca/bn diPRK Ampang.....

Anonymous said...

Perangat hok lamo la ni...ore politik datang dan pergi..hari ini disebelah cni..esok d sblh sano,

Sutan Jamaludin Sos Tiram IV said...

Anon 10:16pm,

yang kata Sultan Terengganu, - "Natang" tu pengikut Ideris Jusoh aje..

Anonymous said...

Anon 10.07 p.m.

Janganlah buat komen bodoh.

Anonymous said...

Anon 10,16 p.m.

Dato` Harun adalah jantan tulen. Pasal tu dia berani tentang.

Kamu punya TGNA dan HH kena gempar dengan Karpal Singh terus terkedu.

ore kota bharu said...

Lo ni puok PAS KENA MAKAN DIRI SENDIRI DOHH...
BULAN JATUH DI SAYAP ROKET...
TARBIAH .. KONON..
KELDAI..

Anonymous said...

Syok aku tengok puak ahlul PAS, penuh dengar ke Islaman dia orang.....nampak penuh sgt ilmu "agama" depa.....wink...wink..

Fauzie said...

ini adalah kerja orang pas. memang jenis sial. dia ingat dia baik sangat ke? kalau buat kerja macam ni bermakna mereka anak sial, tak berugama. jangan berselindung dgn kopiah putih oi. hati kau orang memang sial

Anonymous said...

semua komen di atas tidak berkenaan dengan isu yang di bawa oleh RBF online..

zalim betul sapa yang melontor molotov tu. ada mangsa tak cedera tak?

Anonymous said...

inilah dasar yg diterapkan oleh isle ala PAS dalam minda anak2 muda. royak jah nak ko islam tapi hukum Allah jadi alat untuk merai UNDI.

Xpas said...

Yg mengajak, menghasut, membisik berbuat dosa spt syaitan.
Yg sesat lg menyesatkan spt Dajal.
Yg merosakkan dan membinasakan, spt Yakjuj Makjuj.

tokgaru said...

Calon PKR Pengedar Pil Kuda dan Penyebar Fahaman Komunis.

Itu lah berita sensasi berserta gambar video dalam TV3 dan TV1 jam 8 mlm yang saya tonton.

Ulasan saya adalah :

Betul kah itu gambar Hadi Awang ? Kena siasat betul2. Takut yang dalam video tu bukan Hadi Awang sebenar tetapi adalah klon Hadi Awang atau mungkin itu video super imposed.

Logiknya. Tak kan Hadi Awang tergamak nak palit arang pada muka Anwar Ibrahim ? Tak kan Hadi Awang nak menghina credibility Anwar Ibrahim sebegitu teruk ?

Musuh politik PR boleh buat macam2 untuk melagakan Pas dengan PKR. Video Anwar main dengan china doll, cerita2 liwat Anwar, Video seks Mustafa Ali .. itu semua fitnah yang direka oleh musuh politik Pas dan PKR. Dan lagi pula semua video itu adalah " besi " yang tidak boleh diterima sebagai barang bukti dalam mahkamah.

Kita jangan mudah telan apa saja yang dihidangkan. Saya yakin dalam video itu bukan Hadi Awang. Sepertimana Hadi Awang yakin dalam video sex itu bukan Musatafa Ali. Saya syak ianya mungkin Klon Hadi Awang atau boleh jadi Super Imposed video.

Anonymous said...

Jelaslah mereka ini TIDAK mengikut perintah ALLAH dalam Surah Al-Fath Ayat 29 -

[29]Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam). ... hingga akhir ayat.

Adakah disebabkan didikan pemimpin/ulama mereka ? Atau sendiri tak pernah baca Al-Quran ?

Sampai bila org Melayu/Islam nak ikut je kata org lain ?

Anonymous said...

Ceritanya petang tu ada perang mulut, biasa la perang mulut ni, nak nak masa tu panas terik matahari. Lepas budak2 selesai pasang bendera, mereka balik dan tiada yang jaga pos tu, dikatakan pos tu dibakar pada 5 pagi. Nasib baik wakaf tu tak terbakar habis, bendera je yg terbakar. Kes ni berat juga lah, sampai penyasat dari ibupajabat KB turun sendiri. Kes bakar ni kes mengancam nyawa. Nasib baik takde budak2 yang tidur kat pos tu. Kg Talak memang kubu PAS fanatik tahap tertinggi.

tokgaru said...

Bukan orang bakar kut. Boleh jadi sebab cuaca terlalu panas maka khemah itu terbakar dengan sendiri.

Cuma jangan lah bila saya kata khemah mungkin terbakar sendiri, ada pulak yang pi kata Allah yang bakar khemah kerana Allah marah dekat Umno kerana Umno tolak BN.

Kepercayaan semacam itu adalah sesat lagi maha menyesatkan. Sebab Allah tak zalim macam itu, kalau Allah marah kerana Umno tolak islam, dah tentu Allah akan buat bagi semua tokong dan gereja terbakar sendiri kerana mereka itu bukan saja tolak islam malah langsung tak mengaku Allah tuhan mereka.

Umno walau pun tolak islam tapi masih mengaku Allah adalah tuhan mereka. Tak gitu kah Tuan Guru Hadi ? Tak mace tu kah Tokguru Nik Aziz ?

Anonymous said...

Tindakan orang yang tidak bertamadun.

Anonymous said...

Mungkin juga diupah macam yang terjadi di Pulau Pinang dua hari lepas dua orang upahan RM80 sehari ditahan Polis ketika mencabut bendera BN dan gantikan dengan bendera Pembangkang. Yang aku tahulah BN tidak pernah buat macam tu terhadap lawan.

Anonymous said...

Hidup BN.. negara makmur rakyat senang.Rakyat Pulau Pinang jangan terlepas pandang tentukan BN menang PRU13 motosikal naik jambatan percuma..yang lebih bagus Pelabuhan Bebas..kereta tiada cukai.harga pun murah.

celana biru said...

Anon April 22: 10.11
Saya setuju benar pendapat tuan!
Semua kelakuan yang buruk itu ada pada PR.
Kelakuan khianat dilaknat Tuhan.
Berhemahlah dalam menghadapi PRU13.
Jangan berlagak seperti hero kampong. Dah ketinggalan zaman.
Apa kurangnya TGNA dan HH ? Kena gempak Karpal Singh terus terkedu.