Tuesday, April 23, 2013

Tuhan Kabul Permintaan - Ali Rustam


Cayalah Tok Ali....

Semanis gula

Semasin garam

Selemak santan

Selicin ky jelly

Seputih spender Stopa....

41 comments:

Anonymous said...

segebu bontot rafizi...

Cencaluk said...

Sebengkok totey bang non .........

Anonymous said...

Selebat bulu ADUN lenjan...

Cencaluk said...

Apa kata kita buat satu permainan sambung kata so apa lai jom rakyat kita sambung sampai boleh tercatat komen paling banyak di malaysia.

Ayuh ....... kita sambung dengan mat sabu.

Aku beri ok

Sebacin bau ***** mah.....kata bang mat sabu

Anonymous said...

Sewangi ..... (mat sabu kata)

Anonymous said...

setakut PAS kepada kerusi roda Karpal

Anonymous said...

Setopa benda sputih

Anonymous said...

sejamban min aiskrim

Cencaluk said...

Sebesar spetot stopa......

Ha....ha.....ha....ha..ha

Anonymous said...

cilakak lu orang, gua kekek guling2 gelak woo! muahahaha!

Anonymous said...

haha aku sambung lagi

Seputeh rambut stopa....

Anonymous said...

huk huk huk

Nak sambung xdpt sbb

Bulu lekat kat rengkongg....

muahahhahahahahahhahahahahahahah

Anonymous said...

Secipat hitam ambiga

Anonymous said...

Sekuat ostad 3 pagi..kena pukul oleh 20org tapi takde kesan..

Kah kah kah

Anonymous said...

Seumpama harimau MENERKAM..

HAHAHA

Anonymous said...

Sekuat getah spenda stopa

Anonymous said...

selaju bang non lari ke kedutaan turki

faith ajar said...

Sekuning gigi tian chua..

Anonymous said...

Seharum ketiak bang non....mmmuuuuahhhh!

Anonymous said...

Semasin ketiak bang Non....

Anonymous said...

Selebam cipap lenjan...

Anonymous said...

seeeeeeeeeeeedapnye....bang Mad

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

Cencaluk said...

Aku kasi toup lagi..... muah........auah........aummmmmm


Setengik mulut bangkai nurul izzah.....

Anonymous said...

seclear vidio spenderman

Anonymous said...

Sepat kering?????

RH said...

Ya Allah. teruknya korang. Sesetan peel nua.

Anonymous said...

seklon tapi tak sama.
memanglah tak sama , he he eeee

Anonymous said...

Sesetan syaitan kawan nik aziz

Anonymous said...

sekontot spetol stopa..

hihi

feed n kill said...

SEduit pun tak guna...

tokgaru said...

Pil Kuda - Fitnah Yang Berniat Jahat.

Saya bersimpati dengan Anwar dan PKR. Hadi secara tak berhemah telah mengaibkan Anwar dan PKR. Hadi membuat tuduhan di dalam ceramah terbuka yang di dengar oleh ribuan orang Pas dan PKR yang berada mendengar ceramah beliau .. itu yang saya kata tak berhemah. Sepatutnya dibuat melalui press conference atau secara tertutup. Ini berkaitan maruah Anwar sebagai bakal PM. Ini berhubung maruah PKR sebagai peneraju bakal Kerajaan PR di Putrajaya.

Tuduhan Hadi tanpa disertakan bukti memang sah merupakan Fitnah dan berniat Jahat terhadap kewibawaan Anwar sebagai bakal PM. Adakah Hadi sedang bersaing dengan Anwar untuk merebut kerusi PM di Putrajaya ? .. itu saja lah niat sebenar Hadi yang saya nampak (mempromosikan diri)

Kalau Hadi kata calon PKR di kalangan Pengedar Pil Kuda, Siapa orangnya ? Kawasan mana dia bertanding ? Siapa saksinya ? Mana rekod lampau untuk menyokong dakwaan ?

Kepada Anwar dan PKR. Tak perlu layan dakwaan Hadi Awang tanpa bukti sebab .. tak ada nilai, tak ada class, aaannnndddd is merely rubbish.

Anonymous said...

eh tak dak orang sambung?

Anonymous said...

segagap khalid gagap...

Anonymous said...

Segigil dri sjambut..

Anonymous said...

sepasang tayar wheel char karpal...

Anonymous said...

sesabun mat sabu

wpng said...

Sekenit kote stoppa.....

Anonymous said...

Sejijik lobang kunyit kesukaan Anu-war

Anonymous said...

Secomel nonek stopa

Anonymous said...

Serakus stopa spender